Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sedix-kärsimyskukkauute. Kokemuksia?

Vierailija
05.04.2019 |

Onko Sedix-kokemusasiantuntijoita? Toimiiko?

Kommentit (200)

Vierailija
1/200 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tuote ikinä. Auttaa nukkumaan paremmin ja rentoutti tilanteessa jota jännitin paljon etukäteen. Mulla ainakin toimii

Vierailija
2/200 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa nukuin kuin tukki viime yön, kun eilen ostin pakkauksen.. Saa nähdä toimiiko myös ensi yönä ja siitä eteenpäin. Jos toimii niin etsin edullisemman tuotteen jatkuvaan käyttöön. Kärsimyskukkaa on saatavana monessa muodossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/200 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia kaipailen. Näköjään tuotetta saa myös nestemäisenä.

Vierailija
4/200 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen testannut pari viikkoa ja pystynyt jättämään kokonaan ahdistukseen ja unettomuuteen määrätyt lääkkeet pois. En tiedä onko sattumaa vai auttaako. Suosittelen ainakin kokeilemaan.

Vierailija
5/200 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokeillut kärsimyskukkaa monessa muodossa. Nyt kokeilin Sedix valmistetta. Ilmeisesti itselläni kaksi tablettia illalla toimii. Ainakin paremmin kuin nestemuotoinen. Liekö sitten paremmin tuossa tabletissa määrä vakioitu?

Itse ostin täältä: 

https://www.apteekkishop.fi/epages/ApteekkiShop.sf/fi_FI/?ObjectID=3210…

Oli edullisin, mitä löysin.

Vierailija
6/200 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kiinnostaa minuakin. Ostin nimittäin tänään ja testailen. Hyviä kokemuksia tuntuu olevan.

Vierailija
7/200 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvin ja jätin muut lääkkeet pois kokonaan. Ennen meni Ketipinoria 300mg ja Zyprexa 10mg vuorokaudessa. Nyt olo parempi!

Vierailija
8/200 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Tämä alkaa kuulostaa jo ihan "ihmelääkkeeltä"...

Vierailija
9/200 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan antanut tätä teinille? Oliko apua?

Vierailija
10/200 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Omalla 15-vuotiaalla nyt käytössä hermostumiseen. Kaveri omien sanojensa mukaan huomattavasti levollisempi. Meillä aamulla 2 tbl ja illalla 2 tbl.

Vierailija
11/200 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

juice+  teho. plasebo siis.

Vierailija
12/200 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

unetonkokeilija kirjoitti:

Itse olen kokeillut kärsimyskukkaa monessa muodossa. Nyt kokeilin Sedix valmistetta. Ilmeisesti itselläni kaksi tablettia illalla toimii. Ainakin paremmin kuin nestemuotoinen. Liekö sitten paremmin tuossa tabletissa määrä vakioitu?

Itse ostin täältä: 

Edullisin minkä löysin on Relaxor Forte. Huomatkaa se, että tuote maksaa apteekissa 13,70e 60tbl, mutta mm Urjalan makeistukkukaupassa( netissä) hinta on vain 8,90e 60tbl

Täysin sama tuote. Tilasin netin kautta. Imeskeltävä hieman lakritsin/salmiakin makuinen tabletti.

Hyvät unet olen saanut, enkä käytä kuin iltaisin. Yleensä 2 tbl riittää.

Vierailija
13/200 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin täältä: 

Edullisin minkä löysin on Relaxor Forte. Huomatkaa se, että tuote maksaa apteekissa 13,70e 60tbl, mutta mm Urjalan makeistukkukaupassa( netissä) hinta on vain 8,90e 60tbl

Täysin sama tuote. Tilasin netin kautta. Imeskeltävä hieman lakritsin/salmiakin makuinen tabletti.

Sedix tbl kärsimyskukkauutetta 200mg/ tbl ja Relaxor Forte kärsimyskukkauutetta 188 mg/ tbl.

Vaikuttavassa aineessa ei ole paljon eroa mutta Sedix on tosi kallista. Paketissa 28 kpl kun Relaxor Fortessa on 60 tbl.

Jälkimmäinen on myös käytössä mukavampaa. Kokeilkaa ihmeessä.

Vierailija
14/200 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin täältä: 

Sedix tbl kärsimyskukkauutetta 200mg/ tbl ja Relaxor Forte kärsimyskukkauutetta 188 mg/ tbl.

Vaikuttavassa aineessa ei ole paljon eroa mutta Sedix on tosi kallista. Paketissa 28 kpl kun Relaxor Fortessa on 60 tbl.

Jälkimmäinen on myös käytössä mukavampaa. Kokeilkaa ihmeessä.

Kun tilaa netin kautta vaikka tuolta Urjalan kaupasta, niin kannattaa tilata useampi paketti Relaxor Fortea. Tulee edullisemmaksi lähetyskulujen kanssa.

Tilasin kolme pakettia ja kulujen kanssa hinta oli n 31-32 e. Eli yhdelle tabletille hintaa n 0,18 e. Kun vertaa Sedixiin niin hintaa yhdelle tulee peräti 0.57 e. Iso ero .

Vierailija
15/200 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, tutkiskelin hiukan tuota asiaa. Itse luotan apteekkituotteisiin ja "vakioituihin" vaikuttavan aineen määriin per tabletti. Eli lääketehdasvalmistus versus elintarviketeollisuusvalmistus. 

Vierailija
16/200 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sedix auttoi minulla rauhattomuuteen. Olen nyt syönyt kaksi pakkausta kuukauden aikana ja illalla on huomattavasti levollisempi olo.

Ostan täältä:

Taitaa olla halvin?

Vierailija
17/200 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi,

Näin mainoksen telkussa ja netissä. Ostin apteekista paketin. Kokelin viikon verran kun duunit alkoivat. Tuntui kyllä jotenkin "rauhoittavan" ja nukahdin helpommin. Pää jotenkin rauhoittui?

Vierailija
18/200 |
10.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Sedixin köytön aikana ottaa lasillisen punaviiniä?

Vierailija
19/200 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ainakaan pakkausseloste estä yhteiskäyttöä.

Vierailija
20/200 |
13.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokea Reettakin näkee sillä yhdellä reijälläänkin, miten koko ketju on yhden mainostajan yksinäistä kommentointia.

Surkea olet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä