Onko muita, jotka eivät koe itseään lihavaksi yli 70-kiloisena?
Itse olen aika pitkä ja harteikas nainen, lihastakin löytyy. Ymmärrän, että olen ylipainoinen ja tarkoitus on laihduttaa. Mutta kun katson peiliin, en näe ylipainoista vaan hoikan näköisen ihmisen 😱
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Peiliin katsoessa hakeutuu automaattisesti edulliseen kuvakulmaan, vetää vatsaa sisään jne. Katsopa kuvia vaikka jostain juhlista, kun et tiedä olevasi juuri silloin kuvattavana. Itse tajusin sellaisista olevani ryhävalas ja tiputin 20 kiloa saman tien. Aiemmin tosiaan luulin ettei tilanne nyt niin paha ollenkaan ole.
Samalla katosivat selkäkivut, hengästymiset, kaikenmaailman kolotukset ja vaatehuoneesta alkoi löytymään päällepantavaa.
Hyvä vinkki, kiitos! Ap
En piä lihavana vaan sopivana, painan 77 kiloa.
Tänä aamuna juuri kävin ja vaaka näytti 72 kiloa. Harrastan urheilua, löytyy lihasta ja leveät hartiat. Peilistä katsoo tiimalasi.
Paina 75kg, olen 175cm pitkä ja paino on jakautunut tasaisesti kaikkilla. Olen pienehkörintainen ja vyötärö ( ollut ) hyvin oieni, nykyään "normaali". En ole lihava mistään kohtaa, mutten enää "se pitkä ja hoikka" -tyyppi, eli kokoa 36-38, vaan nykyään olen vaan kokoa 40-42 ja keskikokoinen. Lihavaan on vielä pitkä matka.
Painan 72kg. Raskauskiloja on tuossa vielä viitisen kiloa. Mutta koen itseni lähinnä muodokkaaksi, maha on suht litteä. Mulla kertyy kilot pyllyyn
Onpas täällä paljon lihaksikkaita kuulantyöntäjiä.
Painan 75 kg ja en todellakaan näytä lihavalta :D Uskokoon kuka haluaa mutta totta se on. Näen peilistä muodokkaan aikuisen naisen jolla muodot oikeissa kohdissa ja ainoastaan hyvää palautetta saan, miehiltä tietenkin :) En ole koskaan laihduttanut enkä aio laihduttaa, olen täysin terve ja hyvässä kunnossa!
Yli 70kg. Enkä minäkään mielestäni lihava ole. Normaali painoinen?
Painsan yli 80kg enkä mielestäni ole lihava vaan sopusuhtainen. Jos haluan elää tässä uskossa tyytyväisenä ja kaikki arvot on hyvät eikä terveysongelmia ole niin miksi se vaivaa niin paljon ihmisiä etten tajua laihduttaa
Olen 185cm ja painan 82kg
En näytä lihavalta
Kerran olen painanut yli 70kg, viimeisilläni raskaana. Näyttäisin talipallolta yli 60-kiloisena, hyh. Olen 166cm pitkä.
Riippuu tietysti pituudesta ja kehon koostumuksesta. 175 pitkänä olisin ihannepainossani noilla hujakoilla. Ja olinkin joskus... T. Pehmennyt mummo
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä olet? Itse näytän suunnilleen samalta, olen 170cm mutta painoa 60kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä olet? Itse näytän suunnilleen samalta, olen 170cm mutta painoa 60kg.
177cm. Eli pituus vaikuttaa 😄
Olen 174 cm pitkä ja vielä normaalipainon ylärajaan reilu 5 kiloa matkaa. Mutta enpä näe itseäni enää tankkina jo pitkän matkan tulleena.
Vaimoni on 173cm ja painanee noin 75kg.
Pitää itseän lihavana.
Minusta hän on hyvin sopusuhtainen, naisellisen pehmoinen.
Sopivan rintava, reitevä ja pyllyvä, tiimalasi-päärynä.
Vierailija kirjoitti:
Eli 70kg on uusi 50kg?
Riippuu pituudesta
Peiliin katsoessa hakeutuu automaattisesti edulliseen kuvakulmaan, vetää vatsaa sisään jne. Katsopa kuvia vaikka jostain juhlista, kun et tiedä olevasi juuri silloin kuvattavana. Itse tajusin sellaisista olevani ryhävalas ja tiputin 20 kiloa saman tien. Aiemmin tosiaan luulin ettei tilanne nyt niin paha ollenkaan ole.
Samalla katosivat selkäkivut, hengästymiset, kaikenmaailman kolotukset ja vaatehuoneesta alkoi löytymään päällepantavaa.