Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko antanut rahaa kerjäläiselle?

Vierailija
05.04.2019 |

-

Oletko antanut rahaa kerjäläiselle?

Vaihtoehdot

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä tsikaanit saa Suomessa rahaa, vaikka ne ei ole Suomen kansalaisia. Joku logiikka tässä mättää pahasti. EU:ssa on tasa-arvo: jos romsut saa meillä rahaa, pitää suomalaisenkin saada rahaa Romaniassa tai Bulgussa.

Nope. Jos Suomi haluaa olla koko maailman sosiaalitoimisto kaiken maailman kunta kinteille ja tsiganeille niin voitte olla ihan rauhassa, mutta ei muiden maiden tarvitse olla. En minäkään saa rahaa jos menen Unkariin tai Tsekkeihin, koska mulla ei ole kansalaisuutta sinne. Nämä tsiganet aiheuttaa niin paljon ongelmia, että jossain vaiheessa tulee mitta täyteen ja voi tulla lähtö euroopasta (ainakin itä euroopasta) takaisin sinne Intiaan.

Vierailija
42/52 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää ei kadulla saa kävellä rauhassa. Romanikerjäläiset tunkevat aggressiivisesti minun kävelyreitilleni niin että joudun joka kerta väistämään. Ei niillä ainakaan nälkä ole, kun on varaa lähettää rahaa koko ajan Romaniaan ja Bulgariaan. Epärehellistä toimintaa. Ei minulla ainakaan ole varaa matkustaa esim. Romaniaan istuskelemaan jalkakäytäville käsi ojossa. Saisinko myös tarvittaessa sosiaaliapua Romaniassa? Epäilen kyllä vahvasti. Huijarivaltiot pitäkööt kansalaisensa.

Miten Romania on huijarivaltio? Jos Suomi antaa tsiganeille rahaa niin se on teidän ongelma, sen takia ne tänne tulee. Et sinä saa Romaniassa lein leitä, koska et ole Romanian kansalainen. Miksi sun pitäisi saada Romaniassa rahaa?

Tätä tasoako Suomen koululaitos on nykyään että ei eroteta romaneja ja romanialaisia toisistaan... ?

Missä kohtaa minä sanoin, että en erota tsiganea romanialaisesta? Herranen aika olen puoliksi romanialainen (valakialainen) ja puoliksi suomalainen. Se on totta, että suomalaiset ei erota ja olen kyllästynyt siihen, että romanialaiset sekoitetaan näihin nomadi tsiganeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset ole antanut? Entäs jos itse olisit hänen asemassa?

Kerjäläiset ovat osa rikollista toimintaa aina keski-euroopasta asti. Ei missään nimessä saa antaa rahaa niille.

Vierailija
44/52 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana annoin, sitten jossain vaiheessa meidän matkahuoltoon tuli kyltti ettei saa kerjätä (eikä nähtävästi antaakaan siellä rahaa..)

Jossain vaiheessa tuli  romanikerjäläiset ja ihan nou nou - kerran seisoin pankkiautomaatista rahaa ostamassa ja yksi tällainen nainen ripustautui minuun, kyllä, kirjaimellisesti melkein reppuselkään kerjätessään. Iholle tuleminen oli viime tippa. Samaan aikaan alettiin puhua että raha menee "mafialle", näiden kerjääjien asema vain kurjistuu. Naisilla on kyllä suhteellisen hienot vaatteet meidän kaduilla kesällä, hienommat kuin minulla. Työasu? Ihmisiä riistetään, en halua olla siinä mukana vaan antaa rahaa jos niikseen, muuta kautta. 

Miten heitä voisi auttaa, en tiedä. 

Vierailija
45/52 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset ole antanut? Entäs jos itse olisit hänen asemassa?

Josh olisin hänen asemassaan kadulla tuhlaamassa aikaani kerjäämällä, menisin töihin, tai hakisin töitä, mutta en lähtisi satojen kilometrien päähän kalliille matkalle kerjäämään, missä pitää olla kielitaidottomana ja asua autossa tms.

Oliko tuo sinun tyhmääkin tyhmempi kysymys, perustelu kerjäämiselle tai rahan antamiselle kerjäläiselle?

Olet luultavasti niin tyhmä että et ymmärrä minun kysymystä.

Et ehkä ole tyhmä, mutta aika tietämättömältä vaikutat esim. Romanian romanien elinolosuhteista ja työllistymismahdollisuuksista kotiseudullaan. 

En ole edes tietämätön heidän elinolosuhteista. Sinun roposet ei muuta heidän elinolosuhteita, vaan se haittaa heitä. He eivät mene töihin vaan heidän kannattaa tulla Suomeen asti kerjäämään.

Vierailija
46/52 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut ryhtyvät kerjäläiseksi? Vaikea ymmärtää, jos muitakin vaihtoehtoja on. Ilmeisesti on, kun yksikin kommentoija niin itsevarmasti tiesi, että itse menisi kerjäläisen asemassa töihin. No mikseivät kerjäläisetkin tee juuri niin, jos se on niin helppoa?

Vierailija
47/52 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan antaisi senttiäkään millekkään kerjäläiselle. Inhoan sydämeni pohjasta näitä ns. vähäosaisia ja kaikkia muitakin vähemmistöjä.

Vierailija
48/52 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En Suomessa muistaakseni ole, mutta ulkomailla kyllä. Aasiassa on tullut annettua usein kun tyyliin joka kadun kulmalla on rampoja ihmisiä roskien keskellä 😥

Vierailija
49/52 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kerjäläisongelma vielä yhtä paha vai onko se lieventynyt? (Miksi olisi koska vihreät ovat edelleen riivamassa h:gin johtoa)

Vierailija
50/52 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikassa annoin naiselle joka taaperon kanssa kadulla. Sanoi God bless you. Tuli hyvä mieli. Nainen oli ihan nääntyneen näköinen.

Vierailija
51/52 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tue rikollista toimintaa. Näiden takana on organisoituneet rikollisjärjestöt, jossa kuvioihin kuuluu ihmiskauppaa, ryöstöjä yms.

Vierailija
52/52 |
06.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua Itä-Euroopan romanilapsille

Itä-Euroopan romanit ovat maanosamme köyhimpiä ihmisiä. Hyvin ankeissa oloissa elävät romanit kärsivät syrjinnästä ja siitä seuraavasta köyhyydestä. Haluamme antaa Itä-Euroopan romaneille paremman tulevaisuuden muun muassa mahdollistamalla lasten koulunkäynnin.

Jos oikeasti haluatte auttaa kestävällä tavalla, niin lahjoittakaa mieluummin rahaa tuonne:

https://www.fida.info/lahjoita/sytyta-toivon-kipina/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän