Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?
Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.
Kommentit (3733)
Olin noin 12,kun istuimme iltaa olohuoneessa isän kanssa lapsuudenkodissani (yli 100v talo jonne on kuollut talon rakentaja traktori turman jäljiltä)
Eteisen jälkeisestä huoneesta kuului selvät 3 askelta joihin reagoimme molemmat. Tutkimme kuka tuli vaikka eteisen ovi eikä ulko-ovi käynyt ja ketään ei löytynyt. Sitten alkoi pohdiskelu, molemmat tietävät millaista ääntä vanha talo pitää, ulkona ei tuullut, että olisi oksat kolissu, putket eivät pidä askelten ääntä tai edes patterit.
Tulimme tulokseen että se on talon oma 3.men askeleen kummitus.
Eikä voi laittaa lapsen mielikuvituksen piikkiin, kun yhtä hämillään se isäkin äänen lähdettä etsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei tänne uskalla kertoa. Liian... Ei kukaan uskoisi :D
Liian hapokasta?! Ei haittaa, kerro vaan. Tykkään kaikenlaisista oudoista tarinoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jwjskw kirjoitti:
Eivät mitkään lääkkeet auta eikä leipäpapin talon siunaaminen,, pitää olla uskossa oleva että saa Jeesuksen Kristuksen nimeen häädettyä demonit,, sillä demoneita nuo on
Katsoin amerikkalaista sarjaa kuin manaajat, siellä ne kanssa manaajat auttoivat amerikkalaisia perheitä häätämään pahoja henkiä,, mutta ihmettelin sitä kun yhdessä jaksossa se mies provosoi sen takia et henki näyttäytyisi,, kun noikaan ei ole uskossa niin ongelmat vaan pahenee,, eli periaatteessa noi ei oo auttanut ketään koskaan ikinä, sillä uskosta osaton voi kanssa puhua Jeesuksesta ja Jeesuksen verestä, kolminaisuudesta yms, mutta sillä ei ole vaikutusta pahoihin henkiin, koska hengetkin tietää Jeesuksen, eli uskosta osaton voi vaikka kuinka paljon rukoilla yms, mutta sillä ei ole vaikutusta, jos olisi oikeassa uskossa jumalaan ja uudestisyntynyt niin sitten demonitkin lähtee
Joo minustakin jännä ettei papilla lähtenyt. En tiedä pitääkö niille demoneille sitten suoraan sanoa lähde pois Jeesuksen Kristuksen nimessä. Tämä tietysti edellyttää sitä että niin kehtaa sanoa eli uskovansa siihen että siellä on demoni. Jos tämä on tabu niin ehkä pappi sitten vain siunailee ympäripyöreästi ja rutiininomaisesti. Vaikka luulisi että silläkin joku vaikutus olisi.
Jos talossa kummittelee, se on usein joku edellinen asukas. Yleensä on jo eläessään ollut tyranniluonne, ihmisvihaaja ja/tai erakkoluonne, tarkka reviiristään ja kiintynyt "maalliseen omaisuuteensa" eli ei edes kuolemansa jälkeen halua irroittaa otettaan talostaan ja haluaa edelleen olla "herra talossaan".
Tällaiseen ei pappien siunaamiset auta. Itseasiassa henki tekee aina itse valinnan jääkö hän vai siirtyykö hän eteenpäin. Esim. Jos henki on jäänyt taloon "sokeana" ja levottomana, syvän sydänsurun trauman ym. epätoivoisen tilanteen takia, sellaisen voi ohjata valoon ja rauhaan.
Joskus vaikea trauma ja katkeruus voi estää valoon siirtymisen. Itsemurhan tehneet voivat usein jäädä kummittelemaan, jos heillä on jäänyt selvittämättä asioita ja jos heillä on syvää kaunaa tai vihaa joitain omaisiaan tai ystäviään kohtaan.
Medio on ehkä pätevämpi kuin pappi. Etevä medio on kuin terapeutti edesmenneelle. Usein aavetta ei saada karkotettua, mutta sen kanssa voi päästä sopuun. Eli se voi sopeutua elämään sulassa sovussa perheen kanssa "kämppiksenä" häiritsemättä perhettä ja jopa kiintymään perheeseen.
Demoni on eri asia, kuin edesmenneen haamu. Demoneja eli djinnejä on sekä "hyviä" että "pahoja". Hyviä kutsutaan usein henkioppaiksi, pahoja demoneiksi. Djinnit parveilevat intohimon, vihan, haltioitumisen ym. Suurien tunteiden ympärillä.
Joku on juoppo. Hänen ympärilleen kertyy demoneita, jotka haluavat hänen kauttaan kokea huumaavan humalatilan. Juoppo haluaisi lopettaa juomisen, mutta hänen tahtonsa ei riitä, koska hänellä on niin monta demonia niskassaan, jotka kaikki kiihkeästi houkuttelevat häntä juomaan.
Joku on tappelupukari. Hän ei jälkikäteen edes itse muista tai ymmärrä, miten homma meni taas siihen pisteeseen, kuin se meni, "häntä ärsytettiin", "nauha katkesi", kaikki tapahtui kuin elokuvassa, jonka ulkopuolinen katsoja hän itse oli. Hän ei itsekään ymmärrä, mitä tapahtui. Hän vain jälkikäteen tajusi tehneensä hirveyksiä. Hän oli demonien vallassa, demonien, jotka hänen kauttaan halusivat kokea tappelun ja tuhoamisen huumaa.
Entäs se lahjakas artisti. Hän on siviilissä mitäänsanomaton, mutta kun hän nousee lavalle, hänen karismansa "räjäyttää" sen. Hänellä on tukijoukkonaan djinnien kaarti, joka haluaa kokea huumaavan tunteen. Säveltäjä säveltää kuin transsissa mestariteosta ja ihmettelee jälkikäteen, miten hän on kyennyt luomaan jotain niin kaunista. Mistä se tuli? Hän kysyy.
Masentuneiden ympärillä kaartelee "syöjädemoneita", jotka ruokkivat itseään ihmisen epätoivolla ja surulla ja lietsovat sitä lisää.
Demonit ovat pahimmillaan loisia, joita Jeesus karkoitti.
Miten voit välttyä demoneilta? Älä anna pahalle pikkusormea, sillä se vie koko käden. Lankeamus ei ilmesty rujon demonin hahmossa, koska silloinhan ei kukaan siihen lankeasi. Lankeamus tulee ihanan ja viettelevänä ja ennen kuin huomaatkaan olet sen vankina.
Jos olet masentunut niin peseydy joka päivä. Raahaudu vaikka ryömien suihkun alle. Leivo leipää, kuin se olisi pyhä toimitus tai tee puutarhahommia. Nämä maadoittaa sinua. Oleskele paljon luonnossa. Siivoa asuntoasi joka päivä hiukan.
Jatkan vielä tätä sepustustani. Mistä tiedät, onko talossasi edesmenneen haamu vai demoni? Demoneja voi jäädä taloon, talon edelliseltä asukkaalta tämän kuoltua.
"kummitustalon" voi vaistota energioina. Talo tuntuu synkältä ja kylmältä. Kavahdat sitä vaistomaisesti. Demoni-talo on konstikkaampi. Sinä saatat tuntea ylenmääräistä ihastusta taloon. Olet haltioitunut. Talo tuntuu sinusta kodilta. Sinun on saatava tämä talo siitä huolimatta, että perheesi ja ystäväsi pitävät sinua hulluna, tai eivät näe talossa mitään erikoista. Kun sitoudut taloon, alkaa outoja tapahtumaan. Demonit ovat valinneet sinut talonsa asukkaaksi.
Toisaalta demoneja eli djinnejä on myös hyväntahtoisia, eli saatat saada inspiraatioita ja intoa talon kunnostamiseen ja muuhun elämääsi.
Erityisesti masturbointi on yksi demonin keino väsyttää ja imeä energiaa.
