On kyllä taas ollut aivan hirvittävä darra
Taas yksi merkki siitä, ettei ole enää niin nuori.
Koko päivä mennyt pilalle. Vieläkin velloo mahassa ja oksettaa.
N25
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Luoja tautia lisätköön .... Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa
Uskonno(i)sta nyt puhut?
Nuorena oli vaikeaa kun loiventavakaan ei onnistunut kun oksensi kaiken mitä yritti niellä, niin särkylääkkeen kuin loiventavat. 35 iässä tämä taipumus yrjöilyyn meni onneksi pois ja darrasta pääsee helposti loiventavilla. Lisäksi otan tulehduskipulääkkeen jo juomisillan lopuksi niin aamulla ei särje pää (naprokseeni parasta koska puoliintumisaika 10 h joten vaikutus ei lopu kesken).
Vierailija kirjoitti:
6vk ennätyskänni, sitten olikin hiukka darra pari viikkoa, ilman lääkkeitä ja mitään apuja.
ja join ihan koko ajan kun olin hereillä , kunnes teki niin pahaa että ei saanut kulaustakaan kaljaa alas, ja piti lopettaa.
Minä tein aikalailla vastaavan - töiden loppumisen kunniaksi tempaisin puolitoista vuotta muutaman päivän kestäneitä taukoja lukuunottamatta aina noin kuukauden välein. Raju juominen jatkui välittömästi kun kaurapuuro alkoi pysymään sisällä. Lopettamiskrapula kesti kolmisen kuukautta kaikkine pelkotiloineen.
Olin tuossa 5,5 vuotta täysin kuivana ja nykyään saatan ottaa pienen naukun jotain laatuviskiä tai calvadosta, mutta itsensä kännin vetäminen ei innosta.
M 48
Luoja tautia lisätköön .... Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa