Olen nainen ja en halua tutustua enää 40-45 v naisiin...
Kaikista ongelmallisin ihmisryhmä. Mulla olis mahdollisuus lenkkeillä tämän ikäryhmän naisten kanssa, mutta lieneekö työstressi vai mikä, mutta ihmeellistä ongelmaa löytyy tällä ikäryhmällä?
Kommentit (19)
Tuo on monelle naiselle se pahimman epävarmuuden ja kriisiytymisen vaihe, kun tajuaa että oma markkina-arvo parisuhdemarkkinoilla on juuri saavuttamassa nollan, ja lisääntymisikäkin on takanapäin.
Eikös lesbot ja homot yleensä jahtaakin just ja just 16-vuotiaita?
Hah hah olen 41 v sporttinen ja rypytön läskitön ja ongelmaton - markkina-arvo sen kun vaan kasvaa - en olisi uskonut kolmikymppisenä !
Harmi vaan etsijöille mut olen sinkkuna päättänyt pysyä - tuli lapsetkin saatua niin nuorena että ovat jo aikuisia ! Tätä on hyvä elämä !!!!!
Vierailija kirjoitti:
Tuo on monelle naiselle se pahimman epävarmuuden ja kriisiytymisen vaihe, kun tajuaa että oma markkina-arvo parisuhdemarkkinoilla on juuri saavuttamassa nollan, ja lisääntymisikäkin on takanapäin.
Auts nyt sohaisit ampiaispesää.
Rajoitteet ovat sinun pääsi sisällä. Olet vapaa toimimaan kuten parhaaksi näet.
Vierailija kirjoitti:
Hah hah olen 41 v sporttinen ja rypytön läskitön ja ongelmaton - markkina-arvo sen kun vaan kasvaa - en olisi uskonut kolmikymppisenä !
Harmi vaan etsijöille mut olen sinkkuna päättänyt pysyä - tuli lapsetkin saatua niin nuorena että ovat jo aikuisia ! Tätä on hyvä elämä !!!!!
Ja sitten heräsit ylipainoisena, ryppyisenä, lapsettomana huonossa parisuhteessa olevana av-mammana joka pohtii mitä herkkumässyjä hakisi kaupasta seuraavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikös lesbot ja homot yleensä jahtaakin just ja just 16-vuotiaita?
Kiinnostus lapsiin on kyllä miesten juttu, suuntauksesta riippumatta.
Enemminkin ruuhkavuodet kuin markkina-arvon tipahtaminen tota ikäryhmää kiristää. Mutta mikä sua pakottaa tohon lenkkiseuraan? Ai joo, ei mikään, mutta provosointi, riidanhaasto, vastakkainasettelu.. Hienosti menee
Olen mies ja minulla on samanlaiset ajatukset.
Miten nuo ongelmat lenkkeilyyn vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ja sama juttu miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi vaan etsijöille mut olen sinkkuna päättänyt pysyä - tuli lapsetkin saatua niin nuorena että ovat jo aikuisia ! Tätä on hyvä elämä !!!!!Ja sitten heräsit ylipainoisena, ryppyisenä, lapsettomana huonossa parisuhteessa olevana av-mammana joka pohtii mitä herkkumässyjä hakisi kaupasta seuraavaksi.
Öööö...
Erikoista. Minä lenkkeilen tuon ikäryhmän naisten kanssa ja mukavampaa porukkaa saa etsiä. Mutta tämän aloituksen tarkoitushan oli taas se tietty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ja sama juttu miehillä.
Olisiko miehillä vielä pahempi, kun ihan oikeasti kuvittelevat, ettei ikä näy heissä.
Miksi pitäisikään tutustua? Sen kun lenkkeilet yksin.
Yleistävä aloitus että tuonikäiset naiset olisivat kaikki kuin jostain ihme muotista lähtöisin?
Mutta ymmärrän pointin. Itse olen 43v, ollut ikäni saman miehen kanssa naimisissa eikä minulla ole lapsia. En elä ruuhkavuosia tai perhe-elämää, mutta kuitenkin tavallisen työssäkäyvän naisen arkea.
Se mikä minusta tekisi juuri nyt typerää seuraa on se, että sairastuin syksyllä ja sain elämäni ensimmäiset lääkkeet joita joudun syömään nyt sitten aina. Tämä elämänvaihe on saanut elinpiirini kapenemaan ja olen laiskistunut kun pitää kuunnella nyt omaa hyvinvointia ja kroppaa.
En minäkään haluaisi tutustua ja änkeä ikäiseeni seuraan jos kaikki vain puhuvat lapsistaan ja perheistään tai vaikkapa omista sairauksistaan.
Oonko ok seuraa nyt 46-vuotiaana?
Höpöhöpö! Kyllä keski-ikäisillä alkaa pikemminkin stressi helpottaa ja itsevarmuus kasvaa. Raskas pikkulapsiaika on takana eikä enää tarvitse yrittää tehdä vaikutusta KEHENKÄÄN. Miksi luullaan että kaikki haikailisivat nuoruuttaan tai jaksaisivat kadehtia nuorempia naisia. Juu on ryppyjä, selluliittiä, raskausarpia ja läskiä, vsikka itsestään pitääkin huolta. Mutta onneksi ne ei hallitse elämää! Ihan parasta aikaa😘
Sellaista tällä kertaa.