Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt joku nainen vetää herneen nenään siitä, etteivät ventovieraat arvaa hänen puolisonsa olevan myös nainen

Vierailija
05.04.2019 |

Eli naispari ja lapsi. Kuten sanovat itsekin, kenelläkään ei ole mitään sitä vastaan.

Joten sitten pitää uhriutia siitä, kun kaikki eivät heti tajua "puolison" olevan nainen ja kyseisen naisparin olevan lapsen vanhemmat.

Jos joku paheksuisi tuota asiaa, voisin ymmärtää mielipahan siitä. Mutta kun ei, vaan se on kaikille ok, mikä on itsestäänselvää. Mutta miksi pitää sitten keksiä jotain, mistä voi uhriutua? Vielä noin turhaa.

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006059488.html

Kun Riikka Lahti kertoo puolisostaan, moni kysyy, mitä mies tekee – se ärsyttää, sillä perheeseen kuuluvat pieni tytär ja vaimo

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo pari, kun molemmat näyttää perusheteronaisilta. No kaikkihan me tiedämme mitä on tällaisten taustalla.

???

Kerro ihmeessä meillekin, jotka emme tiedä!

Vierailija
42/44 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vedän herneen nenään jos minun puolison ei tajuta olevan mies. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te heterot aina toitotatte miten 50 vuoden pakon jälkeen sukunimen saa valita täysin vapaasti, ja silti oletatte että aina isän ja aviomiehen nimi annetaan? Niin tekopyhää. Ja ihmisillä on sananvapaus.

Se joka sukunimiä kontrolloi lailla on miehet ;)

Miten niin 50 vuoden?

Vierailija
44/44 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puoliso on sen näköinen, että sukupuolen voi päältäpäin tulkita väärin. Väärinkäsitykset vältän tietoisesti sillä, että sanon suoraan: ”vaimoni Leena”. Koska minä olen nainen, muut voisivat muuten olla heti kyselemässä: ”Tässäkö on sun mies?”

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi