Meillä talonrakennusprojekti meneillään...onko yleistä et raksamiehet kuseksii minne sattuu, jos ei oo vessaa tontilla?
Laitamme vessan, mut nyt kyllä ällöttää, ku ajattelenki et 2 kk:ta ukot kuseksinut minne sattuu.
Kommentit (102)
että lyököön teidän duunarit vaa hanskat nurkkaan
minä veikkaan, että joka 3 kerta maksimissaan. Ehkä en alkavat paskoa työaikana, että huusille löytyy käyttöä.
Et todellakaan nosta oman ammattikuntasi arvostusta kirjoittelemalla noin alatyylisesti, lähinnä siksi kommentoin. Itse olen täysin kädentaidoton " akateeminen" , mutta lähipiirissäni paljon ns. duunareita, ja todellakin arvostan kädentaitoja tosi paljon. Itsekin nähnyt läheltä paljon raksaprojekteja ja remontteja, ja kyllä siinä maallikko on ihmeissään, miten ammattimiehet saa upeaa jälkeä aikaan sellaisesta kaaoksesta, joka saa tavallisen konttorirotan vääntelemään tuskissaan käsiään ja suunnilleen itkemään, että ei tästä tule ikinä mitään..
Vierailija:
minä veikkaan, että joka 3 kerta maksimissaan. Ehkä en alkavat paskoa työaikana, että huusille löytyy käyttöä.
Laitan hirveet ukaasit, et meidän pihalle ei enää kuseksita tai työmiehet vaihtuu
ap
Arvaappa kahdesti miettiikö raksamies sitä jos saa tarpeensa toimittaa rauhassa?
Vierailija:
älä oo noin tiukkis. raksamiehetkin naurais sulle,....hyväntahtosesti.
mistä olette wc:n hankkineet ja/työmaakopin? Paljonkohan vuokrat on noissa suunnilleen?
nurkkiin. tää tarkottaa siis kerrostalotyömaata, kun kaiken maailman pikkunurkkiin kustaan runkovaiheessa, erityisesti hissikuiluun...
oli mestari alottanu et tällä työmaalla sit jokainen käyttää vessaa.
jos nyt puskiin ja pensaikkoihin kusee pientalotyömaalla ni se on must ihan normaalia. en mä voi olla ainut joka mökillä puskiin pissii.
eri asia must on jos ne ukot sinne taloon sisälle kusee (mitä tuskin tekee)
hahhaa, kuvittele: " jaha, seinät tasotettu. merkataanpa ne vielä kusella kun just sopivasti kusettaa"
mä taidan olla väsynyt jo kun tällast läppää
jos ei ole tuttuja joilta...olis ap vaan tyytyväinen ja hissukseen kun miehet ei nosta äläkkää. eikä sitä tollasista usein omakotitalotyömaalla valiteta, kun yksityinen ihminen rakennuttaa
laitan des-pullon vessan seinään ja määräyksen et kädet on putsattava
ap
mä antaisin kusta puskiin ja sais käydä huoltsikalla paskalla. " kädet pestävä" kuulostaa ihan kun ne miehet olis tarhassa, heh
Onkohan ap:n talo enää edes pystyssä vai vaativatko terveysviranomaiset sen purkamista hygieniasyihin vedoten?
Laita pihalle paketti pamperseja kasvomaskien viereen ja vaadi että kumpiakin käytetään hygieniasyistä. Katso mitä tapahtuu.
Olen ollut raksalka töissä. Työmailla on aivan tavallisia kusta rakenteilla olevan talon seinää vasten sopivassa näkösuojassa.
kusi on luonnollista, mutta ne hiton tupakantumpit harmittaa. niitä on ihan joka paikassa
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kraksalka töissä. Työmailla on aivan tavallisia kusta rakenteilla olevan talon seinää vasten sopivassa näkösuojassa.
Täytyykin tuolta 19-vuotiaalta tyttäreltä (raksamies kun sitä titteliä näemmä käytetään),kysyä kuinka hän kuseksii talon seinään. 😁
Vierailija kirjoitti:
Laita pihalle paketti pamperseja kasvomaskien viereen ja vaadi että kumpiakin käytetään hygieniasyistä. Katso mitä tapahtuu.
Eiköhän AP ole saanut jo talonsa rakennettua tässä 16 vuoden aikana.
Siisteys on sit eri juttu
ap