Stereotyyppinen n. 22v nainen
Opiskelee yliopistossa tai AMK:ssa, elää vegaaniruokavaliolla, syö kiinalaisia kevätrullia, kannattaa Vihreitä mutta inhoaa persuja sekä harrastaa joogaa ja boulderointia.
Kommentit (8)
Nuorilla naisilla on kyllä mukava elämä. Saa tehdä ja toteuttaa ja opiskella. Miehen saa aina kun haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Käy salilla. Luonnollinen look, mikä kuitenkin sisältää jo poistumaan päin olevan huulten muotoilun. Vajaamittaiset housut. Ei polta. Ig:ssa satoja julkaisuja.
22-vuotiaan huulet jo poistumassa?
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla naisilla on kyllä mukava elämä. Saa tehdä ja toteuttaa ja opiskella. Miehen saa aina kun haluaa.
Jännä juttu, ehkä minä sitten en ole nainen. En vain itse ole sitä sattunut huomaamaan. Kiitos kun kerroit!
Olen 23-vuotias nainen. Opiskelen AMK:ssa, viikonloppuisin teen töitä. Asun mieheni kanssa kaksiossa. En syö punaista lihaa, muuten kaikki menee. Harrastan painonnostoa ja äänestin persuja. Olen pihi.
Numero 5 meikkaa ainoastaan kulmakarvat, muuten ei. Ei tekoripsiä tms. ulkonäön muokkauksia. Ig:ssä lähinnä ulkoiluun liittyviä kuvia, ajoittain reissusta jotain räpsyjä.
En kyllä tunne yhtään 22-vuotiasta naista, joka harrastaisi boulderointia. Moni on kokeillut joo ja lisännyt kuvia siitä instaan mutta ei oikeasti harrasta säännöllisesti
Käy salilla. Luonnollinen look, mikä kuitenkin sisältää jo poistumaan päin olevan huulten muotoilun. Vajaamittaiset housut. Ei polta. Ig:ssa satoja julkaisuja.