Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitan deittisivuille aina huonoimmat kuvat itsestäni ettei tule pettymyksiä

Vierailija
07.04.2019 |

Tyyliin meikittömiä lähikuvia ja jotain kokovartalokuvia rönttövaateissa koiralenkillä. Ja olen ihan tavallisen näköinen.
Silti saan ihan hurjasti yhteydenottoja miehiltä.
Onko tavallisuus kuitenkin valttia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisuus ei ole valttia.

Pimpsa on.

Vierailija
2/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää toimii naisilla koska naiset saa treffejä vaikka näyttäisivät suohirviösiiderivalaalta.

Miesten on pakko laittaa yliedustavat kuvat koska muuten ei pääse treffeille ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi entinen tyokaveri laittaa faceen ja treffipalstalle niin muunneltuja kuvia ettei samaksi ihmiseksi uskoisi.

Sitten on pokkaa menna treffeille rumempana kuin kuvissa.

Vierailija
4/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä ihan hyvä taktiikka, ainakin olet rehellinen. Mutta noin voi toimia vain siinä tapauksessa, jos mahtuu kategoriaan "normaalin näköiset". Meillä tosirumilla on sitten vähän vaikeampaa. En käytä enää mitään deittisovelluksia, koska en halua järkyttää ketään tai tuottaa kenellekään pettymystä. Tosielämässä tutustuttaessa vastapuoli näkee heti, minkä näköinen olen oikeasti. 

Vierailija
5/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvin varmaan kauniilla naisilla tai sitten ihan tavallisillakin? Vaikea sanoa. Mutta kuulostaa hyvältä ja parhaalta juurikin toi. Muut laittavat taas kuvia, joilta eivät näytä edes ja ne miehet kyllä pettyvät.

Vierailija
6/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kylläkään halua korostaa tavallisuuttasi/luonnollisuuttasi, vaan oikeasti tulit kertomaan tämän meille siksi, että halusit ilmaista kuin upea ja kaunis olet ihan meikittäkin lähikuvissa ja rönttövaatteissa kokovartalokuvissa. Saat hurjasti yhteydenottoja miehiltä, koska sä vaan oot niin ihana.

Me ollaan ihan hurjan kateellisia sulle. Ei me vaan olla tuommoisia kuin sinä. Me ollaan kamalia lähikuvissa ja järkyttäviä kokovartalokuvissa. :( Yhyy.

Vierailija
7/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse käyttänyt deittisovelluksia, mutta olen miettinyt, että jos kokeilisin, toimisin juuri ap:n kuvailemalla tavalla. Luonnollinen, arkinen kuva on realistinen. Ehkäpä myös se herättää mielikuvia siitä, millaista arki voisi yhdessä olla: koiralenkkejä, samoilua luonnossa. Kun en joka päivä meikkaa ja pukeudu aivan viimeisen päälle, niin en halua antaa sellaista ensivaikutelmaakaan.

Vierailija
8/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut deittipalveluun kuvia, joissa olen mielestäni itseni näköinen. Kaikki selfieitä. Lähipiirissä ei ole yhtään valokuvaajaa, niin en saa itsestäni hyviä kuvia vaikka haluaisin. Kokovartalokuvia pitää lisätä, ehkä miehet haluaa nähdä just niitä? Kuva pitäisi ottaa peilin kautta, mutta harvemmin niistä tulee hyviä. En oikein jaksaisi kuvaa varten alkaa virittämään kameraa jalustalle, vain että saisin hyvän kokovartalokuvan itsestäni.

Saan tosi paljon tykkäyksiä, mutta yhteydenottoja sitten 0-1.

Vierailija
9/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää toimii naisilla koska naiset saa treffejä vaikka näyttäisivät suohirviösiiderivalaalta.

Miesten on pakko laittaa yliedustavat kuvat koska muuten ei pääse treffeille ikinä.

Kenen kanssa ne naiset sitten treffeillä käyvät?

Vierailija
10/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pystynyt kokeilemaan, koska musta ei saa huonoja kuvia ellen irvistele. Haluan laittaa kuitenkin asiallisia kuvia.

Vierailija
11/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitähän minäkin ihmettelen. Olen ihan nätti nainen ja en saa yhteydenottoja Tinderistä. Ainot keskustelut ovat itseni aloittamia. Miehet eivät siis ota aktiivisesti yhteyttä. Olen jopa tykännyt kuvista, jossa miehellä on pelkkä pyyhe päällä ja treenattu vartalo näkyy. Siis suora ehdotus seksistä. Tässä ja iässä ja elämäntilanteessa en ole turhan kranttu. Muutaman tälläisen pyyhemiehen kanssa olen viestinyt, mutta sitten mut on ghostattu. Ihan tosi outoa. 

Haluaisin käydä treffeillä, mutta ei niin sitten ei.

Vierailija
12/12 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen kanssa ne naiset sitten treffeillä käyvät?

No tietysti sen kuuluisan 1% alfamiehen kanssa, joka saa aivan kaikki naiset. 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä