Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan masentunut? :´(

Vierailija
20.05.2006 |

Viime aikoina on tapahtunut paljon asioita, jotka ovat murentaneet itsetuntoani kovasti. Se oli jo alunperin tosi huono johtuen traumaattisesta lapsuudestani. Nykyään musta tuntuu melkein kaikkien seurassa, että en uskalla sanoa mitään koska puhun niin tyhmiä ja mietin kokoajan, mitä muut minusta ajattelevat. Lisäksi olen ärtynyt yksin ollessani, melkein aina siis..Tuntuu, että voisin vaan sulkea puhelimeni ja jäädä tänne kotiin lapseni kanssa kahdestaan. Mikään ei kiinnosta eikä innosta ja murehdin usein sekä vanhoja asioita että tulevaisuutta. Mieheni on ainut, jonka kanssa menee hyvin, mutta hän on hyvin vähän kotona johtuen työstään. Tuntuu, että olen niin yksin, ahdistunut ja surullinen...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt teet niin, että soitat heti maanantaina lääkärille ja otat asian puheeksi! Kun masennus saadaan hoidettua heti alussa, se ei välttämättä ehdi kehittyä pidemmälle! Tsemppiä!

Vierailija
2/3 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui kivalta kun joku vastasi viestiini. Ajattelin itsekin että ottaisin yhteyttä lääkäriin. On vaan niin vaikeaa saada sitä aikaiseksi, kun välillä on päiviä jolloin olo tuntuu suht hyvältä.. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Et ole yksin. Itsekin yritän joka päivä vaan jaksaa jotenkin. Toisen lapsen saaminen on suoraan sanottuna vahingoittanut aiemmin hyvää perhe-elämäämme. Nyt päivät on aamusta iltaan lasten huutoa jos ollaan kotona. Viikonloppuja suorastaan pelkään, koska ne ovat ahdistavia! Suhde mieheen olisi kunnossa jos vaan olisi aikaa edes häneen vilkaista. Ero ei ole käynyt mielessä koska rankempaahan tämä olisi vielä yksin lasten kanssa. Rakastan kovasti miestäni, mutta säälin häntäkin kun kumpikaan meistä ei saa hetken rauhaa. Meillä siis 3v ja 1,5 vuotiaat. Olen jo töissä joten viikot menee paremmin kun lapset ovat hoidossa, mutta kotona ei jaksaisi ollenkaan. Mielialalääkettä on kaapissa, mutta en haluaisi siihen tarttua...

Koetetaan jaksaa!! Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi