Meillä talonrakennusprojekti meneillään...onko yleistä et raksamiehet kuseksii minne sattuu, jos ei oo vessaa tontilla?
Laitamme vessan, mut nyt kyllä ällöttää, ku ajattelenki et 2 kk:ta ukot kuseksinut minne sattuu.
Kommentit (102)
Eläinten kusta on hiekkalaatikotkin pullollaan, ja kakkakikkareita myös ja siellähän ne lapsukaiset lapiolla kaivelee harva se päivä. Esim. päiväkodeissa ja puistoissa.
Likaista on elämä.
kyl mun mielestä enemmän on keskimäärin raksal näitä hunosti käyttäytyviä miehiä kuin muissa ammateissa. johtuisko siitä että vähän niinku " laitapuolen kulkijat" pääsee vaan noihin " hanttihommiin" . kyllä on värikästä porukkaa, mut on myös HIENOJA miehiä.
jos työmaalla ei ole wc:tä?
Jos miehesi ajaa joka kusihädän takia huoltoasemalle, niin en voi muuta kuin nauraa, neitimäinen pelle on ukkosi!
Kannatta varmaan hankki adesinfektiopullo WC:n
Naulojen nyppiminen laudoista ehkä onkin, mutta kannattaisi selvittää mitä talonrakennus pitää sisällään ennen kuin haukkuu raksahommia hanttihommiksi. Tuskimpa oma ukkosi pystyy rakentamaan alusta loppuun itse taloa, että se niistä hanttihommista. Vituttaa tuollainen. Onneksi itse raksamiehen eukkona osaan arvostaa heidän osaamistaan.
Vierailija:
Naulojen nyppiminen laudoista ehkä onkin, mutta kannattaisi selvittää mitä talonrakennus pitää sisällään ennen kuin haukkuu raksahommia hanttihommiksi. Tuskimpa oma ukkosi pystyy rakentamaan alusta loppuun itse taloa, että se niistä hanttihommista. Vituttaa tuollainen. Onneksi itse raksamiehen eukkona osaan arvostaa heidän osaamistaan.
mutta raskasta työtä usein epämukavissa olosuhteissa. Joten syytäkin tienata.
mä olen ollut raksalla n. 8 vuotta. ja olet tehnyt kaikenlaista. tiedän myös että rakentamiseen liittyy kans tosi paljon " hanttihommia" .
oma mies on kuule kans tooosi ammattikirvesmaakari. tosi iso asia mitä miehessä arvostan on se että osaa/jaksaa tehdä käsillään ton kaltasii hommia. sen näkee usein miehen kämmenistä.
et älä käy mulle
Kyllä mun kielenkäytössä suurin osa ulkona säässä kuin säässä tapahtuvasta, ruumiillisesti raskaasta työstä on hanttihommaa, vaikka siinä tienaisi 8 000 euroa/kk. Kun sen saman voi tienata siisteissä sisähommissakin.. ;)
Haluan vain korjata näkemystänne raksamiesten aliarvostetusta työstä. Kehoitan vähän tutustumaan, mitä heidän työnsä todella käsittää, ennen kuin vittuillaan ja arvostellaan.
En voisi kuvitella että joku juristi tai ekonomi täällä kirjoittelisi tohon tyyliin..
Jos on niin hanttihommia niin jokaisen kyllä kannattaa tehdä ne työt itse eikä maksaa tyhjästä.
Tuolla logiikalla kaikki osaa raksahommat.
mutta ymmärsin että tarkoitit että raksahommat ylipäänsä on hanttihommia. Tokihan lähes kaikkeen työhön sisältyy MYÖS hanttihommia, mutta puolustelenkin nyt että kaikki raksatyö ei ole hanttihommaa. Onhan se selvä että jonkun on siellä raksalla myös siivottava ja kannettava laudat, mutta niihin on yleensä omat tekijänsä.
Sama juttu raksamiesten hommissa. Paljon " hanttihommia" , joita ei muut osaa tehdä
Onneksi saan tehdä mieleistäni työtä radiossa...vaikka aika hanttihommaa sekin välillä on.
tuo kuseksiminen ällöttäny? Me nyt hankitaan vessa ja ehkäpä ne työmiehet edes joskus sitä käyttää.
ap
Sitten ihmettelee jossain av. lla kun työväki kuseksii mihin sattuu.
Hommaa heti maanantaina vaikka kuivakäymälä ja lopeta valittaminen.
semmosiks vois sanoo kans kaikkee sellasta mikä on monotonista ja toisinaan tos paskasta duunia. tulis mieleen vaik tommoset piikkarit ja porarit, betonin hiominen, valut... siel on monii kaljasta pitävii miehii mukana hommissa, enimmäkseen aliurakoitsijan porukoissa.
Luuletteko tosiaan että se virtsa jää sinne maahan pitkäksi aikaa? Ette varmaan myös ui meressä kun sielläkin on pissaa ja yök, kakkaa!
ja en ole raksamiehen vaimo :)
Tietty jos ois vessa ja roskikset, niin ihmettelisin kyllä miks pitää ympäriinsä sotkea.