Onko Ozonen Dragostea Din Dei sinusta hyvä biisi?
Alkoi kaikki jalat jammaamaan kun se tuli äskön radiosta.
Kommentit (22)
Mielestäni yksi huonoimmista takavuosien hittibiiseistä.
Maija hiii maija huuuu. Voi.. jäi soimaan päässä ny.
Dragostea Din Tei on kappaleen nimi
Muistan kun se oli iso hitti kesällä 2004 ja samalla kauhistelen kuinka siitä tulee jo 15 vuotta.
Aika menee niin nopeasti.
Frederikin Kumimies on parempi!
M 25
Yhden kesän renkutus. Sama kuin Tea - Tytöt tykkää 😁
Ei ole, mutta ilmeisesti naapuristani on. Oletko se sinä? Tiedoksi, että pikkuisen vähempi volume varmaan riittää, tuolla äänentasolla kuuluu naapuriasuntoihinkin niin kuin mölytoosa olisi tässä huoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta ilmeisesti naapuristani on. Oletko se sinä? Tiedoksi, että pikkuisen vähempi volume varmaan riittää, tuolla äänentasolla kuuluu naapuriasuntoihinkin niin kuin mölytoosa olisi tässä huoneessa.
Ei se nyt sentään repeatillä radiossa soi. Nyt kuuntelen Jorma Hietamäen musiikkiohjelmaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt sentään repeatillä radiossa soi. Nyt kuuntelen Jorma Hietamäen musiikkiohjelmaa.
Ap
Repeatista en maininnut mitään, mutta eipä kuulu Jorma Hietamäen musiikkiohjelmaakaan seinän takaa. Asun siis jonkun toisen naapurissa, jolla ”kaikki jalat alkoivat jammaamaan”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Repeatista en maininnut mitään, mutta eipä kuulu Jorma Hietamäen musiikkiohjelmaakaan seinän takaa. Asun siis jonkun toisen naapurissa, jolla ”kaikki jalat alkoivat jammaamaan”.
Onko sulla neljäs kerros ja maisema baarin katolle ja asut yksiössä??
Ap
Itse olen tykännyt siitä biisistä aina lapsesta saakka. Ei sitä aina jaksa kuunnella, mutta välillä ihan piristävä ja mukava biisi vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi myöntää, mutta on!
Kerropas huviksesi mitä tapahtui talossamme viime yönä puoli yhden ja kahden välillä? Et tietenkään ollut kotona...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onko sulla neljäs kerros ja maisema baarin katolle ja asut yksiössä??
Ap
Ei mitään näistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropas huviksesi mitä tapahtui talossamme viime yönä puoli yhden ja kahden välillä? Et tietenkään ollut kotona...
Ap
En kirjoittanut tuota, johon vastasit. Luulen, että tuon kirjoittaja tarkoitti, ettei halunnut myöntää biisin olevan hyvä. Mulla ei mitään noista spekseistä, kuten jo ehdin tuohon vastatakin, joten en tiedä, mitä teidän talossanne tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En kirjoittanut tuota, johon vastasit. Luulen, että tuon kirjoittaja tarkoitti, ettei halunnut myöntää biisin olevan hyvä. Mulla ei mitään noista spekseistä, kuten jo ehdin tuohon vastatakin, joten en tiedä, mitä teidän talossanne tapahtui.
Sorry! Aina voi tietää kuka kirjoittaa ja mitä...
Meidän rapun nuoripari yritti baariin lähtöä ja heidän koira nosti monta kertaa metelin - nuku sitten siinä...
Ap
Tjaa. Se oli vielä sitä aikaa, kun pop-musiikissa oli tarttuvat melodiat ja selkeä rytmi.
Nythän musiikki on sellaista yksinäisen rumpukoneen atonaalista säksätystä ja joku naisartisti jodlaa päälle. Musiikkipiireissä tätä jodlaamista kutsutaan kauniimmin melismaksi.
Samalla levyllä on muitakin kovia biisejä.
Käännöksissä tosin sen ajan, saan sut vaikka väkisin. Onneksi ei ymmärretä.
on