Seksi ei enää kiinnosta. Pelaan mieluummin videopelejä
Parempaa lähes kaikilla tavoilla. Ex-naisystävä kinusi seksiä mutta mieluummin menin pelaamaan Dotaa. Ja hauskaa oli!
Muita samanmielisiä?
Kommentit (29)
Tykkään seksistä, videopeleistä ja punttien nostamisesta. En juuri tunne vetoa nuoria naisia kohtaan vaan enemmän vanhempia naisia kohtaan jotka eivät ole feminismin pilaamia.
Vierailija kirjoitti:
Sama. Ei nykyajan naiset enää vaan lämmitä heidän kamalalla asenteella miehiä kohtaan. Mieluummin pleikkari ja kaverit kuin kaikesta valittava nainen. Oma onnellisuus on parisuhdetta tärkeämpää.
Näin se on ollut jo pitkään ja yhä useampi herää tähän koko ajan. Seksi on aika tylsää loppujen lopuksi, sellainen suoritettava pakkopulla parisuhteessa.
-mies
Ihan vapaasti, feminismihän juuri ajaa tuota, että kukin saa olla juuri sellainen kuin on. Vaikka aseksuaali. Prideen voitte tehdä vaikka oman blokin?
Mukava kuulla, etten ole yksin näiden ajatusteni kanssa. Pelkästä Dotasta olen saanut tuhansia tunteja iloa elämääni, mikä on naurettavan paljon verrattuna seksistä saamaani iloon.
-ap
Mäkin olen tätä harkinnut. Tyttöystävä usein mököttää kun mulla on kavereiden kanssa voice chatissa hauskempaa kuin sen kanssa sängyssä.
Kuulostaa tyttöystävältä viimeaikoina. Itse mielummin harrastan seksiä, kuin pelaan.
Saan näemmä olla tyytyväinen siihen, että oma avopuolisoni pitää edelleen seksistä enemmän kuin videopeleistä.
Seksi on aivan yliarvostettua. Hyvä että ihmiset alkaa huomata ettei ole pakko olla kiinnostunut seksistä.
Seksi kyllä kiinnostaisi minua, mutta koska olen kiltti mies, koen että pelien pelaaminen on tuottavampaa kuin naisten perässä juokseminen. Oma suosikkini kautta aikain on Hitman-sarja, aivan mahtava.
Vierailija kirjoitti:
Et taida punttia nostella? Itsellä tuo haluttomuus liittyy juuri puntittomiin kausiin, kun pari viikkoa nostelee niin alkaa taas tehdä mieli kuin eläimellä, videopelejä pelailen mielelläni myös. Kai tuolla on sitten tekemistä hormonien kanssa, oma päätelmä on, että kuntoilu nostaa testotasoja ja alkaa tehdä mieli? Nyt soijapoika sitä punttia kätöseen
Itse asiassa treenaan salilla kolmesti viikossa. Sekin on muuten palkitsevampaa ja miellyttävämpää kuin väkinäiset sänkyähellykset.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Seksi kyllä kiinnostaisi minua, mutta koska olen kiltti mies, koen että pelien pelaaminen on tuottavampaa kuin naisten perässä juokseminen. Oma suosikkini kautta aikain on Hitman-sarja, aivan mahtava.
Pidin Absolutionista, onko kakkonen ostamisen arvoinen?
Vierailija kirjoitti:
Pidin Absolutionista, onko kakkonen ostamisen arvoinen?
Varmasti on. Suomi on täynnä wt-miehiä, jotka ei muusta puhukaan kuin kakkosesta.
Nimenomaan näin. Nuorempana oli kiva rellestää naisten kanssa ja joukkoon mahtuu muutama vakava suhdekin, mutta ei tosiaankaan enää. 6,5 vuotta olin ilman seksiä, kunnes kolme vuotta sitten oli pieni kesäromanssi ja silloin pääsin "pukille" kahdesti, mutta sen jälkeen taas kolmisen vuotta ilman. Oma käsi on mainio paineiden purkamiseen ja on paljon mukavampaa rentoutua videopelien parissa. Se on harrastus, joka on säilynyt jo lähes 40 vuotta alle kouluikäisestä asti ja koukuttaa edelleen.
Kun katsoo muutamien sukulaisten ja läheisten kavereiden elämää, niin moni painii talousvaikeuksien kanssa, muutamalla on elatusmaksuja niskassaan ja osa on sanonut kaipaavansa niitä aikoja, kun oltiin nuoria ja huolettomia, niin ei käy kyllä kateeksi.
Onneksi muutamalla hyvällä kaverilla on sentään ymmärtäväiset puolisot, joten peliseuraa on aina riittänyt. Yhden kohdalla jopa pitkäaikainen kumppani on myös innostunut peleistä, joten mikäpä sen mukavampaa.
Itse en ns. gamer girliä rinnalleni kuitenkaan ottaisi ellei parisuhteeseen kuuluisi pelkästään seksiä (ilman lapsenhankkimisaikeita), pelaamista, kotona olemista ja ruoanlaittoa tavanomaisten kodinhoitojuttujen lisäksi. Plus työajat - niiden pitäisi käydä yhteen.
Naiset ja seksi = 👎
Kaverit ja videopelit = 👍
Seksi ei todellakan ole numero 1 elämässä. Paljon helpompaa kun ei tarvitse miellyttää ketään ja huolehtia siitä, olenko nyt tarpeeksi hyvä. Aivan inhottaa sellainen vankeus ja orjuus. M 47
Siinä ettei halua seksiä ja/tai parisuhdetta ei ole mitään väärää! Ainoa ongelma on, jos tämän vuoksi katkeroituneena halveksii muita (vastakkaista sukupuolta?). Jos seksittömyydestä huolimatta kohtelet muita ihmisiä kunnioittavasti ja ystävällisesti, niin hieno homma.
Seksi nyt on puuha muiden joukossa, sinä et ole sitä velkaa muille, eivätkä he sinulle.
Aikani yritin tehdä naisia onnelliseksi, kunnes tajusin että ei se onnistu. Naiset ovat kuin pieniä lapsia. Jatkuvasti valittamassa jostain. Oma rauha on upeaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet saakin puolestani keskittyä peleihin ja parempi niin, tänne suomeen tulee onneksi jatkuvasti lisää tummia komeita miehiä joilla kyllä seksihaluja löytyy<3 Joten pelaile sinä vaan ihan rauhassa:)
Varmasto totta. onhan lampaatkin käynyt. Nyt vain karvattomia lampaita
Sama. Ei nykyajan naiset enää vaan lämmitä heidän kamalalla asenteella miehiä kohtaan. Mieluummin pleikkari ja kaverit kuin kaikesta valittava nainen. Oma onnellisuus on parisuhdetta tärkeämpää.