Runsas raudanpuute aiheuttaa lopulta anemiaa ja demoni lypsää mielihyväkeskuksen käyttäjää.
Sivutuotteena tulee raskas masennus.
Olkaa tarkkana ettei demoni käytä seksuaalisesti hyväksi. Tästä syystä on vältetty Raamatunkin mukaan laskemasta siementä maahan. Maa voi olla hyvin epäpyhää aluetta ja voimistaa demonia.
Sama pätee ihan naisiinkin. Kukaan ei halua synnyttää demonin lasta omanaan.
Ei tuo ole syy, miksi Raamattu (VT) kieltää siemenen laskemisen maahan, eli siemenen tuhlaamisen. Syy on ainoastaan se, että sellainen touhu ei jatka sukua. Suvunjatkaminen oli tärkeää, eikä siementä saanut tuhlata. Mistään demoneista ja epäpyhästä maasta ei puhuta. Tuollainen ei edes sovi muinaisen Israelin käsityksiin.
Hei, vastasin tuohon viestiin jo aikaisemmin, pian sen jälkeen. Kerroit hyvin ytimekkäästi. Kyseessähän oli mies nimeltä Onan joka oli luvannut tehdä kuolleen veljensä vaimolle lapsen, mutta aktin lopussa laskiki "siemenet maahan" ja myöhemmin kuoli, joten sen on tulkittu tarkoittavan sitä että Jumalan viha kohtasi hänet, koska hän ei laskenut siemeniään sinne minne piti, jotta suku olisi jatkunut.
Jostain syystä vastaukseni sai myös miinuksia, mikä on aika huolestuttavaa...
Olen jotakin tähän ketjuun ehkä kertonutkin. Suvussamme on äitilinjassa useita intuitiivisia ihmisiä, näkijöitä ja parantajia. Olen aina ollut itsekin herkkä, mutta omien lasten syntymän jälkeen outoja tapahtumia on alkanut esiintyä niin paljon, että pelkään välillä sekoavani. Saan mm.etiäisiä ja erityisen pelottavaa on, että olen lyhyen ajan sisällä nähnyt yöllä sänkyni vierellä jonkinlaisia astraalihahmoja muutaman kerran. Itse hahmot eivät ole olleet pelottavia, mutta en uskalla enää nukkua ilman yövaloa. Valokaan ei estä kyllä näkemästä. Viime yönä heräsin ja kasvojeni edessä yövalon hymyssä näin jonkun puuhastelevan isoisoisäni tekemän nojatuolin selkänojalla olevan villapaitani parissa. Ihan kuin olisi oikonut sitä tms. Väsytti, niin käänsin kylkeä jatkoin vain unia. Aamulla mietin, että olipa taas juttu. En tiedä mitä nämä ovat, olenko sekoamassa vai mitä. En uskalla kertoa näistä kenellekään koska en tiedä itsekään mitä ajatella.
Onko kenelläkään kokemuksia astraalihahmoista? Mitä nämä on?
Vierailija kirjoitti:
Olen jotakin tähän ketjuun ehkä kertonutkin. Suvussamme on äitilinjassa useita intuitiivisia ihmisiä, näkijöitä ja parantajia. Olen aina ollut itsekin herkkä, mutta omien lasten syntymän jälkeen outoja tapahtumia on alkanut esiintyä niin paljon, että pelkään välillä sekoavani. Saan mm.etiäisiä ja erityisen pelottavaa on, että olen lyhyen ajan sisällä nähnyt yöllä sänkyni vierellä jonkinlaisia astraalihahmoja muutaman kerran. Itse hahmot eivät ole olleet pelottavia, mutta en uskalla enää nukkua ilman yövaloa. Valokaan ei estä kyllä näkemästä. Viime yönä heräsin ja kasvojeni edessä yövalon hymyssä näin jonkun puuhastelevan isoisoisäni tekemän nojatuolin selkänojalla olevan villapaitani parissa. Ihan kuin olisi oikonut sitä tms. Väsytti, niin käänsin kylkeä jatkoin vain unia. Aamulla mietin, että olipa taas juttu. En tiedä mitä nämä ovat, olenko sekoamassa vai mitä. En uskalla kertoa näistä kenellekään koska en tiedä itsekään mitä ajatella.
Jeesusta rukoile
Ajoin rajoituksen mukaan maantiellä 100 km/h. Jostain kuului ihmeellisesti nimeni ja ihmettelin sitä ja hiljensin autoni vauhtia n. 40-50 km/h, en edes tiedä miksi. Ajoin mäen nyppylän päälle ja edessäni suoralla tiellä seisoa pönötti hirvi. Ehdin hiljentämään hyvin vauhtini, mutta tuosta 100 km/h vauhdista olisin rysäyttänyt suoraan hirven päälle.
Vierailija kirjoitti:
Kysy seuravalla kerralla, keitä he ovat ja voitko auttaa heitä jotenkin. Ehkä esivanhempia tai muita ihmishenkiä, joilla on jotain asiaa. Tai vaikka astraalimatkailijoita. Se, etteivät he ole pelottavia tai uhkaavan oloisia, on hyvä merkki. Tiedän kyllä ihmisiä, jotka ovat yhteydessä myös jumaliin, joten sekin on mahdollisuus, jos et ole tiukan abrahamilainen ajatusmaailmaltasi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan nähnyt mitään hahmoja, kouluaikainen kaverini kylläkin näki kerran koulussa aamuavauksen aikaan jonkin haamuhahmon liitutaulun edessä. Muut einä itse nähnyt. Kaverin täti näki joskus enneunia. Mutta samassa rakennuksessa myöhemmin kuultiin siskoni kanssa raskaita askelia, vaikkei ketään muita ollut siellä.
Oma kokemukseni on vielä, olisko jokin tai joitain astraalisieluja, ne rakastelevat orgasmiin tai tavallaan vaativat sitä. En käytä mitään välineitä tai itsetyydytä. Aistin sen/ne, mutten näe mitään.
PingPong2020 kirjoitti:
Hei, vastasin tuohon viestiin jo aikaisemmin, pian sen jälkeen. Kerroit hyvin ytimekkäästi. Kyseessähän oli mies nimeltä Onan joka oli luvannut tehdä kuolleen veljensä vaimolle lapsen, mutta aktin lopussa laskiki "siemenet maahan" ja myöhemmin kuoli, joten sen on tulkittu tarkoittavan sitä että Jumalan viha kohtasi hänet, koska hän ei laskenut siemeniään sinne minne piti, jotta suku olisi jatkunut.
Jostain syystä vastaukseni sai myös miinuksia, mikä on aika huolestuttavaa...
Niin siis muinoin juutalaisessa heimossa oli tapa, että kuolleen miehen veli, jos oli nainut veljensä lesken, teki ensimmäisen lapsensa tämän naisen kanssa veljelleen. Eli siis tämä kuollut veli laskettiin sen lapsen isäksi. Mikä on loogista, kun ajattelee, ettei raskauden kesto ollut aina määritettävissä. Tarinan Oonan ei halunnut noudattaa tätä tapaa ja valutti siksi spermat maahan. Eli hän rikkoi vanhaa käytäntöä koska oli itsekäs.
Tulin kerran yövuorosta töistä ja kun ajoin kotipihaan näin, miten auton edestä konttasi ihmismäinen musta varjo- olento. Pistin syyspimeän ja väsymyksen piikkiin enkä miettinyt asiaa sen enempää. Tuli talvi ja kevät ja yhtenä iltana valvoin myöhään ja menin ulos tupakalle. Istuin ulko-portaille. Siinä istuessa katseeni rekisteröi hiljalleen minua kohti konttaavan, mustan varjon ja katselin sitä hetken rauhallisena kunnes tajuntaan iski että "Mikä TOI ON? " Sillä ei ollut silmiä, ei kasvoja.
Hahmo näytti hyvin samalta kuin se, joka oli autoni edestä mennyt.
