Miten te aikoinaan kulmakarvanne olemattomiksi nyppineet toimitte nyt kalapuikkokulmakarvojen aikakaudella?
Kommentit (25)
Ketä oikeasti kiinnostaa toisten kulmakarvat?
Vähentyykö jollakin oikeasti karvat nyppiessä? En ole itse huomannut mitään, aina pitää ne samat harokit nyppiä pois.
Vedän sentin leveällä Markerilla viivottimen avulla yhden viivan ohimosta toiseen.
Ei helvata, ikinä eivät ole kulmakarvat haitanneet eivätkä haittaa nytkään. Luonnollisuus on valttia ja onneksi olen tällainen ikuisesti luonnonkaunis viisikymppinen.
Luuletko ihan oikeasti että jos on joskus nyppinyt kulmakarvansa ohuiksi niin ne on koko loppuelämän sitten sellaiset? :D
Kyllähän ne nyt takaisin kasvaa samalla lailla kun muutkin karvat.
Mulla on kasvanut, mutta kauan se kesti. Mulla on microbladingit silti, kun omat on niin harvat.
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
Vähentyykö jollakin oikeasti karvat nyppiessä? En ole itse huomannut mitään, aina pitää ne samat harokit nyppiä pois.
Joo. Ei tarvitse enää nyppiä juurikaan niitä hajakarvoja. Kyllä suurin osa kulmakarvojen muodosta kasvoi takaisin, muttei kokonaan. Toinen kulmakarva on paksuimmasta kohtaa (lähempänä nenää) aika harva.
Mutta vastaus ap:n kysymykseen: en tee mitään. Nypin niitä hajakarvoja, kun ne ilmestyvät, mutta en oikeastaan muuta. Voishan noita jotenkin meikata, mutta en jaksa opetella.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ihan oikeasti että jos on joskus nyppinyt kulmakarvansa ohuiksi niin ne on koko loppuelämän sitten sellaiset? :D
Kyllä muutkin karvat harventuvat, kun niitä tarpeeksi nyppii. Mä oon epiloinut ehkä 15 vuotta tai vähän vähemmän, ja säärikarvojen kasvu on sekä hidastunut että heikentynyt.
Vierailija kirjoitti:
Yksilöllistä. Jos on heikko karvankasvu, ohuet hiukset ja harvat kulmakarvat, niin eivät ne kaikilla entiselleen enää kasva. Ainakaan jos niitä tuli aikanaan 90-luvulla nypittyä vuosiakin tosi ohuiksi.
En mitään. Pidän ohuista kulmakarvoista. Ne pötköt eivät sovi kasvoihini.
Ihanaa nähdä ohuita kulmia noiden palkkien aikakautena 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muutkin karvat harventuvat, kun niitä tarpeeksi nyppii. Mä oon epiloinut ehkä 15 vuotta tai vähän vähemmän, ja säärikarvojen kasvu on sekä hidastunut että heikentynyt.
Eipä ole harventuneet yhtään ja itsekkin nyppinyt sen 20 vuotta.
Tiedän monta, itseni mukaan lukien, jonka kulmakarvat meni pilalle pitkäaikaisen ja huolellisen nyppimisen takia. Kaikilla tätä ei tapahdu.
Nykyään en meikkaa, joten ei mitään väliä.
Yritän öljyllä juuri niitä elvyttää josko tuuhentuisi taas. En nyt vaan muista sitä öljyn nimeä :(
Toisin kuin moni luulee, kulmakarvat tosiaan voi nyppiä niin, etteivät ne enää kasva takaisin. Tarvitsee vain onnistua tuhoamaan karvan juuri. Kaverini, nyt jo eläkkeellä oleva kosmetologi, nyppi omat kulmansa viiruiksi 60-70-luvulla niin usein, että vain viirut ovat jäljellä. Hiukset ovat yhä tuuheat, mutta leuassakin taitaa olla enemmän karvoja kuin kulmissa.
Omat ei vuosien nyppimisen jälkeen enää kasvaneet takaisin. Nykyään meikkaan tummanruskella kulmakynällä edes jonkinlaiset kulmat itselleni. Iän ja auringon myötä ovat myös haalistuneet niin että ilman meikkiä tosi olemattomat.
Meni kauan ennen kuin kasvoivat takaisin. Ehdin nyppiä ohuiksi ainakin 17 vuotta. Olen tummahiuksinen, joten karvat kuitenkin kasvoivat, vaikkakin toiseen jäi keskelle karvaton kohta, mutta se peittyy. Oli hyvä sauma äitiyslomalla kasvattaa kun sitä näytti muutenkin aika eltaantuneelta, sillä en olisi siinä kasvatusvaiheessa mielelläni näyttänyt niitä hapsia missään. En siis koskenut ollenkaan pinsetteihin moneen kuukauteen. Nyt tästä on kulunut pari vuotta ja saan kehuja kulmista, jotka ovat luonnolliset ja tummat.
Samat "normikokoiset" kulmat kesät talvet, joten ei tarvitse onneksi vaivata tällaisilla päätään. Minusta pitäisi pitää sellaisia kulmia mistä tykkää ja mitkä itselle sopii sen sijaan, että menisi muodin mukaan. Toki vaihtelu voi virkistää, mutta ymmärrätte pointin.
Enpä tee muuta kuin harmittelen sitä, että nypin liikaa nuorempana. Kyllä se on tainnut heikentää karvankasvua. Harmittaa pirusti.
Minä aloin nyppiä kulmia 16-vuotiaana , nyt olen 40-vuotias ja jäljellä on tuskin lainkaan karvaa, ilman meikkiä näytän joltain friikiltä ! Käytän sellaista kulmatussia, jolla saa kauniit ja näkyvät muttei yliampuvat kulmat.
Ne ottaa mucroblading tatskat kulmiin.