Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?
Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.
Kommentit (3731)
Vierailija kirjoitti:
Appiukkoni kuoli noin klo 14.00. Kesämökin kello oli pysähtynyt klo 14.04.
Tuo on sattumaa. Jos ois ollut oikeasti yliluollista, kello ois pysähtynyt 14.00.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Appiukkoni kuoli noin klo 14.00. Kesämökin kello oli pysähtynyt klo 14.04.
Tuo on sattumaa. Jos ois ollut oikeasti yliluollista, kello ois pysähtynyt 14.00.
Kesämökin kello jätätti?
Kaikki mitä läpällä sanon toteutuu lähiaikoina.
Näen ennakoidusti lähipiirin kuolemat. Unessa ilmestyy seppele oveen. Näen myös avioerot ymbolein. Jötkan huomenna, koskaolen nyt hyvin kiopee, olisi paljinkin esimerkkejä. mulla kuume jo yli 39,, olisi todella paljon esimerkkejhä. Kun olin kylässä ja siellä tapahtui, etä mut önöäistiin,jotta kaa duin. peittoa vedettiin mun päältä. päähän lyöätu, päähän silitetty. kävelyä ees taas--
Minulla on demonisia kokemuksia. Menin yhteen seurakunnan tapahtumaan jossa puolestani rukoiltiin ja rukouksen aikana tuntui KYLMYYS kuin joku joka olisi pitänyt minua otteessaan. Miksei kristillisessä kirkossa tunnu olevan enää noiden ulosajamista. Se oli Jeesuksen kehotus.
Vierailija kirjoitti:
Näin unta että entinen työkaverini oli saanut lapsenlapsen. Unessa näin että lapsi oli tyttö.
Meinasin laittaa hänelle viestiä ja kysyä, pitääkö uneni paikkaansa, mutta ajattelin että se voisi olla vähän outoa, kun emme noin muuten juurikaan olleet tekemisissä.Muutaman viikon kuluttua näin hänen päivittäneen facebookkiin kuvan lapsenlapsestaan, joka oli tyttö ja syntyny juuri niihin aikoihin kun näin sen unen.
Minäkin olen nähnyt samantapaisen unen erään sukulaiseni lapsista (kaksoset). Näin unen, jossa kaksi astraalihahmoista lasta, tyttö ja poika, juoksi metsästä kohti jyrkänteen reunaa ja hyppäsi alas kadoten tyhjyyteen. Tyttö ensin epäröimättä, poika perässä vähän pelokkaammin.
Pian tämän jälkeen kuulin, että sukulaiseni oli saanut kaksoset, tytön ja pojan, samoihin aikoihin, kun näin tuon unen.
En tiennyt ennen vauvojen syntymää, että sukulaiselle on tulossa kaksoset, en mitään muuta kuin sen, että raskaana ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittelin kun ei ollut laastaria, vain hankalaa harsoa varpaani syylän koepalan oton jälkeen. Käärin sen ja läksin käymään ystävälläni. Kun avasin sen talon ulko-oven rappukäytävään, huomasin kynnysmatolla ison uuden, käyttämättömän laastarin. Niin sain laastarin varpaaseeni!
Onko tämä yliluonnollista?
Olet saanut mukaan haavalaastarin lääkäristä, se on tippunut kun olet etsinyt avaimia.
Vierailija kirjoitti:
No ei oo käynyt kun kylmiä virtoja ja sitten jokin paukahdus ja taas kylmä ja joku paukahdus esim vessasta yleisesti.
Ilmastointilaite?
Vierailija kirjoitti:
Ja joskus tiskatessa pari lautasta räjähti. Ne kirjaimellisesti räjähti ihan pieneksi sirpaleeksi.
Se lautasen tai lasin "räjähtäminen sirpaleiksi" käteen sekunnin murto-osassa liittyy pintajännitykseen tai sellaiseen. Minulle on käynyt samoin ja säikähdin kovasti. Ei ole kuitenkaan mikään yliluonnollinen ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on melko tavanomainen, että TV menee itsestään päälle kun on kova stressivaihe päällä. Pahimmat yliluonnolliset kokemukset liittyvät myrskyilmoihin puita kaatuu, tulvat, katuvalaisimet romahtavat, sillatkin voivat sortua (onnea ollut matkassa).
Nykyajan TV:t menee jostain syystä usein itsestään päälle sähkökatkon jälkeen. Saattaa olla vain jokin sekunnin katkoskin, jota ei aina edes huomaa, jos ei ole valoja päällä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä läpällä sanon toteutuu lähiaikoina.
Abrakadabra. With words i create.
Yksin ollessa sattunut monenkinlaista ja pidän sitä jo ihan normaalina, mutta ainoa mikä koettiin ryhmässä, oli aika päräyttävä. Kuin jostain kauhuleffasta suoraan, mutta tapahtui oikeasti.
Oltiin työporukalla yötä Pukkilan vanhaan meijeriin tehdyssä majatalossa joskus 2004 ehkä. Sinne mentiin niin jyrkkiä rappusia että kengät piti ottaa jalasta, päästäkseen ylös huoneisiin. Pari yötä meni hyvin, vaikka oli aika kylmän kalseaa. Sitten heräsin yöllä että tunsin jonkun seisovan sängyn vieressä. Kuittasin sen stressiksi tai kuvitteluksi, mutta aamupalalla siellä ylhäällä aulassa huoneiden edessä eräs porukan miehistä alkoi puhua että tuntuu kuin joku seisoisi sängyn vierellä.
Osa nauraa remahti, minä myös koska tuntui hassulta että joku raavas mieskin olisi tuntenut jotain. Mutta yksi sanoi että tulkaapas katsomaan hänen huoneeseensa. Siinä kurkisteltiin toisten selkien takaa piirrosta jossa mustahiuksinen tyttö leijuu niiden jyrkkien portaiden yllä. Osa tuhahti, huoneen omistaja oli kyllä aika vakavana ja mä muistan sen hetken ikuisesti. Ei koskaan selvinnyt oliko portaissa pudonnut joku.
"Ikävä kyllä mummokin menehtyi ja heidät haudattiin samalla kertaa. He olivat rakastuneet toisiinsa jo teineinä ja avioliitto kesti yli 50v."
Avioliitossa mies ja nainen tulevat yhdeksi ruumiiksi. Onnistunut avioliitto toimii juuri näin. Se on hyvä. Jos toinen lähtee kauan toista ennen, avioliiton konseptia ei ole sisäistetty vaan ollaan eletty erillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhassa kodissani kummitteli. Skeptinen kaverini irvaili että eikö joku luvannut miljoonia jos todistaa paranormaalit,susta tulee rikas. Sama kaveri luonani yötä ollessaan poistui keskellä yötä lumituiskuun eikä koskaan suostunut puhumaan asiasta.
Rapinaa kuin koiran kynnet mutta koiraa minulla ei ole,seiniin ilmestyviä öljyisen näköisiä mustia sormenjälkiä,paikkaa vaihtavia tavaroita ym kivaa. Olisinhan minä voinut kuvia ottaa jollekin Skeptikko R.Y:lle,mutta millä olisin todistanut etten itse ole tahrinut seiniäni?
Nykypäivänä talojen kummituksista pääsee helposti, halvalla ja pysyvästi eroon ilman manaajaa tai muita vippaskonsteja. Ostaa vain valvontakameran, vaikka halvankin. Paranormaaleja nettipalstoja olen mielenkiinnosta seurannut kohta kolmekymmentä vuotta, eikä vastaan ole tullut yhtään kuvaa tai videota mis
Näinhän se on. Ei tiedemiesten ja skeptikoiden mölinästä kannata välittää. Luottaa vaan aisteihinsa ja vaistoihinsa.
Aikoinaan meillä oli pitkä, yli 5h ajomatka mökille, kävimme siellä ehkä parin kuukauden välein. Kerran menomatkalla istuin takapenkillä veljieni kanssa, sivuikkunasta hiljaa maisemia katsellen. Olihan se hieman tylsää ja ajattelin hieman jekuttaa veljiäni: sanoin, että katsokaa, seuraavan mutkan takana on sininen auto ojassa. Ja toden totta, siellä oli. Äitini kääntyi taaksepäin ja kysyi, että mistä tiesit tuon. En osannut vastata, mutta oli metka tunne kun oli oikeassa...
Vierailija kirjoitti:
Vanhassa kodissani kummitteli. Skeptinen kaverini irvaili että eikö joku luvannut miljoonia jos todistaa paranormaalit,susta tulee rikas. Sama kaveri luonani yötä ollessaan poistui keskellä yötä lumituiskuun eikä koskaan suostunut puhumaan asiasta.
Rapinaa kuin koiran kynnet mutta koiraa minulla ei ole,seiniin ilmestyviä öljyisen näköisiä mustia sormenjälkiä,paikkaa vaihtavia tavaroita ym kivaa. Olisinhan minä voinut kuvia ottaa jollekin Skeptikko R.Y:lle,mutta millä olisin todistanut etten itse ole tahrinut seiniäni?
Muistakaa ettei ole mitenkään mahdotonta että huoltomies tai vuokranantaja kävisi asunnolla asukkaan poissaollessa. Tai jos vuokranantajalla on vaikka lapsia jotka tietävät vara-avaimen olinpaikan, sukulaisia, ystäviä. Onhan ihmisiä mm. asunut toisten ullakoilla, kirjaimellisesti väliseinissä. Jos tavarat vaihtavat paikkaa ja tulee jopa jälkiä piilottaisin huoneistoon kameran. Voihan siinä videoida samalla vaikka sen kummituksenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin unta että entinen työkaverini oli saanut lapsenlapsen. Unessa näin että lapsi oli tyttö.
Meinasin laittaa hänelle viestiä ja kysyä, pitääkö uneni paikkaansa, mutta ajattelin että se voisi olla vähän outoa, kun emme noin muuten juurikaan olleet tekemisissä.Muutaman viikon kuluttua näin hänen päivittäneen facebookkiin kuvan lapsenlapsestaan, joka oli tyttö ja syntyny juuri niihin aikoihin kun näin sen unen.
Minäkin olen nähnyt samantapaisen unen erään sukulaiseni lapsista (kaksoset). Näin unen, jossa kaksi astraalihahmoista lasta, tyttö ja poika, juoksi metsästä kohti jyrkänteen reunaa ja hyppäsi alas kadoten tyhjyyteen. Tyttö ensin epäröimättä, poika perässä vähän pelokkaammin.
Pian tämän jälkeen kuulin, että sukulaiseni oli saanut kaksoset, tytön ja pojan, samoihin aikoihin, kun näin tuon unen.
Tosi mielenkiintoista. Itsekin näen enteitä tulevista - sekä nukkuessa että valveilla. Oletko huomannut, näkyykö kaksosissa tämä alkuasetelma jotenkin (esim. tyttö edelleen rohkea heittäytyjä, poika harkitseva)?
Kokemuksia pahasta. Jeesus on auttanut.