Teillä on kummitus, käske sitä lähtemään pois teidän talosta Jeesuksen nimessä ja veressä. Ja tarvit siihen apua pyydä jotakin uskovia tekemään niin sinun kanssasi sille demonille. Ne pelkää Jeesuksen nimeä ja verta, pakenevat, koska niiden on pakko.
Tulin huoneeseemme ja näin sänkyni edessä polvillaan mustan aika ison hahmon joka selasi älypuhelintani, joka oli siis latautumassa.
Ymmärsin sillon, että aina pitää muistaa kuunnella omantunnon ääntä, netissäkin.
Vierailija kirjoitti:
Tulin kerran yöviuorosta töistä ja kun ajoin kotipihaan näin, miten auton edestä konttasi ihmismäinen musta varjo- olento. Pistin syyspimeän ja väsymyksen piikkiin enkä miettinyt asiaa sen enempää. Tuli talvi ja kevät ja yhtenä iltana valvoin myöhään ja menin ulos tupakalle. Istuin ulko-portaille. Siinä istuessa katseeni rekisteröi hiljalleen minua kohti konttaavan, mustan varjon ja katselin sitä hetken rauhallisena kunnes tajuntaan iski että "Mikä TOI ON? " Sillä ei ollut silmiä, ei kasvoja.
No mitä sille varjolle sitten kävi? Haihtui ilmaan, tuli syliin vai konttasi aitan taakse?
Vierailija kirjoitti:
Tulin kerran yövuorosta töistä ja kun ajoin kotipihaan näin, miten auton edestä konttasi ihmismäinen musta varjo- olento. Pistin syyspimeän ja väsymyksen piikkiin enkä miettinyt asiaa sen enempää. Tuli talvi ja kevät ja yhtenä iltana valvoin myöhään ja menin ulos tupakalle. Istuin ulko-portaille. Siinä istuessa katseeni rekisteröi hiljalleen minua kohti konttaavan, mustan varjon ja katselin sitä hetken rauhallisena kunnes tajuntaan iski että "Mikä TOI ON? " Sillä ei ollut silmiä, ei kasvoja.
Luin kirjoituksesi vasta sen jälkeen ku olin kertonut oman kokemukseni.
Meni ihan kylmät väreet ku mietin, että se minun näkemäni hahmo oli ehkä samanlainen kuin sinun näkemäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahmo näytti hyvin samalta kuin se, joka oli autoni edestä mennyt.Luin kirjoituksesi vasta sen jälkeen ku olin kertonut oman kokemukseni.
Meni ihan kylmät väreet ku mietin, että se minun näkemäni hahmo oli ehkä samanlainen kuin sinun näkemäsi.
T. 1779
Laitoin eilen perunat kiehumaan, mutta kun 20 minuutin jälkeen nostin kattilan kantta niin siellä oli pelkkää vettä. Perunat kadonneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahmo näytti hyvin samalta kuin se, joka oli autoni edestä mennyt.Luin kirjoituksesi vasta sen jälkeen ku olin kertonut oman kokemukseni.
Älä välitä, keksin koko jutun :D
Radiossa oli Pyhäinpäivän teemaohjelma johon soitti kuuntelija, joka kertoi kuinka autoradiosta tuli yhtäkkiä aikamerkki ja miesääni sanoi että Iisa on kuollut. Sitten taas aikamerkki ja paikallinen ohjelma jatkui. Kuuntelija alkoi miettiä tuttuja ja myöhemmin hänelle sanottiin että Ruotsiin muuttanut Iisa oli kuollut.
Toinen soittaja kertoi, kuinka hän eksyi talvella meren jäälle. Näki kaksi valoa ja ajatteli, että häntä etsitään moottorikelkoilla. Mutta ne eivät olleetkaan niitä vaan valoilmiötä. Sitten kun ne olivat vierellä, niin hän jotenkin epäorientoitui hetkeksi (tai siirrettiin) ja hän huomasikin tutun saaren, josta pääsi soittamaan aamun valjetessa.
Ei tänne uskalla kertoa. Liian... Ei kukaan uskoisi :D