Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaako miehiä, että nainen on hieman pyöreä, mutta on kuitenkin todella himokas seksissä

Vierailija
04.04.2019 |

Olen tässä tilanteessa ja nyt mietin uskallanko Tinder treffeille. Noin 7 kiloa pitis pudottaa, mutta seksi maistuu paremmin kuin enemmin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen vastaus kokemuksesta: haittaa.

Katsos, kun niitä himokkaita hoikkia naisiakin riittää yllin kyllin, joten miksi oi miksi tyytyä pyöreään?

Eikä ole tekosyitä sinullakaan. Varsinkin kun voit aina laihduttaa, jos olet terve ihminen muuten.

Mulla on kilppariongelmia, mutta noudatan nyt erittäin tarkkaa ruokavaliota sen mukaan. Tässä menee varmaan 3-4 kuukautta siihen saavutuuseen. 

Harmi. Mutta kannattaa myös asennoitua siihen, että todellisuudessa se vie pidempään. Hidas laihduttaminen on aina parempi vaihtoehto kuin yrittää laihtua pikapikaa.

Näin tekemällä tulet sitten myös pysymään terveemmässä painossa, etkä jojota takaisin ylös (kuten monelle käy). Hitaasti kaikki hyvä tulee.

Vierailija
22/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin kiinnostun seksuaalisesti, jos naisella on korvien välissäkin jotain. Ja mahtava persoonallisuus ja mielenkiintoiset keskustelun aiheet. Ulkonäköseikat jäävät toisijaisiksi, jos hän herättää mielenkiinnon. 

Mitä luulet onko aplla mielenkiintoiset keskustelun aiheet?

Sitähän me emme voi aloituksesta mitenkään päätellä, koska se tuo esiin vain pikkiriikkisen murusen hänestä: epävarmuuden oman kropan suhteen, joka on erittäin yleistä. Älä jaksa vinoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittais pyöreys tai muukaan ulkonäössä, jos muuten natsais ja nainen ois sinut itsensä ja kroppansa kans.

M41

Vierailija
24/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman pyöreä on aina parempi kuin hieman luiseva. Itse panisin hieman pyöreää oikein mielelläni. :)

-- mies

Vierailija
25/33 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreys on vain plussaa ulkonäköä pelkästään ajatellen.

-mies

Vierailija
26/33 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse junttaan reikää kuin reikää. Takaapäin ei haittaa pyöreys. Sehän on vaan kuin nojaisi Mersun konepeltiin, samalla kun piilottaa lihanuijaa peräaukkoon.

Vierailija
27/33 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa pehmeä nainen on ihana. Ja halukkuus plusssaaa

Vierailija
28/33 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulle riittää, että naisella on pillu jota panna."

Minä olen krantumpi. Pitää olla lisäksi elossa ja syntymävuosi Melbournen olympialaisten jälkeen.

29/33 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä tilanteessa ja nyt mietin uskallanko Tinder treffeille. Noin 7 kiloa pitis pudottaa, mutta seksi maistuu paremmin kuin enemmin.

anna palaa vaan.pidän muodokkaista naisista ja kilot ei haittaa jos kokonaisuus muuten ok.ei tarvii arastella yhtään vaan rohkeesti rehveille.kyllä miehille seksikin maistuu ennemmin kuin kilojen perusteella hylkääminen.

Vierailija
30/33 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haittaisi, niin yli puolet suomen ihmisistä olisi ilman seksiä. Taitaa kansasta olla jo 60% ylipainoisia!

31/33 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan haittaa. Pieni pyöreys tuo muodot mukavasti esille.

Vierailija
32/33 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa! Mä olen siis vasta 17v. Olen aina pitänyt pyöreistä ja lihavista. Lihavat sytyttävät eniten. Yli 130kg. Siitä vaan mäkkäriin

Vierailija
33/33 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, se millainenolet ihmisenä merkkaa eniten kuten myös millainen olet haluinesi ja haluaisitko minua.