Mitkä harrastukset ovat sopivan luotaantyöntäviä työhakemuksessa
Kommentit (72)
Lastenvaatteiden keräily
Nukkeleikit
Turkistarhaus
Katupartiointi (Soldiers of Odin)
Halvat viskit
Tuontivaimot
Vierailija kirjoitti:
Lastenvaatteiden keräily
Nukkeleikit
Turkistarhaus
Katupartiointi (Soldiers of Odin)
Halvat viskit
Tuontivaimot
Jatkan:
Meikkitutoriaalit youtubessa
Etnonationalismi
Tosin ei varmaan kaikkia näitä samaan, jos olisin työnantaja niin näin monipuolisesti vinksahtanut heppu alkaisi jo herättää varovaista kiinnostusta.
Moni ajattelee amerikkalaista jalkapalloa tapaturma-alttiimpana kuin onkaan, joten jätän sen aina itse mainitsematta. Uskoisin toimivan aika hyvin.
Sano, että pidät videopeliaiheista YouTube -kanavaa.
Useiden päivien mittaiset kalsarikänniputket ja av-palstalla trollaaminen. Näillä ei luulisi töitä heruvan :D
Mä sanoisin, että harrastuksia tärkeämpää on näyttää somessa, että kannattaa vahvasti jonkun liikkeen ääripäätä. Hyviä esimerkkejä ovat maa. han. muut. to. tai sen vastustaminen, eläintenoikeudet tai vaikka jokin uskonto. Myös erilaiset enkelihoidot ym. uskomushömpät toimivat, kunhan niitä toitottaa tarpeeksi voimakkaasti ja avoimesti.
Äläkä unohda muutamaa taktista kirjoitusvirhettä hakemuksesta!
Erikoista jos mieskuoro aiheuttaa hymähtelyä.
Vierailija kirjoitti:
Mieskuoro. Aiheuttaa säälinsekaista halveksivaa hymähtelyä.
Mieskuoro ja kuorolaulu ylipäänsähän on hyvä harrastus. Kielii sosiaalisuudesta, ryhmätyötaidoista ja yleissivistyksestä.
Autojen rekisterinumeroiden keräily.
Elokapina-aktivismi. Ei aina voi tulla töihin, kun pitää istua kadulla.
Kaikennäköinen aktivismi. Miehisiin ammatteihin haettaessa voit kertoa toimivasi esimerkiksi feministijärjestössä aktiivisena tiedottajana taikka olet aktiivinen woke herännäinen. Myös ammattiliiton aktivismi näyttää pahalta työnantajan silmissä
Vierailija kirjoitti:
Eläinten täyttäminen
Tämähän päinvastoin herättää rekrytoijan kiinnostuksen. En näe tätä millään luotaantyöntävänä harrastuksena, vaikka itse en siitä välitä.
Huaraaminen