Sängyssäni on komea mies. Olen oolut 5v ilman seksiä. Mitä teen?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ehdottaisiko mammat "ottamista" ja muuta raiskailua, jos sängyssä olisi nainen?
Nämä ottamis-viestit ovat selkeästi miesten käsialaa.
Miksi se nukkuu sängyssäsi klo 14:30?
Vastauksen tiedät jo kysymykseesi. Menet ja kirjoitat vauvapalstalle ja pyydät ohjeita.
Hitto, ei teistä oo mitään apua sit kun on oikee hätä!!!!:D ap.
No kun me oltiin eilen baarissa ja se tuli mun luo ja sit juotiin nukuttiin ja juotiin taas ja mies nukahti kun söi mun jääkaapin eka tyhjäks:( ap.
Ps. on kyllä ihan sinkku ja työssäkäyvä ja asuu omassa kämpässään eli ei kai ihan täydellinen luuseri, vai onko??
Vierailija kirjoitti:
No kun me oltiin eilen baarissa ja se tuli mun luo ja sit juotiin nukuttiin ja juotiin taas ja mies nukahti kun söi mun jääkaapin eka tyhjäks:( ap.
Ps. on kyllä ihan sinkku ja työssäkäyvä ja asuu omassa kämpässään eli ei kai ihan täydellinen luuseri, vai onko??
Hän on luuseri koska muut naiset niin sanovat? Miksi et tee omia päätelmiä etkä kuuntele muiden mielipiteitä.
Kerrot siitä AV:lle ja ihmettelet miten näin on päässyt käymään
Vierailija kirjoitti:
Se tuli tänne eilen illalla ja juotiin koko yö...ei seksiä. Katottiin Suomilovea niin sen jälkeen se nukahti. Ja mula on ollu seksihepenet päällä koko ajan - kävin yöllä suihkussakin ja on siis isot tissit ja pieni peppu....ei auttanut. Mikä tota vaivaa? Lisäks se söi mun jääkaapin tyhjäks ennenku nukahti. Söpö on kyllä ja paljon nuoremman oloinen kuin mitä ikä. Ite olen 44v ap.
Avain sana PIENI peppu. Nykyään sen pitää olla iso että miehellä ottaa eteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka samaa rataa toiset 5 v, pääset paaaljoon heeelpoomaalla
tämä on humaanein ratkaisu miehen kannalta.
Toinen vaihtoehto on miehen lopettaminen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tuli tänne eilen illalla ja juotiin koko yö...ei seksiä. Katottiin Suomilovea niin sen jälkeen se nukahti. Ja mula on ollu seksihepenet päällä koko ajan - kävin yöllä suihkussakin ja on siis isot tissit ja pieni peppu....ei auttanut. Mikä tota vaivaa? Lisäks se söi mun jääkaapin tyhjäks ennenku nukahti. Söpö on kyllä ja paljon nuoremman oloinen kuin mitä ikä. Ite olen 44v ap.
Avain sana PIENI peppu. Nykyään sen pitää olla iso että miehellä ottaa eteen
Ai tämmöinen https://i.pinimg.com/originals/a9/d5/66/a9d566296899930867584ca85d123fa…
Mikä Turhapuro se on kun keskellä päivää vetelee hirsiä?
Hiero kusista rönttöstäsi sen nenään.
Mitä?! Eikö suomalainen nainen pysty panemaan jos ei ole kännissä?
Juttelin aikoinaan italialaisen gigolon kanssa Barcelonassa kahvilassa. Kysyin onko hänellä kokemuksia suomalaisista naisista? Hän vastasi omahyväinen virne naamalla ''Si'' samalla sekoittaen lusikalla cafe americanoaan. Minä kysyin ''ja''? Johon hän vastasi ''they need alcohol to make love'' samalla ottaen hörpyn kuumaa kahvia jonka jälkeen hän sytytti cigarillon ja loi viettelevän katseen spaniola naisiin.
Tuo mies kertoi minulle paljon asioita naisista.
Herätä itsesi ja päästä kissa ulos.