Tuplapano dildon kanssa
Vaimo haaveilee molempiin reikiin yhtäaikaa, mutta ei halua mukaan ketään ulkopuolista eli dildo olisi ainut vaihtoehto. Onko tästä kellään kokemusta, onko käytännössä onnistunut ja kuinka olette toteuttaneet? Vai onko mennyt vain säätämiseksi ja unohdettu koko juttu?
Kommentit (39)
Sama kiinnostanut pitkään siis sekä teko että toimiiko noi härpäkkeet. Ja onko parempi jos on sellainen sekä kaluun että palleihin kiinnitettävä vai pysyykö menossa jos vain yhdellä lenkillä kiinni? Entä riittääkö pituus? Myös materiaali usein kovaa tai ei ole kerrottu..
Ollaan tehty sitä usein. Minä kontillani dildo pimsassa ja mieheni kalu liukkarilla ja kumilla peppuun . Laukean tosi nopesti ja mieheni myös.
Onko käytössä imukuppidildo vai mikä?
- AP
En ehkä ymmärtänyt kysymystä oikein... mikä tässä oli niin vaikeaa? Siis tarkoitatko ihan kalua toiseen ja dildoa toiseen rappuun? Eihän tuossa ole mitään, siitä vaan kokeilemaan, onnistuu ihan hyvin molemmin päin. Normaalit peppuseksin säännöt vaan mielessä, eli tarpeeksi liukkaria kehiin, ja kannattaa vähän miettiä hygieniaa jos/kun vaihtaa (dildon tai kullin) B-rapusta A:han, ettei tule mitään infektioita.
Meillå kulli ykköseen ja dildo kakkoseen takaapäin emäntä kontillaan
Minulle riittää yksi sormi kasvokkain lempiessä. Takaapäin mies saa laittaa peukalon. Isompaa en kaipaa. Aloittakaa näillä niin tiedätte, riittääkö se. Oli meillä tuollainen nauhoilla kiinnitettävä dildokin, mutta se oli liian iso minulle. Kun minä käytin sitä, mies kyllä tykkäsi. sanoi sen hierovan eturauhasta.
Tuntuu kyllä mahtavalta.varsinkin jos nainen osaa käyttää sitä dildoa siellä.mä kyllä tykkään ihan valtavasti.ja olen+40v mies.mitä isompi dildo pillussa sen parempi...
Peukalo kakkoseen ja saman käden muut sormet ykköseen,
Tuntuu kivalle kun laittaa sormet yhteen välilihan molemmin puolin.
Itämaan tietäjät tietävät
Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta.
Näin meillä Babyloniassa.
Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa.
On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.
Minä rakastan seksiä dildo pimpissä ja mies pyllyssä. Mitä vaikeaa siinä on? Ihan parasta.
N37
Kyllä Dildo pillussa on kutaa ja myös toisessa reiässä ja tulee orgasmit
Olen miettinyt samaa kombinaatiota, mutta vielä womanizerilla klitoriskiihotus messiin. Luulisi tekevän melkoisen euforian, kun on ns. täynnä mitä puristaa ja sitten saa klitorisorgasmin/orgasmeja? Ajatuksia tai kokemuksia?
Ei millään pahalla ap, mutta tää on jokseenkin niin peruskauraa kuin seksin saralla voi olla.
Veikkaisin että suurin osa (nuoremmista) pariskunnista tekee tätä säännöllisesti.
Mulla ei ole ollut ikinä tuplapanohaaveita, mutta tykkään kun mies panee takaapäin pilluun samalla kun pepussa on keskikokoinen anaalitappi, ja ottaa sit lopuksi tapin pois ja työntyy kullilla peppuun.
Tulen ihan räjähtäen tuossa vaiheessa.
Entisen naisystäväni kanssa suoritimme tuon niin, että nainen oli selällään ja perseen alla oli tyyny. Työnnyin hänen peppuunsa peenikselläni ja hän itse työnteli dildoa emättimeensä, reilusti vaan liukkaria ja ei kiirehdi, niin hyvin sujui.
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla ap, mutta tää on jokseenkin niin peruskauraa kuin seksin saralla voi olla.
Veikkaisin että suurin osa (nuoremmista) pariskunnista tekee tätä säännöllisesti.
Ei ole peruskauraa meillä, en tiedä iästäkö johtuu, mutta mies ei ole suostunut tuollaiseen(kaan), vaikka olen ehdottanut.
N47
Vierailija kirjoitti:
Se että sä ja sun puoliso ei tarkoita et kaikki tai suurin osa. Ei todellakaan ole peruskauraa.
"Kaikki muutkin" perustelua käyttää vaan keskenkasvuiset. Ja ne jotka haluavat vain tyydyttää omia fantasioita.
Eiköhän tossa ykkösen ja kakkosen kimpassa ole monenlaista mahdollisuutta.
Meillä on sellainen kulliin kiinnitettävä tuplapanodildo. Sillä on hyvä panna tuplana niin eri kuin samaankin reikään. Anal Special taitaa olla nimeltään se.
M41