Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eväät työpaikkahaastatteluun

Vierailija
07.04.2019 |

Voiko siitä kesken käydä vessassa ja miten se kuuluu ilmoittaa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain lukemista on hyvä varata mukaan tai musiikkia. Monet sanovat että kutoessa ajatus juoksee. Myös vuoleskelu voi auttaa keskittymään. Plussaa on tuoda tuliaisia sinne kahvihuoneeseen esim itse leivottu kakku. haastattelijan kanssa kannattaa yrittää päästä samalla aaltopituudelle, hyvä keino on aloittaa keskustelu kysymällä hänen perheestään ja lapsistaan. Myös lemmikit ovat takuuvarma puheenaihe. Hiljaisia hetkiä varten kannattaa ottaa sellainen laite mukaan josta voi näyttää haastattelijalle lomakuvia

Vierailija
22/33 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikas lenkkimakkaraa ja kossupuolloon maitoa tai piimäpurkki. Voi syödä haastattelun lomassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suosinut viikon paastoa ennen työhaastattelua. Se terävöittää aisteja ja saa aikaan eteerisen henkevyyden.

Vierailija
24/33 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalilaatikolla peittäisit kivasti kakanhajua. Haisis jo valmiiks viemärille niin voisit vaikka jättää vessanoven rakoselleen ja huudella sieltä vastauksia niin ei tarvis keskeyttää haastattelua. Näyttäisit esimerkkiä tehokkaasta ajankäytöstä.

Vierailija
25/33 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös savusilakat ovat hyviä ja näppärä ruotia ja syödä vaikka haastattelun aikana. Savusilakat ovat suolaisia, joten ne janottavat. Juomaksi voi varata vaikkapa keskiolutta.

Vierailija
26/33 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapansilakkapurkin kun avaat kesken haastattelun niin jätät varmasti mieleenpainuvan vaikutelman.

Vierailija
27/33 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaikka yksi tosissaan olevakin vastaus sopisi tähän ketjuun. Joskus on sellaisiakin työhaastatteluja, joiden eri osioihin käsketään varaamaan koko päivä. Sellaisessa saa toki käydä vessassa, pakko saada. Jos ei saa, niin voi olla tyytyväinen ettei päädy sellaiseen firmaan töihin. Haastattelijalta voinee kysyä, miten syöminen hoidetaan.

Vierailija
28/33 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta entä jos mies syö työhaastatteluvanukkaat?

Vierailija
29/33 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko ajattelit olla haastateltavana?

En ole ap mutta olen viettänyt päivän työhaastattelussa. Osallistujia oli useita ja työnantaja tarjosi ruokaa päivän aikana.

Vierailija
30/33 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätetään se sika ja ostetaan tilalle 200g makaronilaatikkoa. 

Vierailija
31/33 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätetään se sika ja ostetaan tilalle 200g makaronilaatikkoa. 

Jos se on jauhenlihamakaronilaatikkoa niin muista pestä se ensin.

Vierailija
32/33 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan tonne lähe nöyristelemäään. Ainooot vaihtoehdooot korkeakoulu jolatain alalta ja/ tai yritystoiminta.

Vierailija
33/33 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan tonne lähe nöyristelemäään. Ainooot vaihtoehdooot korkeakoulu jolatain alalta ja/ tai yritystoiminta.

Pska palkka ja kengääät on niiin vttumaiset. Ja vääärä konteksti opetella ihmiseksi kasvamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi