Juonko tänään alkoholia?
Mies ja lapsi poissa kotoa ja muutenkin ollut taas tosi tylsä viikonloppu.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Minä joisin, mutta ei ole tippaakaan kotona.
Mulla on.
Totta kai! Ota vaan sunnarit :) minä ainakin otan, ei niin paljoo vituta huominen töihinmeno :D
Vierailija kirjoitti:
Totta kai! Ota vaan sunnarit :) minä ainakin otan, ei niin paljoo vituta huominen töihinmeno :D
Täytyy ottaa sillä lailla ettei ukko huomaa.
Eilen juotiin ja tänään korjailen eiliseltä jääneillä juomilla. Tein kuitenkin ihanan aamupalan, eikä tuo mies tunnu tykkäävän pahaa. Näin ei olosi, jos huushollissa olisi lapsia.
Kuulostaa alkavalta alkoholismilta. Etkö oikeesti parempaa tekemistä keksi? Vihasin lapsena sitä kun oma faija oli viikonloppuisin usein kännissä, joko sellanen mairean ylisosiaalinen tai väsynyt ja turta.
Vierailija kirjoitti:
Eilen juotiin ja tänään korjailen eiliseltä jääneillä juomilla. Tein kuitenkin ihanan aamupalan, eikä tuo mies tunnu tykkäävän pahaa. Näin ei olosi, jos huushollissa olisi lapsia.
Olisin minäkin lähtenyt eilen katsomaan suosikki bändiä mutta kun mies ei kiusallaan anna mennä.
Itse ainakin aion, mies on reissussa, huomenna vapaapäivä ja hyvä sarja odottaa :)
Täällä myös yksi joka meinasi nauttia kauniista säästä ja sunnareista, huomenna vielä vapaapäivä. Avasin juuri olusen. Eilen ei tullut otettua kun saunakalja joten juomaa on.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa alkavalta alkoholismilta. Etkö oikeesti parempaa tekemistä keksi? Vihasin lapsena sitä kun oma faija oli viikonloppuisin usein kännissä, joko sellanen mairean ylisosiaalinen tai väsynyt ja turta.
Mitäköhän mä melkein liikuntakyvytön keksisin? Sitä paitsi ne tulee myöhään illalla.
Vierailija kirjoitti:
Kauppa aukeaa pian, hae kaljaa. Minäkin haen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin minäkin lähtenyt eilen katsomaan suosikki bändiä mutta kun mies ei kiusallaan anna mennä.
Myö ei lähdetty mihinkään vaan tissuteltiin kotona. Pappa tosin kertoi, että paikallisessa kuppilassa olisi ollut seniori-ilta ja siellä esiintyi joku "bändi" soittamassa Kari Tapiota yms. Ei kuulu meitsin musiikkigenreen ja heviähän siellä ei luukutettu.
Mikset kokisi kaipaamaasi täyttmystä jotain muuta kautta? :)
Jotain mikä voisi jättääkin sinulle sitä täyttymyksen tunnetta.
Minä liityn sunnariseuraan, kummalla aloittaisin valkoviinillä vai oluella? :)
Älä juo.
Huomenna huono olo ja ahdistaa.
Rahaakin saattaa palaa ja kännimätöt + krapulamätöt lihottaa ja vaikuttaa yleiseen jaksamiseen.
Lisäksi olet seuraavan viikon väsynyt ja ehkä jopa masentunut.
Itse olen nyt vähentänyt radikaalisti.
Olen iloisempi, rauhallisempi ja kaikki tavoitteet ovat realistisia mihin pyrin.
Talouskin paljon parempi sekä laihdun, näytänkin virkeämmältä.
Alkoholi ei ole sekoittamassa elämääni eikä masentamassa.
Ennen meni alkoholia joka viikko.
Vierailija kirjoitti:
Minä liityn sunnariseuraan, kummalla aloittaisin valkoviinillä vai oluella? :)
Joisin puoli lasillista valkkaria ja sen jälkeen pystyisin juomaan kaljaa.
Klo 14 lähestyy, sitten sihahtaa auki sunnuntain ensimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Klo 14 lähestyy, sitten sihahtaa auki sunnuntain ensimmäinen.
Miksi niin pitkään odotat?
Vierailija kirjoitti:
Mikset kokisi kaipaamaasi täyttmystä jotain muuta kautta? :)
Jotain mikä voisi jättääkin sinulle sitä täyttymyksen tunnetta.
Mikä se muu vaihtoehto on?