HK:n AMERIKAN pekoni.
Miten Hk voi käyttää näin hämäävää markkinointia. Kyseessähän ei ole mikään pekoni, mitä esimerkiksi Dallasissa syödään. Tänään aamulla paistoin tätä pekonia, ja siivut olivat jankkaantuneet kiinni toisiinsa ja repeilivät kun yritin niitä erottaa. Pekoni ei paistunut rapeaksi kuten muilla merkeillä. Mitähän kuraa ne oikein myykään.
Kommentit (10)
No, itse tein niinkin ikävän havainnon alkuvuodeata, että HK:n pekoni ei ole edes kotimaista lihaa!!
Koko elämäni syönyt kys pekonia aina kun pekonia tehnyt mieli, tuli aika helvetin huijattu olo!!
Ei enää ikinä hookoon pekonia, viime su teimme brunssille Snellmanin kunnon liha pekonia ja oli herkullista. Toinen mitä käytämme, ja on kotimaista, on Atrian pekoni.
Vierailija kirjoitti:
Opettele laittamaan ruokaa.
Minä olen kuule pekonia paistanut enemmän kuin sinä olet syönyt pottuja. Huomattava laatuero kilpailijoihinsa nähden.
Mä en halua pekoniani kuivaksi kättyräksi. Muut saa tykätä vaikka paskasta.
Sinccis
Kun joku on kerran keksinyt, että sen pekonin pitää olla kuiva kuin vanhan mummon nahka niin nämä apinat seuraavat aina perässä.
Ei mitään omaa ajattelukykyä.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
No, itse tein niinkin ikävän havainnon alkuvuodeata, että HK:n pekoni ei ole edes kotimaista lihaa!!
Koko elämäni syönyt kys pekonia aina kun pekonia tehnyt mieli, tuli aika helvetin huijattu olo!!
Ei enää ikinä hookoon pekonia, viime su teimme brunssille Snellmanin kunnon liha pekonia ja oli herkullista. Toinen mitä käytämme, ja on kotimaista, on Atrian pekoni.
Tämä Atrian pekoni on siinä mielessä hauska, että paketissa lukee suomalainen pekoni vaikka on Ruotsissa valmistettu. Liha sentään suomalaista, mutta kärräävät sen Ruotsiin ja sitten takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kun joku on kerran keksinyt, että sen pekonin pitää olla kuiva kuin vanhan mummon nahka niin nämä apinat seuraavat aina perässä.
Ei mitään omaa ajattelukykyä.
Sinccis
Vahingossa paistoin tässä liikaa ja tuli kuvailemasi kaltaisia. Lienee tarpeetonta sanoa että roskiin meni.
Ihan schaibaa. Pajuniemen luomupekoni on ainoaa suunnilleen hyvää mihin Suomessa olen törmännyt.
Muistitko laittaa pekonin kylmälle pannulle? Aina!