Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi: tuuli sotkee hiukset!

Vierailija
07.04.2019 |

Hiukseni ovat olleet aina samanlaiset: kun menen ulos, tuuli vie hiuksia sinne tänne ja näytän kamalalta. Varmaan jokin hirveä stydi lakka sit pitäis hiukset paikallaan, mutta mitään sellaista vahvaa ainetta en halua käyttää, joka myös pilaa hiukset. - Muilla samaa ongelmaa ja mistä apu lopulta löytyi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5.kaikilla on tuo ongelma. Hattu päähän tai tukka kiinni.

2/6 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hiukset kiinni, kun menet ulos tuulisella ilmalla. Jos sinulla on niin lyhyet hiukset, ettei niitä saa kiinni, hiusten sekaisin meneminen ei liiemmin edes haittaa eikä tule pahoja takkuja selvitettäviksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Make America great again -lippis.

Vierailija
4/6 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanha mummo ja minulla on luonnonkiharat hiukset. En tykkää yhtään tuulisesta säästä.

https://s3.amazonaws.com/lowres.cartoonstock.com/health-beauty-windy_da…

Vierailija
5/6 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä kammottava pyörre takarivossa. Hiukset kasvaa melkein vaakasuorassa korviin päin. Tuuli pölläyttää aina sen jakauksen sinne, olen epätoivoinen. Malli on lyhyt polkka, ei ylety kiinni. Pitäisi kai kasvattaa.

Vierailija
6/6 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vielä kammottava pyörre takarivossa. Hiukset kasvaa melkein vaakasuorassa korviin päin. Tuuli pölläyttää aina sen jakauksen sinne, olen epätoivoinen. Malli on lyhyt polkka, ei ylety kiinni. Pitäisi kai kasvattaa.

Juu takarivossa tietenkin, sorry.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän