Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko stringit oikeasti jostakin mukavat?

Vierailija
04.04.2019 |

Onko mun persessä jotain vikaa, kun en ole koskaan kokenut niitä mukavaksi? Olen kokeillut eri kokoja ja materiaaleja, mutta aina se naru tuntuu perseessä. Ei vaan tunnu kivalle. Tavalliset pikkarit ovat paljon mukavemmat.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko, että joidenkin mielestä stringit on ovat mukavat ja joidenkin mielestä eivät. Itse tykkään käyttää tiukkojen farkkujen kanssa, koska silloin ei näy rajoja eivätkä ne rullaudu epämukavasti. Hameiden kanssa sitten

voi käyttää hieman isompia alushousuja.

Vierailija
22/50 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt joku mikä nimenomaan alushousujen rajoissa on niin kauheaa? Häiritseekö muidenkin päällimmäisten vaatteiden alla olevien vaatteiden erottuvat saumat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hemmetti. Ajatuskin stringien käyttämisestä inhottaa. Mutta pitäähän sen p*rseen näyttää hyvältä miesten silmissä.

Hei naiset, ottakaa se pää pois takalistostanne. On vuosi 2019!

Vierailija
24/50 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se mee ruskeeks kakkosella käynnin jälkeen? :D Ainakin hajut siihen narun pätkään jää :D

Vierailija
25/50 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kiihottavalta päällä. Ihkasen nautinnosta aina kun kävelen, niin naru kaihertaa silloin mukavasti paikkoja. Ihk!

Vierailija
26/50 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin nuorena ja sain virtsatulehduksia. Hyi. Mukavat on sellaiset saumattomat ja vaatteet istui kyllä. Nykyään käytän lahkeellisia

Vierailija
27/50 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans ymmärrä kun pukkarissa oli se sitten sali tai työpaikka kaikilla on. Itse en ole koskaan löytänyt mukavia. Ja mielestäni persus stringeissä näyttää vain brasiliaisella pyllyllä hyvältä, perussuomalaista takamusta epäimartelee. :( en ole koskaan nähnyt hyvää stringipyllyä.

Lisäksi se että se hilaa siellä vaossa tuntuu ihan siltä että en ihmettele miksi valtaosalla naisista on vti koko ajan. Yäk.

Vierailija
28/50 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan nähnyt kenenkään housuissa alushousujen saumoja, omissanikaan. Millaisia housuja käytätte? Mulla on nimittäin farkkuja, trikoita ja ratsastushousuja eikä ikinä oo näkynyt mitään saumoja läpi?

Vierailija
29/50 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks se mee ruskeeks kakkosella käynnin jälkeen? :D Ainakin hajut siihen narun pätkään jää :D

No mutta p*skanhajuinen naru on pientä siihen verrattuna, että pikkuhousujen rajat eivät näy...

Oikeasti, luulevatko stringien käyttäjät, että muut ovat jatkuvasti kiinnostuneita heidän perseistään?

Vierailija
30/50 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. T: String-Emil

Vierailija
31/50 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kans ymmärrä kun pukkarissa oli se sitten sali tai työpaikka kaikilla on. Itse en ole koskaan löytänyt mukavia. Ja mielestäni persus stringeissä näyttää vain brasiliaisella pyllyllä hyvältä, perussuomalaista takamusta epäimartelee. :( en ole koskaan nähnyt hyvää stringipyllyä.

Lisäksi se että se hilaa siellä vaossa tuntuu ihan siltä että en ihmettele miksi valtaosalla naisista on vti koko ajan. Yäk.

Mää oon päässyt näkeen yhden ainokaisen hyvän stringipyllyn. :) Tyttöystäväni on geenipoolissa onnekas ja kerää rasvaa takapuolen alueelle. Sen lisäksi on harrastanut useasti viikossa twerktanssia kolmen vuoden ajan ja lisäksi tehnyt tanssin oheislajina kehittyäkseen paremmaksi myös lihaskuntoa takapuoleen/jalkoihin ihan kiitettävästi. Hänen takamuksellaan stringit on ok.

Vierailija
32/50 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit alushousut hikoiluttavat pyllyvakoa. Vehje aina huonosti ja kävellessä voi hinkata jalkaa vasten, pieni seisokki voi tulla.

Stringit jalassa ei hinkkaa vaan pysyy ylöspäin ja vahinko seisokkeja ei tule.

Myös kangas kaistale pyllyvaossa auttaa ilman kiertoon. Ei hikoa eikä hierrä.

M36

Vierailija
33/50 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmat kesäalkkarit

Vierailija
34/50 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yrjö

Vierailija
35/50 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä edes muita alkkareita kuin stringejä. En tykää siitä, miltä normaalialkkarit tuntuvat pakaran päällä tai näyttävät housujen läpi.

Vierailija
36/50 |
14.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tosi mahtavaa kun on pyykkikori täynnä paskalta haisevia stringinaruja.

Vierailija
37/50 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu

Vierailija
38/50 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit, pahimmat paskabakteerien nostajat sieltä persreiästä suoraan pilluun!! Ettekö tyhmät tajua, se on suora reitti tulehduksille, kun sitä narua pitkin kaikki paskabakteerit kulkee suorinta reittiä toosaan.

Lukekaa netistä, löytyy kyllä tietoa.

Vierailija
39/50 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi shitti, stringit on yöks.

Vierailija
40/50 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki miehet yhtäkkiä olisivat sokeita, niin stringejä ei käyttäisi kukaan. Myöskään kumitissejä ei laitattaisi kukaan. Eikä kukaan tekisi enää huulistaan kumihuulia.