Voiko naisen orgasmi olla oikeasti tuollainen kuin joissakin leffoisssa se ilmenee?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali nainen, joka on terve ylä- ja alapäästä saa orgasmin aivan varmasti.
Jos orgasmia ei saa jonkun kyseisen ihmisen kanssa, sitten suhde ei vain toimi. Ei vaikka olisi muuten mukavaa. Orgasmi pitää myös tulla luonnonkonstein, ei mitään apuvälineitä käyttämällä. Anatomiat pitää sopia yhteen.
Olen vain kerran saanut tajunnanräjäyttävän orgasmin. Kokemus jätti muistijäljen kehooni. Tulen aina himoitsemaan tätä ihmistä, vaikka suhde kesti vain viikonlopun.No ei todellakaan tuollaista roskaa pidä sanoa, että pitäisi tulla luonnonkonstein. Pyh tuollaiset. Jos seksi on hyvää kummallekkin lelujen kanssa, niin tottakai pidetään ne lelut tai jos nainen saa vain lelun kanssa orgasmin, niin ehdottomasti se lelu aina mukaan.
Pitääkin sitten lähteä lelukauppaan 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten fysiologiassa on eroja. Helpommin orgasmin penetraatiolla saa kun klitoris on alle kolmen sentin päässä emättimen aukosta. Klitoris -kudos toki jatkuu myös emättimen ympärille, mutta ainakaan itsellä ei sieltä aiheudu minkäänlaisia tuntemuksia vaikka millä tai miten rassaisi.
Mä taas tulen juurikin sillä rassauksella, olen yhdyntäkeskeinen. En pidä suuseksistä, minusta se on turhauttavaa. Klitoris on hyvin pieni, mutta kompensaationa olen saanut paljon herkkää kudosta sisäpuolelle. Eläköön ne fysiologiset erot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen orgasmi olisi paljon sen kummempi kuin miehenkään? Kyllä nuo on ihan feikkausta. Ja erittäin naurettavaa sellaista.
Usko tai älä niin meillä miehilläkin on voimakkaampia tai laimeampia orkkuja. Voisin väittää että naisilla vaihtelun voimakkuus on suurempi. + osa naisista saa peräkkäisiä ja toiset haluaa että toiminta loppuu kun saivat sen kerran.
M47.
Tottakai on vaihtelua jokaisella mutta siis mistä tulee ajatus että naisen orgasmi olisi yleensä ottaen jotenkin voimakkaampi kuin miesten? Miksei miehet saa sekopäisiä kohtauksia voimakkaassa orkussa? Nämä kohtaukset on feikkausta. Saadaan mies luulemaan että hän on jokin mahtisonni joka saa laukeamaan paremmin kuin kukaan muu.
Naisten klitoris on herkempi kuin miesten. Muutenhan miehet saisi jatkuvasti orgasmia, kun vain kävelisivät housut päällä kadulla. Siksi siis naisten orgasmit ovat yleisemmin voimakkaampia.
Missä miehillä on klitoris?
Jotenkin kyllä olisi kivempi, että seksi olidi mahtavaa ilman mitään välineitä. Esim. jos on vaikka mustikassa yms. niin harvemmin siellä mitään leluja on kassissa mukana 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen orgasmi olisi paljon sen kummempi kuin miehenkään? Kyllä nuo on ihan feikkausta. Ja erittäin naurettavaa sellaista.
Usko tai älä niin meillä miehilläkin on voimakkaampia tai laimeampia orkkuja. Voisin väittää että naisilla vaihtelun voimakkuus on suurempi. + osa naisista saa peräkkäisiä ja toiset haluaa että toiminta loppuu kun saivat sen kerran.
M47.
Tottakai on vaihtelua jokaisella mutta siis mistä tulee ajatus että naisen orgasmi olisi yleensä ottaen jotenkin voimakkaampi kuin miesten? Miksei miehet saa sekopäisiä kohtauksia voimakkaassa orkussa? Nämä kohtaukset on feikkausta. Saadaan mies luulemaan että hän on jokin mahtisonni joka saa laukeamaan paremmin kuin kukaan muu.
Naisten klitoris on herkempi kuin miesten. Muutenhan miehet saisi jatkuvasti orgasmia, kun vain kävelisivät housut päällä kadulla. Siksi siis naisten orgasmit ovat yleisemmin voimakkaampia.
Missä miehillä on klitoris?
Se penis.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kyllä olisi kivempi, että seksi olidi mahtavaa ilman mitään välineitä. Esim. jos on vaikka mustikassa yms. niin harvemmin siellä mitään leluja on kassissa mukana 🙄
Eihän kukaan sano, etteikö voisi ilman leluja harrastaa. Mutta typerää on sanoa, että pitäisi vain ja ainoastaan "luonnollisesti" sitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Lienen huono rakastaja tai sitten olen kohdannut vääränlaisia naisia koska kukaan ei ole vapissut ja huutanut kuin syötävä.
Korkeintaan huokaissut jotakin "aah" -tyylistä.
Joissain leffoissa miehetkin tulevat karjuen. Tuskin sitäkään oikeasti tapahtuu paitsi leffoista oppineille jotka luulevat että niin kuuluu tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos orgasmia ei saa jonkun kyseisen ihmisen kanssa, sitten suhde ei vain toimi. Ei vaikka olisi muuten mukavaa. Orgasmi pitää myös tulla luonnonkonstein, ei mitään apuvälineitä käyttämällä. Anatomiat pitää sopia yhteen.
Olen vain kerran saanut tajunnanräjäyttävän orgasmin. Kokemus jätti muistijäljen kehooni. Tulen aina himoitsemaan tätä ihmistä, vaikka suhde kesti vain viikonlopun.
Tämä suhteen toimiminen riippuu ihan siitä, millaisen merkityksen elämässään sille orgasmille antaa. Pelkkä läheisyys ja hellittelykin jo vapauttaa elimistössä oksitosiinia ym ja antaa hyvän olon. Kaikki ihmiset eivät halua samaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vain kerran saanut tajunnanräjäyttävän orgasmin. Kokemus jätti muistijäljen kehooni. Tulen aina himoitsemaan tätä ihmistä, vaikka suhde kesti vain viikonlopun.Tämä suhteen toimiminen riippuu ihan siitä, millaisen merkityksen elämässään sille orgasmille antaa. Pelkkä läheisyys ja hellittelykin jo vapauttaa elimistössä oksitosiinia ym ja antaa hyvän olon. Kaikki ihmiset eivät halua samaa.
Riittääkö tämä niille, jotka saavat orgasmeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienen huono rakastaja tai sitten olen kohdannut vääränlaisia naisia koska kukaan ei ole vapissut ja huutanut kuin syötävä.
Joissain leffoissa miehetkin tulevat karjuen. Tuskin sitäkään oikeasti tapahtuu paitsi leffoista oppineille jotka luulevat että niin kuuluu tehdä.
Huutaminen on vähän yliampuvaa, mutta kyllä naisen kehosta tuntee ja näkee, kun he tulevat. Jos on vain tullut "aah" eikä muuten reagoi, niin on varmaan feikannut. Naiset feikkaavat huomattavasti yleisemmin kuin edes tajutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten fysiologiassa on eroja. Helpommin orgasmin penetraatiolla saa kun klitoris on alle kolmen sentin päässä emättimen aukosta. Klitoris -kudos toki jatkuu myös emättimen ympärille, mutta ainakaan itsellä ei sieltä aiheudu minkäänlaisia tuntemuksia vaikka millä tai miten rassaisi.
Minulta löytyy ainakin vaginan sisältä g-piste, jota kiihottamalla laukean. Siihen käy joko sormet, dildo tai kalu. Muuta ei vaadita. Pelkästään klitorista kiihottamalla saan ikävän tuntuisia lyhyitä ja teräviä orkkuja. Niitä en halua. Parhaat ja kokonaisvaltaisimma orgasmit tulevat g-pisteen ja klitan samanaikaisella stimuloinnilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vain kerran saanut tajunnanräjäyttävän orgasmin. Kokemus jätti muistijäljen kehooni. Tulen aina himoitsemaan tätä ihmistä, vaikka suhde kesti vain viikonlopun.Tämä suhteen toimiminen riippuu ihan siitä, millaisen merkityksen elämässään sille orgasmille antaa. Pelkkä läheisyys ja hellittelykin jo vapauttaa elimistössä oksitosiinia ym ja antaa hyvän olon. Kaikki ihmiset eivät halua samaa.
Ei riitä todellakaan. Minun päämääränäni on saada seksissä orgasmi. Tulee tyydyttymätön olo, jos en sitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä todellakaan. Minun päämääränäni on saada seksissä orgasmi. Tulee tyydyttymätön olo, jos en sitä saa.
Samoin: kun haluan miestä, haluan orgasmin hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutaminen on vähän yliampuvaa, mutta kyllä naisen kehosta tuntee ja näkee, kun he tulevat. Jos on vain tullut "aah" eikä muuten reagoi, niin on varmaan feikannut. Naiset feikkaavat huomattavasti yleisemmin kuin edes tajutaan.
Minä uskon kyllä aah-tyyppiä enemmän kuin silmiään pyörittelevää tärisijää. Supistelustahan tämän nyt toki tietää varmimmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon kyllä aah-tyyppiä enemmän kuin silmiään pyörittelevää tärisijää. Supistelustahan tämän nyt toki tietää varmimmin.
Vaisuissa orgasmeissa minulta saattaa päästä aah. Sen sijaan, kun on tulossa kunnon maanjäristys, niin sitä ennen aah tarkoittaa vasta, että orgasmi on tulossa. Jos ukko keskeyttää homman siinä vaiheessa, niin saamatta jää ja pettymys on melkoinen. Jos taas mies jatkaa siihen asti, että minulla räjähtää, niin en enää pysty kontrolloimaan sitä, mitä suustani pääsee ja koko vartaloni jäykistyy ja nykii holtittomasti.
Vierailija kirjoitti:
Naurettava on ainoastaan sinun kommenttisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ihmiset valittaa tämän tästä että naapurit huutaa liikaa harrastaessaan seksiä. Normaalisti ihmiset eivät huuda vaikka mieli tekisi, koska eivät halua naapureiden tai vaikka omien lasten sitä kuulevan.
En nyt vapinasta tiedä, mutta kyllä minä ääntelisin huomattavasti kovemmin jos ei olisi aina samassa talossa muuta porukkaa.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö! Jos panettaa eikä saa kuin läheisyyttä, niin kyllä on olo hyvästä todella kaukana. Sehän on kuin olisi kova nälkä ja saisi vaan haistaa jotain hyvää ruokaa ja sitten se ruoka laitettaisiin koiran kuppiin ja koira söisi sen hotkaisemalla.
Viimeksi sain koko kehossa tuntuvan orgasmin miehen kanssa. Tärisin holtittomasti ja taisin tarrata miehestä kiinni niin kovaa että ressukkaan varmaan sattui. En usko että ne kasvon ilmeetkään on kovin kauniita sillon :D
Yksinään orkut on yleensä aika vaimeita ja lyhyitä ilman sitä sätkimistä.
No ei todellakaan tuollaista roskaa pidä sanoa, että pitäisi tulla luonnonkonstein. Pyh tuollaiset. Jos seksi on hyvää kummallekkin lelujen kanssa, niin tottakai pidetään ne lelut tai jos nainen saa vain lelun kanssa orgasmin, niin ehdottomasti se lelu aina mukaan.