Mun koulukaveri sai sen elämän, minkä mä hakusin
On sinkku ja töissä. Saa tehdä, mitä haluaa. Itse en oppimisvaikeuksien takia saanut ammattia enkä töitä. Joudun olemaan perheenäiti vaikka en pidä tästä elämäntyylistä.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Miks teit lapsia vaikket halunnut??
Mies halusi enkä tehnyt kuin yhden lapsen.
Miksi otit miehen, jos haluat olla sinkku?
Sä olet oman elämäsi valinnut. Oppimisvaikeuksista huolimatta monet luovat uraa.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet oman elämäsi valinnut. Oppimisvaikeuksista huolimatta monet luovat uraa.
Mulla se ei onnistu. Olen niin paljon yrittänyt.
Ootko nuori ja hyväperseinen? Eti rikas mies...esim mä.
Tekisit sitä mitä halaisit, etkä sitä mitä et halua. Tuskin ketään sua pakottaa tekemäön sellaisia valintoja, mitä itse et halua.
Vierailija kirjoitti:
Ootko nuori ja hyväperseinen? Eti rikas mies...esim mä.
En ole. Olen jo vanha
Vierailija kirjoitti:
"hakusin"
Taisi kertoa kaiken...
Juu, tuli virhe eli halusin. Kuitenkin en sellaista saanut ja olen jatkuvasti kiukkuinen.
Minulla on vaikeuksia oppia ja vielä keskittymishäiriö, mutta ei se ole koskaan estänyt minua opiskelemasta. Sitä pitää vain tehdä 5 kertaa enemmän töitä, kuin joku perushenkilö jolla normaali keskittyminen ja oppiminen.
Vierailija kirjoitti:
"hakusin"
Taisi kertoa kaiken...
Kertoo ainoastaan se, että olet tyhmä tai ilkeä. k j l on vierekkäiset näppäimet eli kyseessä on näppäilyvirhe
Eipä sitä haluamaansa elämää noin vain saada, se hankitaan työllä ja ponnisteluilla. Päätit itse hankkia miehen ja lapsen sen sijaan että olisit nähnyt vaivaa oppimisvaikeuksien kanssa opiskeluun.
Älä nyt ammattuvalittaja jaksa näin kauniina päivänä narista.
Toisia kadehtimalla hyväosainenkin saa pilattua elämänsä.
Onko ap:n lapsi vielä pieni?
Nauti äitiydestäsi ja lapsestasi.
Olet hänelle(tai sinun pitäisi olla)
maailman tärkein ihminen.
Et tiedä mitään koulukaverisi elämästä. Jokaisella ihmisellä on omat ongelmansa ja sen takia muita ei kannata kadehtia.
Jos jokin ala kiinnostaa, opiskelusta selviää vaikka kuinka olisi oppimisvaikeuksia. Miten muutenkaan pystyisi sillä alalla tekemään töitä, jos ei pysty oppimaan tarvittavia asioita? Sen eteen pitää vain tehdä paljon enemmän töitä kuin muiden ihmisten, se on totta.
Miksi olet miehen kanssa, jos haluat olla sinkku? Miksi hankitte lapsen jos et halua lasta? Miksi et sanonut ei? Aivan kuin joku pitäisi sinua panttivankinaan.
Ihmisten on otettava vastuu omasta elämästään. Ei sitä kukaan tee eikä VOI tehdä sinun puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä haluamaansa elämää noin vain saada, se hankitaan työllä ja ponnisteluilla. Päätit itse hankkia miehen ja lapsen sen sijaan että olisit nähnyt vaivaa oppimisvaikeuksien kanssa opiskeluun.
Kyllä minä yritin kaikkeni. Yritin opiskella monesti erityisammattikoulussa ja vieläpä tuetusti. Olen tehnyt valtavasti töitä että saisin ammatin mutta en ole saanut. Otin miehen ja tein lapsen kun en enää muutakaan keksinyt.
Ja rakkaus miestä kohtaan on jo kauan sitten sammunut. On nyt kurjaa olla jämähtänyt tähän kun ei vaan muuta saa.
Miks teit lapsia vaikket halunnut??