Miksi vain miehillä....
On oikeus ostaa fiksuja ruskeita kenkiä?
Naisille ei löydy mistään ruskeita korkkareita sinisen jakkupuvun seuraksi.
Olen oikeasti kiertänyt Stockmannit ja kaikki mahdolliset kenkäliikkeet, mutta missään ei myydä ruskeita korkkareita.
Kaikki paikat on täynnä vaaaleanpunaisia lättäpohjakenkiä.
Kommentit (20)
Business-asuissa on normaalia käyttää beigejä housuja, sinistä pikkutakkia/jakkua ja vaaleansinistä paitaa sekä ruskeita kenkiä ja vyötä.
Miksi tämä asukokonaisuus yritetään estää naisilta? Miksi me naiset emme pysty ostamaan ruskeita kenkiä?
Emme halua ostaa niitä vaaleanpunaisena.
Kookengästä näyttäisi saavan tuollaiset kiiltävät Tamariksen tummanbeiget/vaaleanruskeat korkkarit.
https://www.kookenka.fi/naisten-mallisto/avokkaat-ja-juhlakengat/tm-224…
Vierailija kirjoitti:
Kookengästä näyttäisi saavan tuollaiset kiiltävät Tamariksen tummanbeiget/vaaleanruskeat korkkarit.
https://www.kookenka.fi/naisten-mallisto/avokkaat-ja-juhlakengat/tm-224…
Ensihätään nuokin voisi mennä.
Haluaisin oikeasti laatua kenkiin, kun miehetkin saa
-ap
Kyllä mua oikeasti v....tti, kun en edes rahalla saanut sitä mitä olisin halunnut.
Ap
Kuka business-lady muka tarvitsee lättäpohjaiset vaaleanpunaiset kengät?
Ootko kattonut käytettyjä korkkareita? Ruskea ei nyt ole (kengissä) muotiväri, joten niitä ei pahemmin ole tarjolla. Minulla olisi yhdet konjakinruskeat korkkarit turhakkeena (käyttämättömät), en kyllä tiedä ovatko bisnes-tyyliä. Saattaisit siis löytää haluamasilaiset klopottimet jostain merkkivaatekirpparilta tai ihan vaikka tori.fistä, huutonetistä ja mitä niitä on.
Vaaleanpunaisia? Eikö se muotisävy ole nude? Yööök!
Minkälainen maa on selllainen, jonka kaupoista ei löydy laadukkaita ruskeita korkokenkiä?
Siis pointtihan oli se, ettei nainen pysty edes rahalla pukeutumaan business-tyyliin.
Musta tuntuu, että kenkä-, ja vaatevalikoima on kaupoissa suunnattu lähinnä joillekin sihteereille.
Ei olla tajuttu, että naisjohtajat tarvitsee jotain muuta.
Onhan tuo noloa, ettei koko maasta pysty ostamaan ruskeita korkokenkiä.
Taidan ostaa lennon Barcelonaan.
Minä taas haluaisin niitä vaaleanpunaisia kenkiä miehenä. :(
Minä taas isojalkaisena naisena haluaisin halpoja kivoja kenkiä normikaupoista t. 42-43 kengällinen leidi.
Mikä on kun ei raha kelpaa.
Osta miesten kenkiä. Ainiin, halusit kivoja kenkiä mutta valitettavasti miesten valikoimista ei sellaisia löydy.
On se kumma, ettei raha kelpaa.
Nainen kiertää kauppoja ostohousut jalassa, muttei ostettavaa löydy
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, ettei raha kelpaa.
Nainen kiertää kauppoja ostohousut jalassa, muttei ostettavaa löydy
Kokeile vaihtaa ostoHAME päälle, niin auttaa varmasti. Hame kun on naisten vaate ja housut miesten vaate.
zalandolla kun valitsen naiset->kengät->avokkaat ja väri ruskea niin tulee monet kivat/hienot/tyylikkäät!