Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi puhelimella ei voi äänestää vaaleissa?

Vierailija
05.04.2019 |

Kaikkia muitakin asioita voi hoitaa tunnistautumalla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka varmistettaisiin että juuri sinä annat äänesi siinä puhelimessa? Mulla ainakin on känny ja pankkitunnukset niin että joku muu perheenjäsen voisi halutessaan niitä käyttää.

Vierailija
2/5 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka varmistettaisiin että juuri sinä annat äänesi siinä puhelimessa? Mulla ainakin on känny ja pankkitunnukset niin että joku muu perheenjäsen voisi halutessaan niitä käyttää.

Omia pankkitunnuksia ei saa antaa muille, ne ovat henkilökohtaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköinen äänestys on todella epäluotettavaa. Joku valtiohan voisi hakkeroida meidän järjestelmän ja äänestää voittoon kenet haluaa.

Vierailija
4/5 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omia pankkitunnuksia ei saa antaa muille, ne ovat henkilökohtaiset.

En minä niitä annakaan, mutta joku perheenjäsen voi ne silti ottaa kun mulla ei ole henkilökohtaista kassakaappia.

En siis tarkoita että näin oikeasti meillä kävisi, mutta se on mahdollista ja siksi minusta epäluotettava tapa äänestää.

Vierailija
5/5 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digitaalisessa äänestyksessä ei voida myöskään tarkistaa ääniä, jos tarvitaan uudelleenlaskenta.