Mikä määrä seksikumppaneita on liikaa?
Kerro oma mielipiteesi: mikä on toisella sellainen seksikumppaneiden määrä, joka rupeaisi häiritsemään tai olisi jopa este tutustumisen jatkolle, jos asia tulee siis puheeksi?
Vastaa vain, jos on joku lukema mielessä. Sellaisiakin kun on, joille ei ole mitään väliä.
Kommentit (34)
Ihan sama, kunhan mun kanssa ei oo muita yhtä aikaa.
M41
Ei yhtään väliä, montako kumppania hänellä on ollut ennen minua, ja noin tarkemmin ajateltuna, enkös minä nyt rakastamalleni ihmiselle soisi mukavia hetkiä muidenkin kanssa suhteemme aikanakin. Eikös niin sanota, että 'rakkaus ei etsi omaansa'?
Olen 63 vuotias mies ja minulla on ollut 15 seksikumppania
Vierailija kirjoitti:
Kumppanillani saa olla vain yksi seksikumppani, minä. Niistä entisistä ja niiden määrästä en halua kuulla sanaakaan.
et takuulla myöskään halua tehdä pätkääkään töitä itsesi kanssa sekä itsesi että kumppanisi vuoksi, kehittääksesi itsetuntoasi. lol :-)
Vierailija kirjoitti:
valitettavasti kun nää yhden kumppanin yksilöt ei oo kauheasti siinä sitten lopulta kuitenkaan oppineet, mutta sinällään sillä määrällä ei ole väliä.
Totta mutta harmikseni jokainen noin 30:stä naisesta on ollut sängyssä ns. lahna lukuunottamatta joidenkuiden ääntelyä. Ja yksikään näistä ei aivan varmuudella ollut kovinkaan kokematon.
Nyksällä kuulemma myös noin 30 kumppania takana kuten itselläkin, ja jatkuvasti saan puhua että tykkäisin sitä ja tästä.. eli että vaikka siitä että hän kietoisi käsiä ja jalkoja ympärilleni, ottaisi minua lantiolta kiinni, voihkisi välillä eri tavalla eikä aina ihan just sillä samalla.. jne yms..
Onni tässä onnettomuudessa on se että kaikkea tätä voi hänelle ihan suoraan puhua ilman että tulee alapeukkua toisin ku täällä foorumillla ja viestiä että taidat ite vaan olla ihan surkea sängyssä ja pieni munakin varmaan vielä.
Heh.
Kerta tosiaan palautetta kestää kuulla niin täytyy varmaan pontevammin yrittää selittää näitä asioita että miten olla aktiivisempi, se toive naisen aktiivisuudesta ei tosiaan tarkota mitään et täytys aina jyskyttää raivokkaasti jotenkin vastaan ja huutaa HEP! ASENNON VAIHTO ___NNYYYTTTT!!___ ja sellasta :-D
vaan ihan peruskauraa mikä osoittaa intohimoa, rakkautta, halua, kiihkoa, .. Tiedän kuitenkin varmuudella että kaikkea tätä todella löytyy väliltämme molemmin puolin.
Jos toisella on ollut vaikka satoja kumppaneita, niin ehkä se vähän mietityttäisi. Mutta tuskin olisi mikään ehdoton deal braker kuitenkaan. En kyllä yleensä kysele, enkä vastaa jos multa kysellään, sillä jos mies on sellainen joka kysyy montako on aiemmin ollut, se on sellainen jolle aiemmat on ongelma. Ihan sama montako niitä on.
Mun mielestä ei todellakaan ole ihan sama. Tossa kun kattoo omia kavereita niin kyllä ne kovimmat pelimiehet ja -naiset on ollut taipuvaisia hakemaan jännitystä ja etenkin pidemmässä suhteessa myös pettämään useammin kuin sellaiset, joilla lähinnä vaan muutamia säätöjä ja lähinnä pidempiä parisuhteita. Suuri lukumäärä ei tarkoita em. automaattisesti, mut todennäköisyys paljon isompi ainaki mun mielestä.
Lisäksi monet paikkakunnat ja piirit on sen verran pieniä, myös pk-seutu, et kyllä häiritsis jos parhaassa tapauksessa useampi tuttu olis ollut just mun miehen kanssa. Tai entisiä panoja tulis joka puolella vastaan.
Pitäisikö vaimolle nyt aamukahvi pöydässä täräyttää, mulla on ollu 68 seksi kumppania ja sinä olet numero 69?
Sata pistäisi jo vähän mietityttämään. Itsellänikin yli 40 niin ei paljon olisi varaa tuomita muutenkaan.
N39
Ei mitään väliä. Seksi on h*lvetin hauskaa, kaikkien pitäisi harrastaa sitä enemmän. Pääasia, että suhteessa on uskollinen kuten minäkin. Oma luku on varmaan joku 120, ei ollut nykyiselleni mikään ongelma. Itsellään on ollut enemmän 😄
N37
Ei väliä, kunhan ei ole nusaissut puolta tuttavapiiristäni. Enpä tiedä missä keskustelussa tulisi esille tuollainen asia. En itse ainakaan koskaan ole oma-aloitteisesti kertonut tapailukumppanille seksikumppanieni määrää, enkä koskaan ole sellaista keneltäkään kysynyt. Mikä sellaista saa kysymään? Mielestäni minua ennen harrastettu seksi, kuten myös parisuhteet ovat toisen omia asioita. Miten edes voi tehhdä tiliä ihmiselle jota ei ole silloin tuntenut. Eri asia jos kysyisi montako kumppania toisella on ollut meidän nykyisen parisuhteen aikana. Silloin se olisi vähän sen toisenkin asia ;)
Tietysti jokainen saa oma-aloitteisesti kertoa mitä haluaa, mutta olisin kyllä feidannut jos mieheni olisi entisiä panojaan alkanut seurassani ynnäilemään :D Kaikenlaisten kanssa sitä viitsittekin yhdessä olla.
Yks kerrallaan on sopivasti 😄
En kyllä parisuhteessa lähtis ruotimaan kumppaneiden määrää puolin enkä toisin. Oma-aloitteisesti en itse ainakaan lähtis kertomaan kumppanien määrästä tai muutakaan niistä. Enkä haluaisi kuulla myöskään mieheni kertovan mahdollisista entisistä seksikumppaneistaa.
Ei kai niillä niin väliäkään ole nykyisessä tilanteessa.
Tällä hetkellä saisi olla vain yksi ainoa. ;)
Aiempia jos olisi joku sata tai yli niin ehkä vaivaisi.
Tuo oli niin totta, että naisilla saisi Vauva-palstan mukaan olla kaikkiaan ollut joku kaksi partneria (voi mikä lumppu!), miehillä vaikka tuhat.