Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?
Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.
Kommentit (3731)
Vierailija kirjoitti:
Isäni oli aave! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään kävi outo juttu, olin keittiössä juomassa aamukahvia ja läppärillä. Sivusilmällä muka näin ja kuulin miten mies tuli makuuhuoneesta ja meni vessaan. Ehkä 5min päästä näinkin miehen jalkojen pyörivän sängyn jalkopäässä, sitten mies nousi ylös ja käveli makkarista vessaan. Nousi ylös ekaa kertaa vasta silloin.
Montako paukkua joit edellisenä iltana?
Katso tiskialtaassa olevien kaljatölkkien määrä.?Onko jalkovälisi tahmea..jos on pese alapää, tee sukupuoli ja raskaustesti!
Henkien r..aiskaama:)
Uneksin, että minun siinä maatessani sängyssä joku paha uhkasi ja levittäytyi päälleni, heräsin ja sanoin kipakasti: Jeesuksen nimessä ja veressä, poistu! Kyllä helpotti ja tiesin, että Pyhä Henki minussa suojelisi elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään kävi outo juttu, olin keittiössä juomassa aamukahvia ja läppärillä. Sivusilmällä muka näin ja kuulin miten mies tuli makuuhuoneesta ja meni vessaan. Ehkä 5min päästä näinkin miehen jalkojen pyörivän sängyn jalkopäässä, sitten mies nousi ylös ja käveli makkarista vessaan. Nousi ylös ekaa kertaa vasta silloin.
Katso tiskialtaassa olevien kaljatölkkien määrä.?Onko jalkovälisi tahmea..jos on pese alapää, tee sukupuoli ja raskaustesti!
Tätini talossa on yksi makkari jossa joku ihme voima vetää yöllä peiton pois päältä keskellä yötä. Halusin kokea sen toissakesänä viikon nukuin ja ei tapahtunut mitään. Sitten viimesyksyllä kolme yötä nukuin ja viimeisenä yönä se sitten tapahtui, oli kyllä villi tunne kun peitto tosiaaki vedettiin pois päältä. Sanoin sitten aamulla tätilleni, kyllä nyt uskon että paha henki on siinä makkarissa.
Vierailija kirjoitti:
Kerran heräsin yöllä ja menin vessaan. Säikähdin aivan järkyttävästi kun näin itseni istumassa pöntöllä. Sitten heräsin säpsähtäen istumassa pöntöllä. Aloin tuijottamaan oviaukkoa mutta ei siinä mitään ollut. En tiedä oliko tässä yliluonnollista mitään mutta aika karmiva tapaus
Sielusi irtosi ruumiistasi ja katselit itseäsi paskalla.
Hmmmm..tämä on merkki Jeesukselta ..usko ja pelasta itsesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätini talossa on yksi makkari jossa joku ihme voima vetää yöllä peiton pois päältä keskellä yötä. Halusin kokea sen toissakesänä viikon nukuin ja ei tapahtunut mitään. Sitten viimesyksyllä kolme yötä nukuin ja viimeisenä yönä se sitten tapahtui, oli kyllä villi tunne kun peitto tosiaaki vedettiin pois päältä. Sanoin sitten aamulla tätilleni, kyllä nyt uskon että paha henki on siinä makkarissa.
Mistä tiedät, että se henki on paha? Meissä kaikissa on henki, eikä se kuoltuamme miksikään muutu. Samanlaisia ollaan edelleen. Toki jos on hyvis/pahis eläessään, niin nauttii varmaan samoista huveista kuoltuaankin. Mutta oliko tuo kokemasi henki nimenomaan p a h a? Jos se olikin humoristinen tai jekkuileva henki? Vaikka pikkupoika tai tuttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uneksin, että minun siinä maatessani sängyssä joku paha uhkasi ja levittäytyi päälleni, heräsin ja sanoin kipakasti: Jeesuksen nimessä ja veressä, poistu! Kyllä helpotti ja tiesin, että Pyhä Henki minussa suojelisi elämääni.
Klassinen valveunikokemus.
Erään tutun luona tapahtui outoja. Olin siellä käymässä kun yhtäkkiä yhden kaapiston luota alhaalta kuului kova napakka ääni sarjana.
Muutaman sekunnin ajan.
Mitään luonnollista selitystä sille ei voinut olla.
Kuukausia sitten samaisesta huoneesta kuului myös ääni jolle ei ollut selitystä.
Tälle luultavasti on ihan normaali selitys, mutta pisti kyllä mietityttämään.
Työskentelen pienessä hotellissa. Hotellin aulassa on lasiovi ravintolaan. Ja toiselta puolelta lähtee käytävä, jossa sijaitsevat ensimmäisen kerroksen huoneet. Olin tässä käytävässä, kun kuulin ulko-oven avautuvan. Käännyin ja näin valonsäteen liikkuvan aulan poikki, samalla tavalla kuin valo heijastuu liikkuvasta lasiovesta. Kummastelin, että kuka siellä on, sillä kenenkään ei pitänyt saapua sinä päivänä. Kävelin aulaan ja pysähdyin nähdessäni hahmon ravintolan lasioven läpi. Hahmo vilkutti minulle ja vilkutin takaisin. Päättelin että sen täytyi olla joku työkaveri, koska kukaan muu ei olisi päässyt ravintolaan sisälle. Ovi nimittäin oli lukossa kun ravintola avautuisi vasta myöhemmin.
Palasin takaisin siivoamaan ja mainitsin asiasta työkaverilleni. Hän ihmetteli kuka muu tulisi töihin niin aikaisin ja lähti tarkistamaan asiaa. Hän tuli pian takaisin ja ilmoitti ettei ravintolassa ollut ketään. Olin tosi hämilläni, sillä olin ihan varma näkemästäni ja kuulemastani. Ravintolan ovi oli ollut auki, vaikka sen aikaisemmin lukitsimme. Hotellin etuovi taasen oli lukossa.
Myöhemmin kyselimme työkavereilta, eikä kukaan heistä ollut tullut siihen aikaan käymään töissä. Vieraita hotellissa ei sillä hetkellä ollut.
Toki on mahdollista että kuvittelin koko jutun, mutta olisi kyllä ensimmäinen kerta kun kuvittelisin noin monimutkaisen harhan. En ollut edes erityisen väsynyt sinä päivänä.
En vieläkään osaa sanoa mitä se oli.
540) kyllä henget voivat liikkua missä vain ja joskus tuollaisia hahmoja voi nähdä.
Itse olen nähnyt edesmenneen isäni hahmon kirkossa.
Tämä tapaus on kummallisin, mitä minulle on tapahtunut. Olin kaverillani teini-ikäisenä yötä. Koska oli kesä ja lämmintä, päätimme yöpyä ulkorakennuksessa. Katselimme siellä jotakin elokuvaa noin kahdelta yöllä, kun katolla tömähti. Olimme aivan katon alla ja molemmilla hyppäsi sydän kurkkuun. Kuunneltiin mutta oli hiljaista. Vitsailtiin hermostuneena jotain läskistä linnusta ja jatkettiin elokuvaa.
Jokin aika myöhemmin äänet tulivat takaisin, mutta paljon pahempina. Ensin kuului nopea töminä katolla, kuin pikkulapsi olisi juossut sen poikki. Luulimme kaverin pikkuveljeä syylliseksi ja käskimme lopettamaan pelleilyn. Sitten alkoi kunnolla tapahtua. Juoksuaskelia oli joka ikisellä seinustalla sekä katolla. Kuin tusina lasta olisi äkkiä juossut pienen rakennuksen ympärillä. Kyhjötettiin siellä ja halattiin toisiamme, liian pelokkaita liikkumaan. Jossain vaiheessa äänet loppuivat, mutta ei uskallettu liikkua ennen kuin aurinko nousi.
Ulkona oli täysin rauhallista. Rakennuksen kahdella sivulla kasvoi ainakin vyötärönkorkuinen pöheikkö joka oli täysin koskematon. Siellä ei kukaan olisi voinut juosta jättämättä jälkiä. Kaverini pikkuveli vannoi olevansa syytön. Enkä kyllä ymmärrä miten se olisi voinut olla hän, ellei ollut iso joukko kavereita mukana. Kaverin vanhemmat olivat tiukkoja, joten moinen ei kyllä olisi käynyt päinsä.
En tiedä mikä lauma kummituslapsia tuli sinä yönä leikkimään kanssamme mutta vieläkin karmii ajatella sitä. Selitystä en ole keksinyt.
Kuulostaa hurjalta! Selvästi siinä talossa kulkee levoton sielu. Oletko ajatellut kutsua "henkien manaajaa"?Minulla on ystävä joka on täysissä järsissä olevan 50 v. nainen joka näkee ja kuulee henkiä ja on ollut kuuntelemassa/häätämässä monien kodeissa riesa-henkiä. On pystynyt karkottamaan näitä muttei aina.
Näin jokin aika sitten kirkkaan välähdyksen taivaalla. Oli täysin pilvistä, joten ensin ajattelin kyseessä olevan ukkosen, mutta mitään ääntä ei sitten tullutkaan. Todella kirkas välähdys. Vaivaa vieläkin.
Joo raapimis äänet ei oo hyvä juttu. Joku demoni yms..
Vierailija kirjoitti:
Tämä tapaus on kummallisin, mitä minulle on tapahtunut. Olin kaverillani teini-ikäisenä yötä. Koska oli kesä ja lämmintä, päätimme yöpyä ulkorakennuksessa. Katselimme siellä jotakin elokuvaa noin kahdelta yöllä, kun katolla tömähti. Olimme aivan katon alla ja molemmilla hyppäsi sydän kurkkuun. Kuunneltiin mutta oli hiljaista. Vitsailtiin hermostuneena jotain läskistä linnusta ja jatkettiin elokuvaa.
Jokin aika myöhemmin äänet tulivat takaisin, mutta paljon pahempina. Ensin kuului nopea töminä katolla, kuin pikkulapsi olisi juossut sen poikki. Luulimme kaverin pikkuveljeä syylliseksi ja käskimme lopettamaan pelleilyn. Sitten alkoi kunnolla tapahtua. Juoksuaskelia oli joka ikisellä seinustalla sekä katolla. Kuin tusina lasta olisi äkkiä juossut pienen rakennuksen ympärillä. Kyhjötettiin siellä ja halattiin toisiamme, liian pelokkaita liikkumaan. Jossain vaiheessa äänet loppuivat, mutta ei uskallettu liikkua ennen kuin aurinko nousi.
Ulkona oli täysin rauhallista. Rakennuksen kahdella sivulla kasvoi ainakin vyötärönkorkuinen pöheikkö joka oli täysin koskematon. Siellä ei kukaan olisi voinut juosta jättämättä jälkiä. Kaverini pikkuveli vannoi olevansa syytön. Enkä kyllä ymmärrä miten se olisi voinut olla hän, ellei ollut iso joukko kavereita mukana. Kaverin vanhemmat olivat tiukkoja, joten moinen ei kyllä olisi käynyt päinsä.En tiedä mikä lauma kummituslapsia tuli sinä yönä leikkimään kanssamme mutta vieläkin karmii ajatella sitä. Selitystä en ole keksinyt.
Ehkä ne olivat talon tonttuja. Jokaisessa varsinkin vanhassa talossa on oma kotitonttunsa.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona oli täysin rauhallista. Rakennuksen kahdella sivulla kasvoi ainakin vyötärönkorkuinen pöheikkö joka oli täysin koskematon. Siellä ei kukaan olisi voinut juosta jättämättä jälkiä. Kaverini pikkuveli vannoi olevansa syytön. Enkä kyllä ymmärrä miten se olisi voinut olla hän, ellei ollut iso joukko kavereita mukana. Kaverin vanhemmat olivat tiukkoja, joten moinen ei kyllä olisi käynyt päinsä.En tiedä mikä lauma kummituslapsia tuli sinä yönä leikkimään kanssamme mutta vieläkin karmii ajatella sitä. Selitystä en ole keksinyt.
Voisin tarjota tuohon selitykseksi kuitenkin jotain eläintä. Meidän ulkorakennuksen välikatolle oli näätä tehnyt pesän. Näädän ja pentujen liikkeellelähtö alkuyöstä kuulosti juurikin siltä, että ympäri rakennusta ja sen katolla olisi lasten (tai toki isompien eläinten) jalat tömistelleet. En siis millään olisi uskonut, että näädästä ja poikasista voisi tulla niin kova töminä. Ihan vasta näköhavainnon jälkeen suostuin uskomaan, että meteli johtui noinkin pienestä eläimestä.
1990-luvun lopulla ajelin etelästä pohjoiseen, ja olin välillä Kuopio Siilinjärvi, moottoritiellä. Jossain kohtaa sillä välillä tuli outo ilmiö taivaalle, se näytti sikarin muotoiselta valojutulta joka pysyi kuitenkin paikallaan. En siinä vaiheessa heti ihmetellyt, mutta se lähti liikkumaan tosi nopeasti pois päin, sellaisella tavalla joka ei vaikka lentokoneelle sopisi.
Muistaakseni kuulin että sillä alueella on nähty aiemminkin tällaisia ilmiöitä, olisiko joku joskus veikannut että lähellä olevan tehtaan valoista saattaa tulla tämän kaltaisia valoilmiöitä. Onkos tietoa siellä päin asuvat tai aiheesta kuulleet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran heräsin yöllä ja menin vessaan. Säikähdin aivan järkyttävästi kun näin itseni istumassa pöntöllä. Sitten heräsin säpsähtäen istumassa pöntöllä. Aloin tuijottamaan oviaukkoa mutta ei siinä mitään ollut. En tiedä oliko tässä yliluonnollista mitään mutta aika karmiva tapaus
Sielusi irtosi ruumiistasi ja katselit itseäsi paskalla.
Hmmmm..tämä on merkki Jeesukselta ..usko ja pelasta itsesi!
En ihan heti usko, että Jeesus herättäisi uskomaan itseensä näkemällä itsensä paskalla. Toki tutkimattomat ovat Herran tiet.
Olimme vuokranneet mökin kaveriporukalla ja kun kaverin poikakaveri yllättäen tahtoikin erota me tytöt menimme sitten kahdestaan . Mökki oli monen mutkan takana mutta tosi söpö ja rannassa oli hyvä uida, asetuttiin siinä sitten taloksi ja fiilis oli hyvä. Oli tosi myöhä ja joimme viiniä kuistilla kun metsästä alkoi ihmeellinen kiljunta , kuin nainen olisi kirkunut, kaveri pelästyi mutta minä sanoin että se on joku eläin tai lintu. Hain taskulampun ja marssin metsään huutaen " HALLOO!" , kukaan ei vastannut ja palasin kuistille todeten että minähän sanoin sen olleen joku elukka, kaveri kuitenkin tahtoi palata sisälle. Ruvettiin siinä laittamaan yöpalaa ja samassa joku alkoi repiä mökin ovea täydellä voimalla, luulin jo että ovi irtoaa sijoiltaan ja ainoa mitä keksin oli huutaa "MULLA ON PUUKKO!" Meteli lakkasi ja yritin mennä avaamaan oven, kaveri esteli itkien ja minä sanoin vain että se meni pois. Kävin vielä sen puukon kanssa kuistilla katselemassa enkä nähnyt ketään tai mitään. Tämän jälkeen kävimme nukkumaan. Heräsimme jossain vaiheessa kun se aikaisempi kirkuva ääni kiersi mökkiä ja kaveri meni paniikissa sohvalle peiton alle , itse pyörin ympäri mökkiä ja koetin nähdä ikkunoista jotain mutta ketään ei juossut ohi , vaikka siltä se kuulosti että kiljuva nainen vetää mökin ympäri rinkiä. Aamulla oli vaisut ja kalpeat naamat eikä suinkaan krapulasta, kaveri ei olisi edes tahtonut kahvia vaan lähteä ja niin kyllä itsekin vaikka oli maksettu kahdesta yöstä. En vieläkään tiedä oliko se yöllinen kirkuja oikeasti joku lintu, mutta mikä hemmetin lintu koettaa tulla ovesta...minusta tuntui että tein virheen kun menin metsään huutelemaan haloota. Toinen vaihtoehto oli lihaa ja verta olevien, elävien ihmisten pelottelu mutta eihän siinä ollut muita mökkejä lähelläkään ja millainen kahjo sitä paitsi alkaa pelotella ventovieraita.
Tapahtui 1999 Etelä-suomessa, en tiedä onko mökki vielä vuokrauskäytössä.
Vierailija kirjoitti:
Olimme vuokranneet mökin kaveriporukalla ja kun kaverin poikakaveri yllättäen tahtoikin erota me tytöt menimme sitten kahdestaan . Mökki oli monen mutkan takana mutta tosi söpö ja rannassa oli hyvä uida, asetuttiin siinä sitten taloksi ja fiilis oli hyvä. Oli tosi myöhä ja joimme viiniä kuistilla kun metsästä alkoi ihmeellinen kiljunta , kuin nainen olisi kirkunut, kaveri pelästyi mutta minä sanoin että se on joku eläin tai lintu. Hain taskulampun ja marssin metsään huutaen " HALLOO!" , kukaan ei vastannut ja palasin kuistille todeten että minähän sanoin sen olleen joku elukka, kaveri kuitenkin tahtoi palata sisälle. Ruvettiin siinä laittamaan yöpalaa ja samassa joku alkoi repiä mökin ovea täydellä voimalla, luulin jo että ovi irtoaa sijoiltaan ja ainoa mitä keksin oli huutaa "MULLA ON PUUKKO!" Meteli lakkasi ja yritin mennä avaamaan oven, kaveri esteli itkien ja minä sanoin vain että se meni pois. Kävin vielä sen puukon kanssa kuistilla katselemassa enkä nähnyt ketään tai mitään. Tämän jälkeen kävimme nukkumaan. Heräsimme jossain vaiheessa kun se aikaisempi kirkuva ääni kiersi mökkiä ja kaveri meni paniikissa sohvalle peiton alle , itse pyörin ympäri mökkiä ja koetin nähdä ikkunoista jotain mutta ketään ei juossut ohi , vaikka siltä se kuulosti että kiljuva nainen vetää mökin ympäri rinkiä. Aamulla oli vaisut ja kalpeat naamat eikä suinkaan krapulasta, kaveri ei olisi edes tahtonut kahvia vaan lähteä ja niin kyllä itsekin vaikka oli maksettu kahdesta yöstä. En vieläkään tiedä oliko se yöllinen kirkuja oikeasti joku lintu, mutta mikä hemmetin lintu koettaa tulla ovesta...minusta tuntui että tein virheen kun menin metsään huutelemaan haloota. Toinen vaihtoehto oli lihaa ja verta olevien, elävien ihmisten pelottelu mutta eihän siinä ollut muita mökkejä lähelläkään ja millainen kahjo sitä paitsi alkaa pelotella ventovieraita.
Tapahtui 1999 Etelä-suomessa, en tiedä onko mökki vielä vuokrauskäytössä.
Kettu, jänis. Kummastakin lähtee kamala ääni, etenkin jos ensin mainittu yrittää syödä jälkimmäistä.