Onkohan kaikkein töykeimmät ja keskustelutaidottomimmat av-mammat hyvin nuoria vai yli 30-vuotiaita?
Kommentit (7)
Mitä tarkoitat keskustelutaidottomuudella? Sitä, etteivät palstamiesten ja -jonnejen kirjoittamat naisten herjaukset, seksimatkat, puolalaisten kehumiset tai naisten lihavuuden solvaamiset kiinnosta?
PS Miehistä lähes 72 prosenttia on ylipainosia THL:n mukaan.
Minä en jaksa kauan päätäni vaivata tuollaisilla asioilla, eli en juuri edes huomaa mahdollisia töykeitä kommentteja. Tai sitten en lue sellaisia aloituksia. Joskus töykeys voi olla ihan asiaakin, eli niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan -tyyppistä.
Mikä aloitus sinua nyt kismittää ap?
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksa kauan päätäni vaivata tuollaisilla asioilla, eli en juuri edes huomaa mahdollisia töykeitä kommentteja. Tai sitten en lue sellaisia aloituksia. Joskus töykeys voi olla ihan asiaakin, eli niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan -tyyppistä.
Mikä aloitus sinua nyt kismittää ap?
Mikään aloitus ei minua kismitä vaan ainoastaan vastaukset niihin. Jos minä en tykkää jostain aloituksesta tai ole siitä kiinnostunut, niin minä jätän vastaamatta enkä auo päätäni turhilla kommenteilla.
Oma veikkaukseni on että suurin osa on parikymppisiä. Tietenkään ikä ei selitä töykeyttä ja keskustelutaidottomuutta, mutta tiettyä kusipäistä ehdottomuutta ja naiiviutta on havaittu nimenomaan nuoremmassa polvessa.