Kuka aikoo ottaa kuppia tänään, kun Lordi laulaa?
Mulla on tuolla jääkaapissa kymmenen kaljaa ja aloita tässä kohta niiden naukkailun.
En varmaankaan saa alas kaikkia, mutta otan ainakin neljä!
Iloista euroviisuiltaa kaikille!
Kommentit (16)
Mutta olen hengessä mukana muutenkin! Ostin pääkallokarkkeja Lordin kunniaksi.
Ap:llä ei ole mitään hyvää syömistä, miettii just pitäisikö lähteä jotain ostamaan vai joisiko pelkkää kaljaa ja katselisi viisuja.
Hauskaa iltaa kaikille tämän ketjun kivoille ihmisille!
ap
Lapset " mammalassa" hoidossa, isäntä tuupattu kylävieraaks saunomaan ja minä täällä kera mäyräkoiran odottelen Lordin tuovan Suomelle " mainetta ja kunniaa" .. =)
Täällä viinisiepot Wienissä naukkailee viiniä koko illan ja kannustaa kotikatsomosta. On saanut Lordi täällä Itävallassa huimasti palstatilaa sanomalehdissä kuvien kera. Kuulin muuten tänään ekan kerran (ja näin videon) Hard Rock Hallelujahin ja täytyy sanoa, vaikken mikään sen kummempi hevanderi olekaan, mahtava biisi! Hieno homma! Voittoon Lordi!
Oon ottanu jo pari kaljaa ja kohta kun Euroviisut alkaa, juon punkkupullon miehen kanssa puoliks. Ihanaa! On muitakin herkkuja, viinirypäleitä, sipsiä ja leipäjuustoa.
Hauskaa iltaa kaikille viisujen katsojille!!
Vierailija:
Täällä viinisiepot Wienissä naukkailee viiniä koko illan ja kannustaa kotikatsomosta. On saanut Lordi täällä Itävallassa huimasti palstatilaa sanomalehdissä kuvien kera. Kuulin muuten tänään ekan kerran (ja näin videon) Hard Rock Hallelujahin ja täytyy sanoa, vaikken mikään sen kummempi hevanderi olekaan, mahtava biisi! Hieno homma! Voittoon Lordi!
Neljä kaljaa otin ja kävin sitä ennen ostamassa vähän herkkuja, irtokarkkeja ja suklaata!
Ja Lordi voitti!
Hyvää iltaa kaikille ja hyvää yötä!
ap
kyllä suomen historialliselle voitolle voi ottaa
Tai oikeestaan mulla on kova flunssa,niin siihen,mutta ei tuo eka vaihtoehtokaan huono ole!