Onko stringit oikeasti jostakin mukavat?
Onko mun persessä jotain vikaa, kun en ole koskaan kokenut niitä mukavaksi? Olen kokeillut eri kokoja ja materiaaleja, mutta aina se naru tuntuu perseessä. Ei vaan tunnu kivalle. Tavalliset pikkarit ovat paljon mukavemmat.
Kommentit (50)
En ole tavallisia alkkareita löytänyt, jotka pysyisi ylhäällä, ei rullautuisi tai puristaisi kankuista. Käytän Cubuksen pitsistringejä, niissä on normaalia korkeampi vyötärö ja kumppari, niin pysyy ylhäällä.
En minä huomaa niitä sen enempää kuin muutakaan alushousuja. Paitsi ehkä jotkut paksusaumaiset mummikset. Ne on epämukavat.
Ei kaikki pidä myöskään niistä sandaaleista missä isovarpaan ja seuraavan varpaan väliin tulee se tappi.
Stringit OVAT epämukavat, mutta se unohtuu kun saa mieheltä positiivista huomiota, tai jotakin muuta mitä haluaa mieheltä.
Stringit ovat väline, ihan siinä missä korkeat piikkikorkokengät, tiukat vaatteet, hiuslisäkkeet, jne viritykset.
Ihan samalla lailla monia asioita joita tehdään tavoitehakuisesti.
Rajoja ei näy kun ei käytä alushousuja ollenkaan.
Käytän töissä vartaloa myötäileviä, peppua korostavia housuja (Freddyt). Tällaisilla housuilla ei voi käyttää muita kuin stringejä. Stringit myös aina urheillessa. Kotona normaalit mummoalkkarit.
ilman stringelrsejä puristaa vain SE.
Ainoa syy käyttää stringejä on halu saada miesten huomiota. Jos miehiä ei olisi, stringejä ei käyttäisi kukaan.
Ennen olivat mukavat, kun olin laiha ja ei ollut takamusta. Nyt kun on elämänkokemusta (ja rasvaa) tullut, niin eipä tunnu mukavalta enää. En käytä. Mitähän niistä askartelisi?
Paskanaruhousut 🤮