Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko stringit oikeasti jostakin mukavat?

Vierailija
04.04.2019 |

Onko mun persessä jotain vikaa, kun en ole koskaan kokenut niitä mukavaksi? Olen kokeillut eri kokoja ja materiaaleja, mutta aina se naru tuntuu perseessä. Ei vaan tunnu kivalle. Tavalliset pikkarit ovat paljon mukavemmat.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanaruhousut 🤮

Vierailija
42/50 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavallisia alkkareita löytänyt, jotka pysyisi ylhäällä, ei rullautuisi tai puristaisi kankuista. Käytän Cubuksen pitsistringejä, niissä on normaalia korkeampi vyötärö ja kumppari, niin pysyy ylhäällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä huomaa niitä sen enempää kuin muutakaan alushousuja. Paitsi ehkä jotkut paksusaumaiset mummikset. Ne on epämukavat.

Vierailija
44/50 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki pidä myöskään niistä sandaaleista missä isovarpaan ja seuraavan varpaan väliin tulee se tappi.

Vierailija
45/50 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit OVAT epämukavat, mutta se unohtuu kun saa mieheltä positiivista huomiota, tai jotakin muuta mitä haluaa mieheltä. 

Stringit ovat väline, ihan siinä missä korkeat piikkikorkokengät, tiukat vaatteet, hiuslisäkkeet, jne viritykset.

Ihan samalla lailla monia asioita joita tehdään tavoitehakuisesti.

Vierailija
46/50 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rajoja ei näy kun ei käytä alushousuja ollenkaan. 

Vierailija
47/50 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän töissä vartaloa myötäileviä, peppua korostavia housuja (Freddyt). Tällaisilla housuilla ei voi käyttää muita kuin stringejä. Stringit myös aina urheillessa. Kotona normaalit mummoalkkarit.

Vierailija
48/50 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman stringelrsejä puristaa vain SE.

Vierailija
49/50 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy käyttää stringejä on halu saada miesten huomiota. Jos miehiä ei olisi, stringejä ei käyttäisi kukaan.

Vierailija
50/50 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olivat mukavat, kun olin laiha ja ei ollut takamusta. Nyt kun on elämänkokemusta (ja rasvaa) tullut, niin eipä tunnu mukavalta enää. En käytä. Mitähän niistä askartelisi?