Joku pelkäsi lapsena Karoly Garamia. Ketä sinä pelkäsit?
Kommentit (66)
Kammottava Röyhtäisijä(Simo Salminen)
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tuo Garam oli, jos sitä on lapset pelänny? Mulla ei oo mitään hajua.
Esitti iltasadun sijaan iltalsuluja Pikku-Kakkosessa.
Olisi muuten ollut varmaan mielenkiintoinen, mutta kiukutti Lasse Pöystin kertomien eloisien satujen jääminen pois
ohjelmistosta.
Milloin hän oli siinä? Vuosilukuja kaipailisin. En nimittäin itse muista. Tokikaan mä en tykännyt lapsena tuollaisista, niin oon voinu aina häipyä telkun äärestä jonkun laulujollotuksen tullessa.
Pelkäsin TV-uutisissa esiintyviä poliitikkoja puoluekantaan katsomatta. Ja triffidejä.
Pelkäsin Tommi Läntistä ihan hirveästi. Muistan nähneeni hänestä painajaistakin, jossa hän hyppeli avaruudessa pyykkinaruilla oranssi tukka hulmuten. Onneksi äiti lohdutti.
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tuo Garam oli, jos sitä on lapset pelänny? Mulla ei oo mitään hajua.
Esitti iltasadun sijaan iltalsuluja Pikku-Kakkosessa.
Olisi muuten ollut varmaan mielenkiintoinen, mutta kiukutti Lasse Pöystin kertomien eloisien satujen jääminen pois
ohjelmistosta.Milloin hän oli siinä? Vuosilukuja kaipailisin. En nimittäin itse muista. Tokikaan mä en tykännyt lapsena tuollaisista, niin oon voinu aina häipyä telkun äärestä jonkun laulujollotuksen tullessa.
80- luvun alussa varmaan. Vähän olin Pikku-Kakkosiän jo ohittanut, mutta Pöystin iltasatuja ja Pelle-Hermannia tykkäsin kyllä.katsoa.
Pelkäsin täällä jo mainittua Ritva Oksasta. Katsoin äskettäin hänen esityksensä "Tuli mies" ja mikähän kappale se olikaan, jossa laulettiin "mies ei tiedä" ja "maata hän allani palvoo". Jotenkin se pelottava, kiiluvasilmäinen, vanha nainen oli kadonnut, ja hänen tilallaan oli nuori, vetävä ja tahallisen koomisesti keimaileva rotunainen.
Irina Milania taidan pelätä yhä. Se ääni. Ja se verenpunainen SUU.
Jussi Jurkka. Vaikutti ilkeältä tyypiltä, siis lapsen silmin nähtynä ja kuultuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ritva Oksasta, kun se näytteli aina jotain alkkiksen rooleja. Sitten sitä isoa tummaa miestä, joka lauloi liehuvasta liekinvarresta. Se laulukin oli jotenkin pelottava.
Juu, kiva kiitti. Se oli kyllä vieläkin yhtä karmiva.
Mutta onneksi Puppe säestää.
1977 ei ollut vielä Pupesta tietookaan. Toi laulaja näytti ihan hullulta jättiläiseltä puukkonsa kanssa. Tuijottava katsekin oli hyytävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ritva Oksasta, kun se näytteli aina jotain alkkiksen rooleja. Sitten sitä isoa tummaa miestä, joka lauloi liehuvasta liekinvarresta. Se laulukin oli jotenkin pelottava.
Juu, kiva kiitti. Se oli kyllä vieläkin yhtä karmiva.
Mutta onneksi Puppe säestää.
1977 ei ollut vielä Pupesta tietookaan. Toi laulaja näytti ihan hullulta jättiläiseltä puukkonsa kanssa. Tuijottava katsekin oli hyytävä.
Eipä Ahvenlahden habitus ja ilmeet paljoa Pupesta eroa.
Vierailija kirjoitti:
Jussi Jurkka. Vaikutti ilkeältä tyypiltä, siis lapsen silmin nähtynä ja kuultuna.
Aarre Karen. Sama mielikuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aarre Karen. Sama mielikuva.
Åke Lindman esitti myös aina pahista ja pelkäsin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Pelkäsin täällä jo mainittua Ritva Oksasta. Katsoin äskettäin hänen esityksensä "Tuli mies" ja mikähän kappale se olikaan, jossa laulettiin "mies ei tiedä" ja "maata hän allani palvoo". Jotenkin se pelottava, kiiluvasilmäinen, vanha nainen oli kadonnut, ja hänen tilallaan oli nuori, vetävä ja tahallisen koomisesti keimaileva rotunainen.
Irina Milania taidan pelätä yhä. Se ääni. Ja se verenpunainen SUU.
Ohi aiheen, mutta Jyrki Sukulan äiti oli Ritva Oksasen hyvä ystävä ja se Kassi-Alma rooli oli kun kooste Ritvan esittämistä rooleista. Siinä missä äiti pelkäs Ritvaa, pelkäs tytär myöhemmin Kassi-Almaa.
Ossi Ahlapuro huurteisena pakastearkussa sarjassa Pidättekö ostereista.
Isotätiäni, joka puhui kovalla äänellä hesalaisittain murtaen.
Hannu Karpoa. Pelkäsin, että jos teen jonkun tuhmuuden, se paljastaa sen televisiossa.
Pelle Hermannia, tai ainakin sen ohjelman tunnaria/alkua jostain syystä.
Mustajää- tirtoiskun velhoukkp oli pelottava.