Kiusaaminen tappoi minut,
Kommentit (67)
Ikuiset jäljet se jättää, mutta silti on mahdollista elää onnellista elämää.
Voimia sinulle! <3
Voimia.Minä olen katkera ja vien kaikilta ihmisiltä mielenterveyden,jotka ovat minua väärin kohdelleet,koska pystyn siihen.
Until you´re Dead, Dead and Dead
Sinccis
mua kiusasi poika, joka inhosi minua.
Minä ymmärrän sinua, ap. Olen olemassa, mutten elä.
ajattele positiivisia asioita,joskus pitää mennä ihan lapsuuteen asti,mutta et luovuta onko selvä!
Missä niitä turpalänkyttäjävässyköitä oikeen sikiää?
Itse muistan että omilla luokillani oli hyvä ryhmähenki, mutta toki kaikki ei varmaan näy muille.
Kannattaa yrittää tehdä itselle se paras elämä.
Itsellä narsistiäiti - ja sekin on paha jos oma äiti on vihaa lastaan.
Mutta mulla ihan hyvä elämä nykyään.
Miksi annoit kiusata itseäsi? Jos olisit riittävän hyvä tyyppi niin kukaan ei edes olisi kiusannut sinua.
Ymmärrän kokemuksen, mutta et silti ole kuollut.
Kiusaaminen voi olla vihaamista, tai ehkä se jollain tavalla aina sitä onkin. Raamatussa sanotaan, että vihaamisesta ansaitsee saman rangaistuksen kuin mur.haamisesta. Eli se on niin vakava asia.
Mutta vaikka kiusaajat tekivät noin pahan teon, olet yhä elossa ja olet arvokas etkä ole yksin tuon kokemuksen kanssa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kiusaaminen ja miksi "heikompaa" pitää kiusata, johtuu näkemykseni ja pohdintojeni mukaan vain tietämättömyydestä ja kiusaajan omasta vihasta ja pelosta.
Ei tunne itseään ja pelkää joutuvansa alistetuksi tms. Ja oma ego vie kuin pässiä narussa ja on pakko alkaa painamaan toisia alas, vakuutellakseen itselle ja muille, että "on jotain".
Tai sitten kiusaaminen voi tosiaan johtua vihasta, jos itse on tehnyt tai sanonut jotain, mistä jonkun ego on ottanut kolauksen.
Koska milloinkaan ei voi tietää mistä joku ihminen suuttuu ja loukkaantuu, vaikka itse ei ole tarkoittanut mitään pahaa; siksi sitä kiusaamista ja vihaa on vaikeampi käsittää.
Kolmas voi sitten olla vaan se kateus ja pelko, jos joku tyyppi kokee sinut uhkana tms. Voit saada osaksesi huonoa kohtelua.
Mut kaiken pointtina ja alkujuurena on se, että ne ihmiset eivät ole tyytyväisiä siihen mitä he ovat ja mitä heidän elämänsä on, he elävät pelossa ja käyttäytyvät hyvin alitajuisestikin sen, oman egonsa, pohjalta!
Itsetuntemus, rakkaus ja tietoisena eläminen on ratkaisu kaikkeen. Toisten ja heikompien ylöspäin nostaminen, kun ihmiskunta vielä joskus kasvaa ulos pelosta. :)
Terv. Kiusattu
Vierailija kirjoitti:
Miksi annoit kiusata itseäsi? Jos olisit riittävän hyvä tyyppi niin kukaan ei edes olisi kiusannut sinua.
Selvennän sen vuoksi, jos joku sattuu ylläolevan vakavasti ottamaan, että
Kiusaaminen johtuu kiusaajan omasta pelosta ym negatiivisuudesta, eikä kenenkään ihmisen heikompi olemus voi olla syy kiusaamiseen. ;)
Heikko ihminen nimittäib yleensä on hyvä tyyppi.
Ihmiskunta valitettavasti on moraaliltaan hyvin alhainen ja peloissaan, niin tapahtuu näitä kauheuksia viattomille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei tappanut, mutta tuhosi itsetuntoni ehkä lopullisesti. Vaikuttaa edelleen kaikkiin ihmissuhteisiin ja sosiaalisiin tilanteisiin.
Samoin mulla. Jännästi se on piilossa, että tietyissä tilanteissa ja tunnelmissa se iskee. Mä en itse osaa oikein suhtautua muihin ihmisiin. Mua kiusattiin noin 6 vuoden ajan, uhattiin jopa fyysisellä väkivallalla (Oon homoseksuaali). Ei musta ulkopäin uskois, et haluaisin vaan olla erakkona. Pitää esittää kun on töissä tms.
Mua on kiusattu. Lyöty, sanallisesti suoraan sekä selän takana.😭 Koukussa kukaan ei puutu. Vanhempi on onneksi tukena💪. Tsemppiä muille e joita kiusataan, tai joita on kiusattu!❤
Me ketkä ei olla kiusattu, ja osataan asioista puhua ja pyytää anteeksi olemme vahvempia kuin kiusaajat jotka ovat itse heikkoja, koska ovat muka kovinkin fiksuja ja koviksia.😭💪❤
Tsemppiä kaikille!😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei tappanut, mutta tuhosi itsetuntoni ehkä lopullisesti. Vaikuttaa edelleen kaikkiin ihmissuhteisiin ja sosiaalisiin tilanteisiin.
Samoin mulla. Jännästi se on piilossa, että tietyissä tilanteissa ja tunnelmissa se iskee. Mä en itse osaa oikein suhtautua muihin ihmisiin. Mua kiusattiin noin 6 vuoden ajan, uhattiin jopa fyysisellä väkivallalla (Oon homoseksuaali). Ei musta ulkopäin uskois, et haluaisin vaan olla erakkona. Pitää esittää kun on töissä tms.
Kannattaa vain luottaa ja uskoa siihen, että maailmassa on paljon hyvätahtoisia ja sinusta oikesti välittäviä ihmisiä.
Kaikki eivät ole peloissaan eläviä onnettomia kiusaajia. Älä anna heidän siis päättää elämästäsi!
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä,tyhmempi,sinccis.
Sinccis
;)
Minä voin ymmärtää. 50-luvulla ei ollut tavallista, että vanhemmat erosivat ja asuin mummon ja papan kanssa. Koulussa minulta piilotettiin takki, heitettiin koulureppu jokeen, rikottiin pyörä yms.
Liian heikkoja olette, jos kiusaaminen tappaa. Herätkää henkiin ja hankkikaa oma, elämä, missä toisten ihmisten tekemisillä ei ole paskankaan väliä.