Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen laihtunut n. 10kg enkä huomaa muutosta peilissä?

Vierailija
07.04.2019 |

Tietysti voin paremmin ja olo on jotenkin raikas sekä onnellinen, ihan vain siksi, että edistän omaa terveyttäni.
Ei ole enää ahdistusta ruuasta tai huonoa omatuntoa kun syö niin kuin itselle sopii. Kaikki lähtee hyvinvoinnista kuitenkin.
Muutos on tapahtunut hyvin nopeasti, oikeasti syömällä hyviä rasvoja, kasviksia ja kohtuullisesti proteiineja ja alkoholin pois jättämisellä.
En ole kärsinyt lainkaan muutoksesta ja olen myöskin toisinaan herkutellut maltillisesti.

Ylipainoa minulla on ollut aloittaessani n. 22kg.
Olen nyt sen kymmenen paremmalla puolen tavoitteessani.
Peilissä en eroa näe. Kasvot tietysti ehkä vähän kaventuneet, kylkiluut tuntuvat paljon paremmin. Ehkä vatsakin on pienentynyt.
Yleinen turvotus on ainakin kadonnut, se pöhö onneksi. Oli joskus kamala varsinkin kosteiden iltojen jälkeen.
Jotkut vaatteet ovat ehkä istuvampia.

Yksi ihminen huomauttanut, että olen laihtunut.
Mietin kuitenkin välillä, että valehteleeko vaaka? 😂 mutta ei..
Onko toisilla kokemuksia tästä?

Vielä kymmenen kiloa jäljellä pudotettavaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olet pudottanut yli 10% painostasi? Se määrä ei välttämättä kovin radikaalisti näy, paitsi jos pukeudut tyköistuviin vaatteisiin. Jatka vaan samaa mallia niin huomaat että yhtäkkiä onkin reilusti tapahtunut muutosta.

Omalla kohtaa sen painonpudotuksen huomasi selkeästi kun oli 20% elopainosta tippunut.

Vierailija
22/22 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla