Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?

Vierailija
06.04.2019 |

Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.

Kommentit (3731)

Vierailija
3241/3731 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insinööri kirjoitti:

Hyvää sunnuntaita. Eli sii niinkuin otsikosta näkyy mökilläni ehkä kummittelee.

Vähän taustaa.

Lauantaina meillä oli aamulla paha riita vaimon kanssa teininmme tekemisistä. No lähdin sitten ajamaan 40km päähän mökillemme. Kävin siellä viimeksi kesällä. No nyt kuitenkin siellä tapahtui...jotain erittäin outoa. Jopa minä kavereideni kesken tunnettu skeptikko pelkäsin.

Eli saavuin mökille noin 16.00. Ennen sitä olin ollut kaverini luona kahvittelemassa. Saavuttuani mökille. Olin jo rauhoittunut ja miettinyt mielessäni miten toimia kiukuttelevan tyttäreni kanssa. Päästyäni sisälle. Minulla oli hieman sellainen olo, kuin joku tarkkailisi. Sellainen selittämätön. No en ajatellut asiaa sen enämpää. Avasin tietokoneen ja aloin tekemän töitä. Tehtyäni 4 tuntia rästi tehtäviä sammutin koneen ja otin rennosti. Kävin lämmittämässä saunaa. Kun lämmitin saunaa. Meil

Tämä on ihan keksitty tarina    :C    Ellei ollut aivan kännissä   :)

Vierailija
3242/3731 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin pari viikkoa sitten yöllä viiden maissa ovikellon soittoon. Oven takana ei ollut ketään. Muutama viikko tästä, iltapäivällä klo. 17.55 ovikelloa soitettiin ja luotettavan oloinen nainen keräsi nimiä ja sähköpostiosoitteita johonkin arpajaisiin. Kyseessä oli loppu peleissä taitava huijauslinkki. Alitajuntani siis varoitti tulevasta huijausyrityksestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3243/3731 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi pari päivää sitten sain vahvan aavistuksen, että tulen törmäämään toiseen kahdesta siskoksesta, jotka tiedän ja jotka asuvat samassa kaupungissa jossa minäkin. Törmäsin ensin yhteen naiseen, joka näytti vähän toiselta heistä, ja hymähdin mielessäni. Kävelin puoli kilometriä eteenpäin, ja vastaani käveli toinen siskoksista, sama jonka näköinen nainen oli jo kävellyt vastaan. Piti katsoa monta kertaa, oliko todella hän, ja oli. Muutenkin ei mitenkään tavattomia itselläni tuollaiset vahvat aavistukset siitä, että joku tuttu ihminen on lähistöllä, vaikka en olisi nähnyt vielä tai paikka ei olisi sellainen, jossa mitenkään todennäköisesti törmäisi. Kai sitten jonkin sortin etiäisiä.

Vierailija
3244/3731 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä olin ollut kaverin kanssa leffassa,silloinen avomies odotteli minua kotona. Kaveri heitti minut kadulle kotini viereen  ja päätin vielä polttaa röökin ennen sisälle menoa. Katsoin kelloa ja se oli 21.30,leffa oli loppunut 21.00.Ajattelin että ehdin vielä viettää iltaa rakkaani kanssa. Poltin yhden röökin tähtitaivasta katsellen ja  menin sisään. Hämmästyin, kun avomieheni nukkui. Hän heräsi kun ryömin viereen halimaan ja kysyi äkäisenä "Oletko humalassa? Missä olit näin kauan?" En ymmärtänyt  miksi hän oli torjuva ja vihainen,kunnes menin keittiöön tekemään iltapalaa ja katsoin kelloa. Se oli  02.00 yöllä.  Katsoin kaikki kellot. 02 näytti jokainen.

Avomieheni ei koskaan uskonut että tulin suoraan leffasta kotiin. Hän oli kuulemma mennyt nukkumaan klo 22 kun minua ei kuulunut. 

Vierailija
3245/3731 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä meneekö yliluonnolliseen vaiko ihan vain maalaisjärjen puolelle mun kokemukset.

Haikailtiin asunnon vaihdosta. Pois kerrostalosta, omaan tupaan ja omaan lupaan. Punainen tupa ja perunamaa ja sitä rataa. Ongelmia ja esteitä oli kaksi. Oma osake ei tahtonut mennä kaupan, sitä ei kukaan käynyt edes katsomassa. Vastaavasti kohteet joita kävimme katsomassa eivät olleet mieleisiä. Aikaa kului ja hermot paloi useammin kuin haluaa edes muistella. Pari katselukierrosta muistan kuitenkin varmasti lopun ikääni, lähinnä siksi että siitä katsellusta talosta ei jäänyt oikein mitään muuta mieleen kuin pimeys.

Mentiin siis taas kerran uuteen osoitteeseen ja parkattiin auto vanhemman puutalon pihaan. Ei aivan rintamamiestalo, mutta samaa tyyppiä. Aurinko paistoi ja linnut lauloivat, ja isot ikkunat antoivat jo vinkkiä siitä, että ellei talossa ole ilmalämpöpumppua, siihen olisi tulevien kesien varalta hyvä sijoittaa. Muistan selkeästi astuneeni v

ilahduttaa lukea että kaikki menee hyvin kuitenkin   :)

Vierailija
3246/3731 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräässä kirkonkylässä käymässä ollessa jotkut tuntemattomat moikkailivat ja osa katsoi tosi pahasti ja selvästi karttoivat.

Toisaalla päin suomea illanviettopaikassa alkoi joku tuntematon alkoi uhkailemaan kun  tunsin kuulemma liikaa väkeä. Tämä jäi kaivelemaan kunnes jälleen ensinmainitussa paikkakunnassa kävin iltaa viettämässä ja kävikin ilmi paikallisen kans keskustellessa että minulla on siellä täydellinen kaksoisolento, jopa niin paljon että kyseinen henkilö ei uskonut minua eri henkilöksi ennenkuin näytin ajokortin ja senkin jälkeen katsoi tosi epäuskoisesti.

Ei liity nyt alkuperäiseen aiheeseen sen kummemmin, mutta luulen että minullakin on kaksoisolento jossakin lähellä, sillä minua moikkailevat usein hymyillen ja tuttavallisesti ihmiset joita en ole koskaan nähnytkään. 

Tätä on satttunut ennenkin mutta nyt ilmiö on voimistunut kun ostin uudet silmälasit. Häiritsevää kun ei tiedä keneksi ihmiset minua luulevat :D Moikkaan toki kohteliaasti aina takaisin, eipä tuo minulta pois ole. 

Vierailija
3247/3731 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin työmatkalta kotiin ja kampesin nukkuvan vaimoni päälle toimiin. Havaitsin ylimääräistä kosteutta ja aamulla sitä sitten pähkäilimme.

Yksissä tuumin ymmärsimme että jotain yliluonnollista oli vaimolleni tapahtunut.

Kumma kun miehiä aina niin lapsettaa, etteivät malta olla höpöttämättä näitä lapsellisia juttujaan. Se mua kummastuttaa noissa äijissä, kun rehvastelevat lapsellisia asioita. Ovat jotenkin keskenkasvuisia huumorissaan   D:

Vierailija
3248/3731 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt tällaisia etiäisiä lapsena.

1. Vuonna 1983 olin verkoilla mummin ja papan kanssa. Itse en tätä muista (koska olin 5-vuotias) mutta koko suku kauhisteli mökille palattuamme sitä, mitä olin tokaissut: Pappa, ensi kesänä siuta ei enää ole. Varsinkin mummi oli aivan kauhuissaan, että mitä tuo lapsi puhuu. No, pappa kuoli seuraavana toukokuuna. 

2. Äitini isä kuoli vuonna 1987. Olin tuolloin 8-vuotias. Ukki kävi usein nukkumaan sillä tavalla, että molemmat kädet olivat tyynyn alla. Illalla laitoin molemmat kädet tyynyn alle ja sanoin äidille: Ukki nukkuu aina tälleen. Sinä ukki nukkui pois juuri tuossa asennossa.

3. Hampaiden irtoaminen unessa. Usein sanotaan, että jos näet unta jossa hampaat irtoavat, niin joku läheinen kuolee. Minulle on käynyt näin kolme kertaa, Rakas muusikkoystäväni kuoli, äitini eno kuoli ja naapurini kuoli tällaisen unen jälkeen. 

En oikeastaan usko näihin yliluonnollisiin juttuihin mutta kyllä nämä ovat jääeet mietityttämään.  

Vierailija
3249/3731 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista liiketunnistimella toimivista käytävävaloista tuli mieleen, osaisiko joku täällä kertoa järkevää selitystä asuintaloni hissin toiminnalle. Asun pienkerrostalon ylimmässä kerroksessa. Kuljen yleensä portaita pitkin, hissillä menen, jos on raskaita ostoskasseja. Hissi tilataan napista painamalla. Olen ihmetellyt, kun usein rapussa kulkiessani hissi lähtee itsestään liikkumaan, ilman että kukaan painaisi napista. Olen rapussa silloin yksin. Mietin ensin, voisiko siinä olla jokin automaattinen toiminto, että se vaikkapa menisi aina itsekseen pohjakerrokseen ikään kuin odottamaan seuraavaa kulkijaa. Mutta eihän siinä olisi mitään järkeä, kun se seuraava käyttäjä voisi ollakin aivan eri kerroksessa. Lisäksi hissi ei mene itsekseen vain ylhäältä alas, vaan myös alhaalta ylös. Sen lisäksi tämä itsekseen liikkuminen on satunnaista, ei säännönmukaista. 

Muita outoja kokemuksia:

Vuosia sitten kotiin kävellessäni minulla m

Eikö ufo-sieppaukset ja poltergeistit liity toisiinsa ?

Vierailija
3250/3731 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, älkää pilatko tätä hyvää ketjua joillain huonoilla tarinoilla. Ketään ei kiinnosta että lapsena kuvittelit seinätapettiin noidannaaman tai että sinulla oli pää kipeänä ja kolme viikkoa myöhemmin isotäti kuolla kuikahti.

Eli jotain itsekriittisyyttä näiden juttujen tason suhteen kiitos.!

Eikä lapselisten miesten pippelitarinoita, huoh  Ja  D:

Vierailija
3251/3731 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran moni on nähnyt tummia varjohahmoja tai muita vastaavia, niin onko kukaan koskaan "kohdannut" niitä suoraan? Puhutellut, mennyt lähemmäs, katsonut suoraan kohti... Mitä silloin tapahtui? Vai onko pelko tai hämmennys niin vahvana aina, ettei niin tule tehtyä? Kiinnostaisi kuulla. En ole vielä lukenut koko ketjua, joten sori, jos tähän on jo tullut vastauksia.

No mitä luulet kannattaako?

Jeesusta komppaan parhaani mukaan minäkin.

Pakko kirjottaa vielä että älä ota niihin yhteyttä. Jeesukseen ota yhteys. Noista asioista on YouTubessa testimony-videoita.

Minäkin nähnyt, mutta kun käännyn katsomaan suoraa, ne häipyvät. Aamuöisin, herätessä, näen usein varjohahmoja korkealla seinällä, välillä läpikuultaviakin.Enkä tiedä miksi.Ei ne kauaa viivy.

Vierailija
3252/3731 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muita outoja kokemuksia:

Vuosia sitten kotiin kävellessäni minulla meni puolen tunnin matkaan kolme tuntia. En tajunnut sitä, ennen kuin kotiin päästyäni kaverini soitti ja kysyi, missä olen ollut (lähdimme kaupungilta koteihimme samaan aikaan). En siis tajunnut ajan kulumista. En voi käsittää, miten olen saanut tärvättyä sellaisen ajan, kun en ole missään pysähtynyt.  Ei oikein mene maantiehypnoosinkaan piikkiin. 

Lukioikäisenä parin vuoden ajan olin poltergeist -tyyppisten ilmiöiden keskushahmo, Käsittääkseni. 

Kadonnut aika=ufosieppaus eli abduction.

Paljon on dokumentoituja tapauksia. Mene hypnotisoitavaksi, niin saatat saada selville mitä tapahtui. Voit saada epämiellyttäviä totuuksia tietoosi. He keräävät mm sukusoluja ja käyttävät naisia hybridien elatusalustoina. Jos olet nainen, niin saitko oudon keskenmenon muutaman kk sisällä?

Tai orjuuttaa heidän orjikseen myös

Vierailija
3253/3731 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Erään ystäväni kuoltua puhelimeni soi ja näytöllä luki että Mari soittaa (nimi muutettu), kuolemasta oli vasta kolme päivää silloin joten tuskin oli  numeroa ehditty antaa eteenpäin (kännyköiden numeroitahan kierrätetetään) ja miksi uusi numeron omistaja olisi edes soittanut minulle?

Ihme juttuja nämä, mun sukulaiselle kävi vasta näin ja hän on 100% luotettava ja ei oo aikaisemmin kertonut mitään yliluonnollisia juttuja. Mutta hänelle oli kuolleen kaverin numerosta myös soitettu joku aika sen jälkeen kun kaveri on julistettu kuolleeksi. Hän ei ollut ehtinyt vastata puheluun, ja kuuli vasta myöhemmin kuolemasta ja tajusi että puhelu on tullut vasta päiviä sen jälkeen. 

jos joku omainen ois halunnu jutella ?

Vierailija
3254/3731 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itelle on käynyt seuraavasti:

Nähnyt pari aavetta

Päätynyt eri ulottuvuuteen yhtenä yönä, sen jälkeen olen nähnyt portaaleja täällä ja samanlaisia otuksia kuin eri ulottuvuudessa

Mitäköhän seuraavaksi?

Kertoisit tarkemmin? (kun olen samantapaista kokenut )

Vierailija
3255/3731 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senior kirjoitti:

Muutaman kerran minulle on käynyt niin, että olen joutunut tilaan ja tilanteisiin jolloin olen pystynyt lukemaan/kuulemaan/tuntemaan puhekumppanini ajatukset.

Siis niin, että kun kanssakumppani puhuu niin olen ollut hyvin tietoinen että puhuuko hän totta.

Joskus puhekumppani on valehdellut ihan selkeästi. Tällöin on syntynyt outoja tilanteita: puhuja on erittäin selvästi tajunnut, että tiedän tarkkaan hänen valehtelevan ja myöskin sen että tiedän asian oikean laidan, vaikka asia ja henkilö olisivat minulle aivan uppo-outoja.

Tuli nyt vähän laihahkon oloinen kuvaus, mutta tilanteessa se ei ole mitenkään miellyttävää vaan oikestaan pelottavaa.

Onkohan joku muu kokenut samoin.

Tiedän, että kuulostaa huuhaalta, mutta joskus sen vain t

Ja telepatialla voi aiheuttaa toiselle hätää ja huolta(häirintää), että lakkaisi jo ajattelemasta ja ajattelisi jotain muuta jo, eikä turhaan muistelisi toista. Antaa rauhan. 

Vierailija
3256/3731 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies nukkuu omassa huoneessaan ja itse asiassa eri rakennuksessakin pihapiirissä (vauvan kanssa ihan toimiva ratkaisu) ja ei ollut millään uskoa, etten ollut käynyt huoneessa yöllä.

Hän oli nimittäin tuntenut, että istahdan sängyn reunalle ja sitten olin sanonut haluavani seksiä. Mies oli kieltäytynyt ja nukahtanut. Aamulla sitten kovasti oli pahoillaan väsymyksensä takia.

Kuka mieheni luona kävi; himokas henki vai naapurinrouva? Vaikka näin vitsailemmekin, järkevää miestäni tapaus säikäytti, koska ei ole ennen kokenut tuollaista "valveunta" (sitäkö se oli?)

Heh, toiveuntahan se...

Vierailija
3257/3731 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtasin Jeesuksen sienimetsällä. Hän kehotti eroamaan armeijasta ja liittymään punakaartiin.

Tarkoitit tämän varmasti vitsiksi.

En nauranut sille, koska omalla kohdallani, oikeassa elämässä tapahtui seuraavaa: kun olin hyvin vakavasti sairas ja tilanne oli toivoton ja pelkäsin tulevaa (kuolemaa), Jeesus ilmestyi minulle näyssä. 

Tilanne kääntyi hyväksi. Olen hengissä, hyvinvoivana tässä kirjoittamassa. Voit tietysti vapaasti epäillä tarinaa, mutta minulle riittää, että koin tapahtuman ja tiedän totuuden. Olen tästä uudesta elämästä hyvin  kiitollinen.

-Rauhallista pääsiäistä kaikille!-

Vierailija
3258/3731 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tuttavalta tavaroita, kun hän teki muuttoa Yhdysvaltoihin. Kaveri oli kova kummituksenmetsästäjä ja sain häneltä EMF mittarin (googlettakaa EMF K-II meter) Kyseisellä mittarilla voi siis ihan arkisestikin tarkastaa, missä menee sähkölinjoja. Kadulla käppäillessä laitoin mittarin kävelytielle ja se välkkyi puolessavälissä. Eli juu, isoja sähkölinjoja menee siinä maan alla. Kotona kokeilin radioa, ja mittari meni punaiselle lähettimen kohdalla. Läppärini virtapistokkeen kohdalla sama juttu. Noniin, näin kyseinen mittari toimii eli se mittaa elektromagneettista säteilyä.

Kissani kuoli tuossa vuosi sitten kotona (oli jo vanha kissa muutenkin). Hän kuoli nukkumakopassa meidän kaksikerroksisen asuntomme portaikon juurella. Vein illalla kuoleman jälkeen hänet kopassa parvekkeelle säilöön odottamaan seuraavaa päivää, jolloin toimittaisin hänet eläinlääkärin kautta tuhkaukseen. Oli pakkasta niin ajattelin, että säilyy hyvin parvekkeella.

Viikko sen jälkeen kun toimitin hänet eläinlääkärille niin päätin ihan mielenkiinnosta kokeilla EMF laitetta. Olin hyvin skeptinen asian suhteen (että pystyykö sillä mitata oikeasti jotain kummituksia), mutta luotin sen kykyyn mitata elektromagneettista säteilyä. Menin kissani kuolinpaikalle ja käynnistin mittarin. Kysyin ääneen "onko Paavo paikalla vielä?" (muutettu nimi). Ja yllätyksekseni mittari alkoi väreilemään! Kiitin häntä yhteiselosta ja kehuin, kuinka rakas ja hyvä kissa hän on ollut. Kehotin häntä menemään valoa kohti jos hän sellaisen näkee ja sanoin, että uudet seikkailut odottavat. 

Kuukausi tästä kokeilin samaa paikkaa mittarilla uudelleen, mutta mittari ei ilmoittanut enää mitään. Eli ilmeisesti siinä kohtaa lattiaa ei ollutkaan sähköjohtoja. Mieheni myös kuuli kissamme tassuttelun portaita pitkin usein ollessaan yksin kotona. Kerran kuulin minäkin yhdessä miehen kanssa kun olimme menossa nukkumaan. Tämä siis alle viikko kissan kuolemasta. Mutta käsittääkseni tällaiset kokemukset ovat hyvin yleisiä lemmikinomistajilla lemmikin kuoleman jälkeen.

Vierailija
3259/3731 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä on jo aikaa. Tapahtuivat 1995 ja 1996. Olin muuttanut kotoa omilleni, vuokra-asuntoon. Muutosta pari päivää, niin heräsin yöllä kolmen aikaan vessahätään. Vessaan mennessäni kompastuin eteisen mattoon joka oli oudon mytyssä. Ihmettelin, että mitä vittua tää nyt on. Kun tulin pois vessasta, oli matto ihan normaalisti, suorana lattialla. Väsytti, joten menin takaisin nukkumaan. Päivällä näin naapurin, jolle kerroin tästä oudosta maton itsekseen myttyyn menosta. Hän kalpeni ja kertoi sitten, että kuusi vuotta aiemmin sen asunnon silloinen asukas oli kuollut ja löytyi kun ruumis oli alkanut haista rappukäytävään. Ruumis oli maannut sillä kohtaa, missä mattoni oli ollut mytyssä. Kotona kelailin asiaa ja totesin, että se mytyssä ollut matto näytti siltä kuin sen alla olisi maannut joku. Muutin pois puoli vuotta myöhemmin, kun sain toisen kämpän toiselta puolelta kaupunkia. Vaikkei se matto toiste mennytkään itsekseen myttyyn.

Toinen tapaus oli sellainen, että entinen koulukaveri asui lähistöllä. Hän oli kova pyöräilijä, joka kävi lähes päivittäin heittämässä jotain vähintään yli 80 kilsan ja lähes 200 km pituisia lenkkejä uudella maantiepyörällä. Nähtiin ja juteltiin muutaman kerran viikossa, ja sitten kerran hän kertoi nähneensä yöllä oudon unen. Unessa hän oli herännyt kotona vuoteessaan ja katsonut, kuinka asuntonsa oli ihan tyhjä kaikesta tavarasta, paitsi että keskellä olohuonetta oli valkoinen ruumisarkku kansi auki. Olin vaan että johan oli ihme uni. Tästä vajaa vuosi, niin kaveri oli ollut kotona, kun asuntoonsa oli murtauduttu. Kaveri puolustautui, mutta sai puukosta keuhkoon ja kuoli. Murtautujat veivät asunnosta rahaa ja tavaraa ja jättivät uhrin lattialle makaan. Kaveri kuoli täsmälleen keskellä huonetta, niinkuin unen ruumisarkku oli keskellä huonetta. Unen tyhjä huone näköjään symboloi varastettuja rahoja ja tavaroita. Myöhemmin kuulin, että niitä murtomiehiä olisi ollut kolme, joten mitäpä kaveri niille yksinään mitään mahtoi.

Vierailija
3260/3731 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tuttavalta tavaroita, kun hän teki muuttoa Yhdysvaltoihin. Kaveri oli kova kummituksenmetsästäjä ja sain häneltä EMF mittarin (googlettakaa EMF K-II meter) Kyseisellä mittarilla voi siis ihan arkisestikin tarkastaa, missä menee sähkölinjoja. Kadulla käppäillessä laitoin mittarin kävelytielle ja se välkkyi puolessavälissä. Eli juu, isoja sähkölinjoja menee siinä maan alla. Kotona kokeilin radioa, ja mittari meni punaiselle lähettimen kohdalla. Läppärini virtapistokkeen kohdalla sama juttu. Noniin, näin kyseinen mittari toimii eli se mittaa elektromagneettista säteilyä.

Kissani kuoli tuossa vuosi sitten kotona (oli jo vanha kissa muutenkin). Hän kuoli nukkumakopassa meidän kaksikerroksisen asuntomme portaikon juurella. Vein illalla kuoleman jälkeen hänet kopassa parvekkeelle säilöön odottamaan seuraavaa päivää, jolloin toimittaisin hänet eläinlääkärin kautta tuhkaukseen. Oli pakkasta niin ajattelin, että säilyy hyvin parvekkeel

-------

Ihan sairasta. Kissa on kuollut luonnollisesti, ja sen ympärille sitten luotu tälläinen illuusio. Jos olisit jättänyt nuo pellemittarit pois, niin samat asiat olisi tapahtunut silti. Normaalit ihmiset osaa suhtautua kissan kuolemaan normaalisti, ilman että siitä rakennetaan tälläistä teatteria. 

"Kuuli kissan äänen"... Sulla on vaan mielessä vielä muistikuva kissan äänestä, jonka saat halutessa palautettua mieleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan