Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaako miehiä, että nainen on hieman pyöreä, mutta on kuitenkin todella himokas seksissä

Vierailija
04.04.2019 |

Olen tässä tilanteessa ja nyt mietin uskallanko Tinder treffeille. Noin 7 kiloa pitis pudottaa, mutta seksi maistuu paremmin kuin enemmin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jännä mies varmaan käyttää sua mielellään.

Vierailija
2/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu miehestä. Sanoisin kuitenkin, että käytännössä miehet eivät ole kovin kranttuja vähäisen ylipainon suhteen, jos nainen on muutoin mukava ja vielä innokas petikamarissakin. Poikkeuksia löytyy aivan varmasti! 7 kiloa nyt ei ole kovin paljon. Kyllä sinä sen puoleen uskallat treffeille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa kunhan se himokkuus kohdistuu pääasiassa perseseksiin

Vierailija
4/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kiinnostun seksuaalisesti, jos naisella on korvien välissäkin jotain. Ja mahtava persoonallisuus ja mielenkiintoiset keskustelun aiheet. Ulkonäköseikat jäävät toisijaisiksi, jos hän herättää mielenkiinnon. 

Vierailija
5/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan haittaa, jos profiilikuvasi ei ole otettu yläviistosta ja siellä ei lue "sporttinen" ja "normaalipainoinen".

Vierailija
6/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin kiinnostun seksuaalisesti, jos naisella on korvien välissäkin jotain. Ja mahtava persoonallisuus ja mielenkiintoiset keskustelun aiheet. Ulkonäköseikat jäävät toisijaisiksi, jos hän herättää mielenkiinnon. 

Mitä luulet onko aplla mielenkiintoiset keskustelun aiheet?

Vierailija
7/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet nyt poraa lähes mitä tahansa. Jos haluat kympin malleja voi olla vaikeempaa.

Vierailija
8/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto kuntoon, niin kilot eivät haittaa.

Vierailija
9/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaan p...ä, siihen se kummiski jää. Kukaan täysipäinen mieshän ei jaksa katsoa lihavaa kun session verran, sekin vain siksi että miehellä on tyhjennystarve.

Vierailija
10/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen vastaus kokemuksesta: haittaa.

Katsos, kun niitä himokkaita hoikkia naisiakin riittää yllin kyllin, joten miksi oi miksi tyytyä pyöreään?

Eikä ole tekosyitä sinullakaan. Varsinkin kun voit aina laihduttaa, jos olet terve ihminen muuten.

Vierailija
11/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkkää seksiä haet, niin ei haittaa.

Vierailija
12/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan on totuutta vastaavat kuvat niin ei ongelmaa.

Vierailija
13/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan haittaa!

Vierailija
14/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä luulet onko aplla mielenkiintoiset keskustelun aiheet?

Pystyn keskutelemaan aiheesta kuin aiheesta. 

Vierailija
15/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittää, että naisella on pillu jota panna.

Vierailija
16/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuo Tinder olisi suurempi ongelma kuin ylipaino

Vierailija
17/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miehet nyt poraa lähes mitä tahansa. Jos haluat kympin malleja voi olla vaikeempaa.

Tarkemmin ilmaistuna: Löytyy todella paljon miehiä, jotka poraa lähes mitä tahansa.

Vierailija
18/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen vastaus kokemuksesta: haittaa.

Katsos, kun niitä himokkaita hoikkia naisiakin riittää yllin kyllin, joten miksi oi miksi tyytyä pyöreään?

Eikä ole tekosyitä sinullakaan. Varsinkin kun voit aina laihduttaa, jos olet terve ihminen muuten.

Mulla on kilppariongelmia, mutta noudatan nyt erittäin tarkkaa ruokavaliota sen mukaan. Tässä menee varmaan 3-4 kuukautta siihen saavutuuseen. 

Vierailija
19/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ennen avioliiton solmimista on kielletty. Brunein sulttaanikin antoi määräyksen että sellaiset ihmiset on kivitettävä jotka harrastavat moista. Että harkitse nyt hyvin tarkkaan.

Vierailija
20/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reikä se on hevosellakin.