Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä te teett miehenne kanssa perjantai-iltana? Täällä vaan tylsää...

Vierailija
05.04.2019 |

Aina samaa. Joko istutaan sohvalla ja katsotaan jotain ohjelmaa tai sitten istutaan ja molemmat näprää puhelimiaan. Mies menee nukkumaan viimeistään kympiltä. Tätäkö tämä elämä on? Mä kaipaan jotain muuta... mies viihtyy kotona ja valittaa rahasta, jos ehdotan jotain.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanlaista, paitsi meillä on pieni lapsi. Joka toinen viikonloppu mies käy viihteellä yhden illan.

Vierailija
22/27 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, koska mies mieluummin dokaa kamujensa kanssa, kuin viettäisi kanssani kerrankin mukavan leffaillan kotona. Pitäiskö meidän ap vaihtaa miehiä?

Voisit katsoa peiliin, ja miettiä miksi miestä kiinnostaa enemmän kavereiden seura...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata selkäranka ja puhu miehellesi. Kerro mitä haluat tehdä. Keksi itse tekemistä, äläkä odota että miehesi keksii sinulle viihdettä. Olet aikuinen nainen, etkä lapsi. Ryhdistäydy, sekin vätys!

On puhuttu. Mies viihtyy kotona, tuskailee rahaa ja haluaa aikaisin nukkumaan. Kyllä mä voin kavereiden kanssa mennä, ei siinä mitään. Lähinnä ajan takaa yhteistä tekemistä pariskuntana, jos tässä meinataan vielä vuosikausia olla yhdessä!

Ap

Vierailija
24/27 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mun eksä oli samanlainen. Istu vaan ja katso televisiosta urheilua ja halusi että istun hänen vieressään. En olisi saanut edes lukea tai tehdä mitään omia juttuja. Ei lähtenyt mihinkään ulos, leffaan, edes lenkille saati lomamatkoille mun kanssa. Lopulta ei enää ollut mitään yhteistä ja tuntui että elämä menee ohi kotona istuessa.

Otin eron.

Sen jälkeen olen luonut kaksi uuttaa työuraa, tutustunut kymmeniin uusiin ihmisiin, löytänyt uuden hauskan liikuntaharrastuksen, kiivennyt Lapissa tunturille ja uinut yöttömässä yössä erämaajärvessä, matkustanut useassa kymmenessä maassa maailmalla, nähnyt Venetsian, Ranskan Rivieran, Pietarin palatsit ja paljon muuta, lisäksi opiskellut USA:ssa ja asunut Kanadan erämaissa ja seikkaillut Tyynellä valtamerellä.

Kaikki tämä olisi jäänyt kokematta, jos olisin tyytynyt istumaan eksän kanssa sohvalla.

Vierailija
25/27 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootko kysynyt mieheltä että mitä hän tykkäisi tehdä? Mitä hän kaipaisi suhteeseen?

Jos se mies ei halua mukaan niin käy itse kahviloissa, ravintoloissa jne. (Mustakin tuo kuulostaa tylsältä, sori)

Etkö voi tuoda sitä fiilistä kotiin? Joskus puhelimet nurkkaan, kokkaatte tai leivotte yhdessä ja syötte ilman telkkaria, kännyä jne, juttelette.

Entä jos kävisitte vaikka keikalla tai lätkämatsissa? Laskuvarjohyppy tai moottoriurheilua itse ajaen?

Ja se kännykkä on oikeasti suhteelle pahasta. Omakin mies räpläsi sitä jatkuvasti suhteen alussa. Oon puhunut siitä miehelle ja pistää sen itse pois jos tietää että mulla on asiaa tai menen lähelle, turhanpäiväinen uutisten tai facebookin selaaminen ei saa ikinä mennä sen ihmisen edelle joka siinä nokan edessä on. En itsekään räplää sitä jos mies tai kuka tahansa muu puhuu mulle tai muiden seurassa ylipäätään.

Ja kun muutetaan yhteen niin makuuhuoneeseen ei tule televisiota ja puhelimet pistetään yöksi äänettömälle, se on muuten suoraan pois siitä mitä varten sänky on.

Vierailija
26/27 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, mun eksä oli samanlainen. Istu vaan ja katso televisiosta urheilua ja halusi että istun hänen vieressään. En olisi saanut edes lukea tai tehdä mitään omia juttuja. Ei lähtenyt mihinkään ulos, leffaan, edes lenkille saati lomamatkoille mun kanssa. Lopulta ei enää ollut mitään yhteistä ja tuntui että elämä menee ohi kotona istuessa.

Otin eron.

Sen jälkeen olen luonut kaksi uuttaa työuraa, tutustunut kymmeniin uusiin ihmisiin, löytänyt uuden hauskan liikuntaharrastuksen, kiivennyt Lapissa tunturille ja uinut yöttömässä yössä erämaajärvessä, matkustanut useassa kymmenessä maassa maailmalla, nähnyt Venetsian, Ranskan Rivieran, Pietarin palatsit ja paljon muuta, lisäksi opiskellut USA:ssa ja asunut Kanadan erämaissa ja seikkaillut Tyynellä valtamerellä.

Kaikki tämä olisi jäänyt kokematta, jos olisin tyytynyt istumaan eksän kanssa sohvalla.

Kuulostaa ihanalle! Onnea hyvästä päätöksestä!

Vierailija
27/27 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin että mies ei halua tehdä mitään koska kaikki maksaa. Pihi mies siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme