Olin tirauttaa tänään itkut sovituskopissa kun tajusin, ettei jumalauta mikään vaate näytä päälläni hyvältä !
Yhdessä kivassa topissa oli naruolkaimet, ei todellakaan näillä paksuilla luomisilla käsivarsilla ja alleilla! Yksi kiva neule oli liian lyhyt, arpinen möhömaha kurkki päivänvaloa. Kylkiläskit. Sellullittipylly. Ja mitkä hiton siivet mulle on kasvaneet selkään?! Näin peilistä kalpean, turvonneen suohirviön kauniissa vaatteissa. Iski sellainen itseinho, etten kyennyt edes menemään kahville vaan ostin vesipullon ja sokerittoman energiajuoman sekä luikin kotiin häpeämään.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli ihan mieletön into saada sut ystäväksi. Olet aito ja hauska, meillä voisi olla paljon muutakin yhteistä kuin ulkonäköviat.
- 4 -
Emmä haluu läskii ja rumaa kaverii..mikä sua vaivaa?
Ei tää voi olla ap:n kirjoittama! Tai jos on niin huhhuh
Minulla kaikki vaatteet näyttävät säkeiltä. Enpä välitä moisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin tänään sellaista kivaa tyköistuvaa trenssiä... Olen hoikka jaloista ja vyötäröstä, mutta tissit ja kädet voi v*ttu... XS en saanut käsistä menemään, S ei mennyt rintojen kohdalta napit kiinni ja olisi varmaan revennyt käsistä, jos olisin yrittänyt niitä liikutella ja M-koko yläpäästä sopiva, mutta muuten ihan järkyttävä teltta... Tuli kanssa itku ja teki mieli repiä tissit irti...
Hartialäski on kuin jumalan rakkaus
sitä ei voi ylittää, sitä ei voi alittaa, sitä ei voi ohittaa
näin vaatemyyjänä voin sanoa HARTIALÄSKEJÄ EI SAA PIILOON ja mikään ei mahdu
Rasvaimu 5000 eur on ainoa pelastuksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D jep, valitettavasti jossain vaiheessa pitää antaa myöten sille, että 1) valitsee vaatteiden mallin sen perusteella, että ne istuvat omaan kroppaan ja peittävät mitä peittää pitää, eikä sen mukaan, ovatko ne muotia ja näyttävätkö kivalta jonkun muun päällä ja 2) valita niistä vaatteista se oikea koko, eikä sitä kokoa, jonka toivoisi olevan oikea.
mut kierrätyskeskuksessa ei oo 3xl kokoi ,kun miesten vaatteissa?
Trikoossa menee m..mutta näytän sukupuolettomalta makkarapötköltä kortsussa:(
Hyvä kuitenkin että sukupuolettomalta. Nais- tai miespuolinen makkarapötkö olisi aika erikoinen näky. Etenkin kortsuun sullottuna. Lauantaimakkaranin on tyylikäs näky näihin kuviin verrattuna.
Koppijussi kirjoitti:
löysitkö läskiessusi alta rutistuneen nakin ja kaksi pientä karvapalloa?
Pissaatko istualtesi..vai ETKÖ VÄLITÄ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli ihan mieletön into saada sut ystäväksi. Olet aito ja hauska, meillä voisi olla paljon muutakin yhteistä kuin ulkonäköviat.
- 4 -
Emmä haluu läskii ja rumaa kaverii..mikä sua vaivaa?
Ei tää voi olla ap:n kirjoittama! Tai jos on niin huhhuh
Onx sun kaverit läskei ja rumii?
Anna numerosi..mennään kaljalle
Vierailija kirjoitti:
Mitå ne allit haittaa ? Pue kuten haluat ja jos joku oksentaa suuhunsa niin oma ongelmansa.
Wtf? Ainakaan mua ei kiinnosta v*ttujakaan mitä joku muu ajattelee (tai on ajattelematta) vaan ongelma on se, että mä en tykkää itse siitä miltä kaikki vaatteet mun päällä nykyisin näyttää.
eri, vaikkakin sama ongelma kuin ap:lla
Ah, sovituskoppien valot. Voisi kuvitella liikkeiden haluavan edistää myyntiä, mutta eheeei, asennetaan kovat ja kylmät valot, jolloin huomaat joka ikisen pikku muhkuran ja mahkuran. Luulit näyttäväsi hyvältä, mutta lähdet kaupasta masentuneena ilman yhtään ostettua vaatetta.
Vierailija kirjoitti:
Koppijussi kirjoitti:
löysitkö läskiessusi alta rutistuneen nakin ja kaksi pientä karvapalloa?
Pissaatko istualtesi..vai ETKÖ VÄLITÄ?
Kyllä, kyllä, en ja en.
Vierailija kirjoitti:
Mitå ne allit haittaa ? Pue kuten haluat ja jos joku oksentaa suuhunsa niin oma ongelmansa.
Nin no, ne allit ja muut tursotukset haittaa mua. Muut saa kulkea mun puolesta vaikka yrjöt suussa jos haluaa, ei katsos kiinnosta muiden tekemiset ja pukeutumiset. Minä haluan että peilikuvani miellyttää itseäni.
Aina mua lohduteltiin nuorena, että vanhana ulkonäköerot tasottuu, ja että kauniilla ihmisillähän sitä on eniten menetettävää.
Hevonpzkat! Lopputulos on, että minä olen ruman sijasta susiruma ja kauniit ovat vain vähemmän kauniita, melkein rumia. Vttu että vtuttaa.
Sanokaa nyt joku kaunis ihminen, että kyllä vanheneminen ottaa koville, kun ei enää ole kaunis. Tai elkää sanoko, kun ei se lohduta.
Kokeilin tänään sellaista kivaa tyköistuvaa trenssiä... Olen hoikka jaloista ja vyötäröstä, mutta tissit ja kädet voi v*ttu... XS en saanut käsistä menemään, S ei mennyt rintojen kohdalta napit kiinni ja olisi varmaan revennyt käsistä, jos olisin yrittänyt niitä liikutella ja M-koko yläpäästä sopiva, mutta muuten ihan järkyttävä teltta... Tuli kanssa itku ja teki mieli repiä tissit irti...