Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 35v ja aivan ”kehäraakki” :(

Vierailija
05.04.2019 |

Voin vain harvoin hyvin. Olen lähes aina väsynyt. Minulla on paljon vatsan turvottelua. Ihoni on samea ja epäpuhdas. Niskat ja hartiat on jumissa, ryhti huono. Teen hoitajana töitä ja olen vaihtanut jopa osastoa sen takia, että toivoin vähemmän kuormittavaa työtä. Työn vaihtaminen ei auttanut olotilaani. Kävelen 3-4km päivittäin kevyitä lenkkejä enkä yksinkertaisesti jaksa muuta. Perhettä on, joten sekin vie osansa. Onko muita ikäisiäni jotka tuntee olevansa ”loppuun kulutettuja”?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herraisä nyt tytöt! Vähän positiivisuutta kehiin, tissit pystyyn ja punaa huuliin! Yli puolet elämästä edessä ja te olette ihan mummoja jo

terv.vireä täti 55v

Vierailija
22/24 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalille, mars. Ensinotat rauhallisemmin, pikku hiljaa lisäilet painoja ja käyntejä. Aluksi väsähdät varmaan enemmän, mutta älä luovuta, vaan jarka, niin alkaa tuloksia näkyä ryhdissä, ulkonäössä ja olossasi. Tsemppiä!

T. Entinen kehäraakki N50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävin monta kertaa lääkärillä. Masennus oli ainoa, mitä tarjottiin. Itse löysin alhaisen ferritiinin. Lisäksi suolisto-ongelma, josta hiivaongelma ja vitamiinipuutoksia. Lisäksi keho kaipasi 'emäksöintiä'. Lymfakierto oli jumissa. Enää ei kolota eikä särje ja naama näyttää paremmalta ja jaksan taas muutakin kuin rämpiä.

Vierailija
24/24 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 36-vuotias ja minulla on samat oireet. Minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, joka todettiin, kun olin noin kolmekymppinen. Lääkitykseni ei ole vieläkään kohdallaan ja muita mm. vitamiinien puutteitakin minulla on. Kävisin sinuna kattavissa verikokeissa, josko sieltä selviäisi...toisaalta tosiasia on, että kolmenkympin jälkeen kunto ja aineenvaihdunta lähtevät alamäkeen ja vaatii enemmän ponnisteluja esim. pitää lisäkilot kurissa ja peruskunto hyvänä..

Jos ferritiini on alle 80, tyroksiini ei toimi. Tarvitsee myös jodia.