Mitä "yliluonnollisia" juttuja teille on käynyt?
Otsikolla tarkoitan siis sitä, että ovat kuitenkin järjellä selitettävissä vaikka ehkä kaukaa haettujakin. Lähinnä milloin olette pelästyneet tai alkaneet miettiä, että onkohan tässä nyt jotain muutakin. Saa toki kertoa asioita joita ei voi selittää, mutta haluaisin pitäytyä tositapahtumissa.
Kommentit (3731)
Nukuin 5-vuotiaan lapseni kanssa yläkerrassa. Aamulla heti herättyäni tunsin patjan pomppaisusta, että joku nousi sängystä pois. Luulin, että lapsi nousi pois sängystä ja sanoinkin ääneen, että ”Minne menet?”, mutta kun katsoin, ei huoneessa ollut ketään. Alakerrassa muu perhe sanoi, että lapsi oli tullut jo paljon aiemmin alakertaan. Suojelusenkeli ehkä, mene ja tiedä, mietitytti kuitenkin.
Menin keittämään kahvia ja pudistelin päätäni huvittuneena kahvinkeittimelle, joka pitää huokailua ja muminaa muistuttavaa ääntä. Äkkiä tajusin, että keittimen huokailun seasta erottui selvästi naisen ääni joka kuiski " menetetty, menetetty, menetetty", laitoin korvan lähes kiinni keittimeen ja tajusin ettei ääni tule siitä ! Juoksin paniikissa yläkertaan ja herätin mieheni joka oli ärtynyt kun vapaapäivä ja akka herättää seitsemältä, miehen saapuessa keittiöön ääni oli loppunut ja mies ärhenteli että "Luulisi sinun jo tottuneen tuon masiinan ääneen !"; koetin turhaan selittää ettei kyse ollut siitä . Mies palasi yläkertaan unilleen ja minä lähdin töihin ilman meikkiä kun oli niin hermostunut olo ,enkä halunnut olla keittiössä yksin. Kyseessä oli vuokraamamme rintamiestalo, johon olimme muuttaneet kuukautta aikaisemmin. Jokin aika tämän episodin jälkeen mies tuli kyselemään kiukkuisena mihin vein ja miksi hänen korunsa, miehellä oli aina kaulassa korppiriipus jonka riisui suihkun ajaksi lavuaarin reunalle. Koetimme etsiä kylppäristä ja minä revin jopa pesukoneen paikoiltaan, vaikka mies tiuski että "se oli lavuaarin reunalla, ei se siellä ole!" Koru jäi pysyvästi kadoksiin.Meillä ei ollut vielä yhteisiä lapsia, mutta miehen poika oli välillä meillä ja kyseli isältään miksi tämä tulee öisin tuijottamaan sängyn viereen, mies kiisti tehneensä niin. Minä olen joskus kävellyt unissani, mutta poika sanoi että hahmo oli selvästi mies ja mieheni pituinen, noin 190 cm kun minä taas olen 162 cm kirppu. Karmiva talo. Pihan perällä oli palaneen pihasaunan jäänteet , kellarissa haisi homeelta ja katulamppu talomme kohdalla ei toiminut. Kaiken lisäksi talon vuokrannut mies , jonka lapsuuskoti oli kyseessä oli kadonnut kuin pieru saharaan halutessamme purkaa vuokrasopimuksen, emme löytäneet myöskään miehen espanjaan muutanutta äitiä. Mies pelotteli, että se äiti on varmaan haudattu pihalle!
.
Vierailija kirjoitti:
Henkisiä lahjoja voi kehittää mm Spiritualistisissa seuroissa.
www.henkinenkehitys.fi
Just noissa on narsistisia noitapiirejä joissa on ihan pimeintä ikinä. Älkää menkö!
Teille, jotka kerrotte "osaavanne" päättää mitkä luvut heitätte nopasta.
Niin varmasti, osaatte varmaan myös pelikoneilla aina halutessanne tuplata oikein, tai laittaa kenonumerot oikein. Yliluonnollisten kykyjen sijaan joko liioittelette, tai pidätte noppaa kädessänne tietyssä asennossa ja osaatte heittää niin varovasti, että haluamanne luku jää luultavasti silmäluvuksi.
En tiedä meneekö yliluonnolliseen vaiko ihan vain maalaisjärjen puolelle mun kokemukset.
Haikailtiin asunnon vaihdosta. Pois kerrostalosta, omaan tupaan ja omaan lupaan. Punainen tupa ja perunamaa ja sitä rataa. Ongelmia ja esteitä oli kaksi. Oma osake ei tahtonut mennä kaupan, sitä ei kukaan käynyt edes katsomassa. Vastaavasti kohteet joita kävimme katsomassa eivät olleet mieleisiä. Aikaa kului ja hermot paloi useammin kuin haluaa edes muistella. Pari katselukierrosta muistan kuitenkin varmasti lopun ikääni, lähinnä siksi että siitä katsellusta talosta ei jäänyt oikein mitään muuta mieleen kuin pimeys.
Mentiin siis taas kerran uuteen osoitteeseen ja parkattiin auto vanhemman puutalon pihaan. Ei aivan rintamamiestalo, mutta samaa tyyppiä. Aurinko paistoi ja linnut lauloivat, ja isot ikkunat antoivat jo vinkkiä siitä, että ellei talossa ole ilmalämpöpumppua, siihen olisi tulevien kesien varalta hyvä sijoittaa. Muistan selkeästi astuneeni valoisalle ja kevätauringossa lämmenneelle lasikuistille, mutta siitä eteenpäin harvinaisen kireältä vaikuttanut asunnonvälittäjä esitteli meille kylmää ja kolkkoa, jollain tapaa hämärää taloa. Talon kunnosta en tiedä, pintamateriaalit saattoivat olla peräisin 60-70-luvuilta, mutta päälimmäinen tunnelma ja tuntemukset olivat niin ahdistavia että oli pakko lopettaa esittely lyhyeen ja häipyä talosta. Kylmyys seurasi mukana koko loppupäivän, vaikka keli olikin lämmin ja aurinkoinen.
En ole mitenkään erityisen herkkä ihminen, saatika että varsinaisesti henkimaailmoihin uskoisin, mutta kun kuvatunlainen tilanne tuli pariinkin otteeseen vastaan, sovittiin miehen kanssa että ellei talo ole kaikin puolin järkevällä paikalla, loistokunnossa ja alle meidän budjetin, sitä ei jäädä edes katsomaan jos mulle tuollainen tunne siellä tulee.
Loppu hyvin, kaikki hyvin, löydettiin talo jonka omistaja halusi kerrostaloon, vaihdettiin sitten vaan päikseen osoitteita (siis tietysti kauppakirjat+muut lakiasiat ensin kuntoon) ja nyt ollaan uudessa osoitteessa onnesta ymmyrkäisinä.
Vierailija kirjoitti:
Omalle kohdalle näitä tapahtumia on sattunut paljon. Itseasiassa uskon että minulla on kyky aistia "henkimaailman asioita" enemmänkin jos uskaltaisin. Tämän minulle on sanonut muutamakin samankaltainen henkimaailman ihminen.
Tapahtumia on käynyt niin että muut ympärilläni on kuullut tapahtuman (esim ulko-oven avaamisen) mutta minä olen "nähnyt" kuka on tullut sisään. Olen myös hyvin energia herkkä, tunnen helpolla tilojen hyviä tai huonoja energioita joka on toisinaan hyvin inhottavaakin.
Olen siis nähnyt vain muutaman kerran, mutta kokenut, aistinut ja kuullut paljon. Nuorempana näin paljon myös enneunia, nekin olen ikäänkuin kieltänyt itseltäni pois koska se oli raskasta.
Jos täällä on joitain joka ymmärtää mistä puhun (asiallisia) niin mieluusti kuulisin näkemyksiä mitä minun kannattaisi toimia, onko väärin olla käyttämättä näitä "lahjoja" ? Ikää ja ymmärrystä on tullut enemmän...
En ole tässä asiassa mikään guru, mutta itseäni aihe kiinnostaa ja siitä on jonkin verran omakohtaista kokemustakin ja ilokseni tiedän ihmisiä, joilla on paljon kokemusta ns. henkisten lahjojen kehittämisestä.
Ei ole missään nimessä väärin, jos jätät sisäisen näkökykysi käyttämättä. Henkisten lahjojen suhteen meillä on täysi valinnan vapaus. Moni jättääkin vapaaehtoisesti kykynsä kehittämättä, koska se ei ole mikään helppo ja vaivaton tie, vaan vaatii omien energiatasojen jatkuvaa huoltoa ja ehkä loppuelämän kestävää kamppailua oman egon kanssa. Jotkut myös pelkäävät, mikä on tehokas tapa tukkia sisäinen näkökyky.
Tärkeää on vetää rajat sille, milloin ja missä tilanteissa on valmis ottamaan vastaan yliaistista informaatiota ja milloin haluaa olla rauhassa. Kehittyminen vaatii mm. nöyryyttä, rakkaudellisuutta ja rehellisyyttä. Paljon yksinäisyyttä, hiljaisuutta, mahdollisesti meditaatiota ainakin jossain muodossa.
On ihanaa jos löytää samanhenkisiä ihmisiä, joiden kanssa kokemuksille on yhteiset sanat. Mutta kuten edellä joku sanoikin, ole varovainen kaikkien henkisten yhteisöjen kanssa. Ne vetävät puoleensa manipuloija, narsisteja, mielenterveysongelmaisia ja egomaaneja kuin hunaja kärpäsiä. Samoin varo rahastavia huijareita. Et tarvitse ketään itsesi ja ns. korkeampien voimien väliin, vaikka joku niin väittäisikin.
Onnea.
Vierailija kirjoitti:
www.henkinenkehitys.fi
Eikös spiritismi ole saatananpalvontaa
Vierailija kirjoitti:
www.henkinenkehitys.fi
Vaarallisia seuroja, älkää haksahtako näihin.
Vierailija kirjoitti:
www.henkinenkehitys.fi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
www.henkinenkehitys.fi
Spiritismi on saatananpalvontaa, henkinen kehitys samaa, vähän eri tavoin vaan naamioitu
Tämä uusi Henkisen kasvun seura on oikeasti vaarallinen.
Muutama tuttu on siihen haksahtanut mukaan. Kultin mukaan ikävät ja pahat asiat jotka sulle tapahtuu on seurausta teoistasi edellisissä elämissä ja ns. rangaistuksilla/ikävillä tapahtumilla on tarkoitus kehittää sinua henkisesti. Tähän liittyy vääristynyt käsitys siitä että esim. syöpäsairas ihminen on itse syypää sairauteensa ja kärsii koska se on hänelle oikein. Ja jos joku saa perusteetonta etua jostain vaikka muiden kustannuksellakin, hän on sen varmastikin ansainnut, koska vain hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita, pahoille pahoja. Lisäksi kulttiin kuuluu yksi tai useampi ennustaja, joka kertoo ihmisille istunnoissa, mitä pahaa/hyvää joku heidän läheisistään on tehnyt heille edellisessä elämässä. Tai mitä pahaa tai hyvää kyseinen henkilö on itse tehnyt edellisissä elämissä. Ennustaja voi kertoa mielin määrin mitä puutaheinää sattuu keksimään, ja lahkolaiset ottavat kaiken todesta ja vielä maksavat "ennustuksista".
Tulin työmatkalta kotiin ja kampesin nukkuvan vaimoni päälle toimiin. Havaitsin ylimääräistä kosteutta ja aamulla sitä sitten pähkäilimme.
Yksissä tuumin ymmärsimme että jotain yliluonnollista oli vaimolleni tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Omalle kohdalle näitä tapahtumia on sattunut paljon. Itseasiassa uskon että minulla on kyky aistia "henkimaailman asioita" enemmänkin jos uskaltaisin. Tämän minulle on sanonut muutamakin samankaltainen henkimaailman ihminen.
Tapahtumia on käynyt niin että muut ympärilläni on kuullut tapahtuman (esim ulko-oven avaamisen) mutta minä olen "nähnyt" kuka on tullut sisään. Olen myös hyvin energia herkkä, tunnen helpolla tilojen hyviä tai huonoja energioita joka on toisinaan hyvin inhottavaakin.
Olen siis nähnyt vain muutaman kerran, mutta kokenut, aistinut ja kuullut paljon. Nuorempana näin paljon myös enneunia, nekin olen ikäänkuin kieltänyt itseltäni pois koska se oli raskasta.
Jos täällä on joitain joka ymmärtää mistä puhun (asiallisia) niin mieluusti kuulisin näkemyksiä mitä minun kannattaisi toimia, onko väärin olla käyttämättä näitä "lahjoja" ? Ikää ja ymmärrystä on tullut enemmän...
Jos olisin tilanteessasi, pyrkisin kehittämään ja voimistamaan lahjoja. Kannattaa lukea aiheesta mahdollisimman paljon. Kriittisenä on hyvä pysyä eikä pidä uskoa kaikkea sokeasti, mutta mitä enemmän tiedät asioista ja ilmiöistä, sitä paremmin voit muodostaa omia käsityksiä niistä. Ja sitä vähemmän pelkäät. Ihmiset pelkäävät yleensä asioita, jotka ovat heille vieraita.
Voit myös oppia suojelemaan itseäsi sekä käyttämään lahjoja ilman, että ne vievät sinulta liikaa energiaa, ja "lataamaan itsesi" uudestaan energialla.
Englanniksi löytyy paljon hyvää kirjallisuutta aiheesta. Youtubessakin on hyviä videoita. Mihinkään seuroihin ja yhteisöihin ei kannata liittyä ainakaan ennen kuin olet itse paremmin selvillä asioista, näihin kun liittyy hyväksikäyttöä ja muuta ongelmallista aika usein. Eikä kannata puhua näistä asioista livenä ihmisille, siitä saa hullun tai oudon hyypiön maineen, ja ihmisillä on pitkä muisti, kun tällaisista jutuista on kyse.
Hirvi ryntäsi tielle ja uhrasi itsensä vuokseni. kirjoitti:
Hirvi hyppäsi tielle ja katsoi minua silmiin ja samassa vastaan tuleva auto törmäsi häneen.
Hän näytti suruliselta ja se katse oli sellainen että siinä hetkessä tajusin, hänen suojelleen minua.
Auto ei käyttänyt ajovaloja ja minulla on tapana useinkin jäädä sellaisten autojen alle, jotka eivät pidä valoja päällä.
Minusta tuntui että hän sanoi minulle varo. Varo tuli mieleeni kun katseemme kohtasi.
Vuosia myöhemminkin koko tapaus tuntuu ihan hullulta. Mieheni mielestä se oli minun suojelusenkeli. En kyllä usko enkeleihin. Luultavasti järkytyin niin kovasti että mieleni teki temput.
Mitään yliluonnollistahan tuossa ei käytännössä ollut, paitsi pääni sisällä kuulunut ääni "varo" ja se katse ja törmäys. Eläin parka meni ihan nuusaksi :(
Mitä hittoa? Hypit jossain metsän laidoilla ja jäät usein autojen alle? Vai missä sinulla on tapana öisin luuhata?
Ei nyt välttämättä mitään kovin ihmeellistä ja todennäköisesti myös aiheen vierestä, mutta laitan silti.
Olen aina ajatellut, että joko minulla on todella hyvä arviointikyky tai sitten pystyn "vajoamaan toiseen todellisuuteen", jolloin skippaan tiettyjä "paloja" elämästäni.
Viimeksi eilen löysin ikivanhan kellon erästä laatikkoa siivotessani. Kello virittyy liikkeestä, joten se oli luonnollisesti pysähtynyt. En tiennyt kellonajasta mitään, koko päivä oli mennyt ohi kuin siivillä ja heräsin muutenkin vasta päivän ollessa pitkällä. Hetken mielijohteesta rupesin säätämään kellonaikaa löytämääni kelloon, ajaksi yöllä 1.04. Sitten kurkkasin seinäkellooni - täsmälleen sama aika. En ollut uskoa silmiäni. Tiesin toki ajan olevan "myöhä", mutta silti se oli aikamoinen sattuma.
Muita esimerkkejä ovat esim. hissimatka ylöspäin, kävely tai autolla ajaminen. Saatan yht'äkkiä huomata olevani paljon pitemmällä tai sitten kuuden kerroksen hissimatka saattoi taittua parissa sekunnissa. Autolla olen ikään kuin "siirtynyt" pitkällä matkalla eteenpäin ja aika tuntui menevän paljon nopeammin.
Irtautuminen ruumiista tai levitointi sängyn yläpuolella ovat myös tuttuja asioita aina lapsesta asti. Koen unet hyvin elävinä ja ikään kuin seikkailen niissä mukana. Joskus kuullut sanottavan, että ihminen käyttää aivokapasiteetistaan vain murto-osaa. Toisinaan ajattelen, että oikealla tavalla keskittymällä voisin käyttää aivoja paljon laajemmin. En vain osaa tehdä sitä tietoisesti.
Kiinnostavia asioita, mutta samalla pelottavia.
(ja nyt tutustumaan tarkemmin, mitä ihmiset ovat kirjoittaneet)
Vierailija kirjoitti:
Teille, jotka kerrotte "osaavanne" päättää mitkä luvut heitätte nopasta.
Niin varmasti, osaatte varmaan myös pelikoneilla aina halutessanne tuplata oikein, tai laittaa kenonumerot oikein. Yliluonnollisten kykyjen sijaan joko liioittelette, tai pidätte noppaa kädessänne tietyssä asennossa ja osaatte heittää niin varovasti, että haluamanne luku jää luultavasti silmäluvuksi.
Heh tiedän että juttuni kuulostaa ihan typerältä ja on täysin omaakin järkeäni vastaan. En ole koskaan kiinnittänyt noppien asentoon kädessäni huomiota, tiedä sitten onko väitteessäsi perää, mutta mitenkään "varovasti" en noppia heittele. Olisiko pelikorttien oikein arvaukseen teoriaa? Välissä ei siis tule vääriä arvauksia. En voi oikein muuta kommentoida tähän, kuin että keskittyessä minulle tulee todella vahva tunne/tieto mikä kortti on ennen kääntämistä. Ja ei, en ole valitettavasti saanut toimimaan lottonumeroiden kanssa:D
Vierailija kirjoitti:
Tämä uusi Henkisen kasvun seura on oikeasti vaarallinen.
Muutama tuttu on siihen haksahtanut mukaan. Kultin mukaan ikävät ja pahat asiat jotka sulle tapahtuu on seurausta teoistasi edellisissä elämissä ja ns. rangaistuksilla/ikävillä tapahtumilla on tarkoitus kehittää sinua henkisesti. Tähän liittyy vääristynyt käsitys siitä että esim. syöpäsairas ihminen on itse syypää sairauteensa ja kärsii koska se on hänelle oikein. Ja jos joku saa perusteetonta etua jostain vaikka muiden kustannuksellakin, hän on sen varmastikin ansainnut, koska vain hyville ihmisille tapahtuu hyviä asioita, pahoille pahoja. Lisäksi kulttiin kuuluu yksi tai useampi ennustaja, joka kertoo ihmisille istunnoissa, mitä pahaa/hyvää joku heidän läheisistään on tehnyt heille edellisessä elämässä. Tai mitä pahaa tai hyvää kyseinen henkilö on itse tehnyt edellisissä elämissä. Ennustaja voi kertoa mielin määrin mitä puutaheinää sattuu keksimään, ja lahkolaiset ottavat kaiken todesta ja vielä maksavat "ennustuksista".
Juu, nämä "omaa syytä sairaudet jne" tyypit heijastavat vaan toisiin omia aggressioitaan uskomuksillaan karmoihin ja muuhun armottomaan. He toivovat toisille pahaa. Se vaan käännetty noin että muka joku karma kostaa.
Olin ollut vierailulla ystäväni luona, joka asuu hieman syrjemmässä, erään vanhan kartanon mailla. Hän kertoi että siellä on tapahtunut paljonkin kaikenlaista outoa, yleensä ihan hyvässä mielessä. Kun tulin kotiini, kaupungissa sijaitsevaan asuntoon, meni televisio yhtäkkiä päälle itsestään. Ekana tuli mieleen, että tulikohan joku tonttu tai vastaava henki sieltä kyydissäni kaupunkiin. Osaako joku sanoa miksi juuri sähkölaitteet reagoivat yliluonnollisiin voimiin tai energioihin tai miksi niitä nyt haluaakin kutsua?
Voitteko oikeasti selittää tarkemmin? Näin ilmaistuna nää tarinat kuulostaa saduille. Miten kuollut voi ilmestyä huoneeseen?? Miten aistit hänet? Missä mielentilassa olit kun aistit kuolleen?
Tämä siis kaikille jotka kirjoittanut jostakin oudosta kohtaamisesta. Vai onko tää ketju sellainen vitsi, että kerrotaan kummitusjuttuja vaikka ei kummituksia ole.