Onko stringit oikeasti jostakin mukavat?
Onko mun persessä jotain vikaa, kun en ole koskaan kokenut niitä mukavaksi? Olen kokeillut eri kokoja ja materiaaleja, mutta aina se naru tuntuu perseessä. Ei vaan tunnu kivalle. Tavalliset pikkarit ovat paljon mukavemmat.
Kommentit (50)
Kertokaa nyt joku mikä nimenomaan alushousujen rajoissa on niin kauheaa? Häiritseekö muidenkin päällimmäisten vaatteiden alla olevien vaatteiden erottuvat saumat?
Hyi hemmetti. Ajatuskin stringien käyttämisestä inhottaa. Mutta pitäähän sen p*rseen näyttää hyvältä miesten silmissä.
Hei naiset, ottakaa se pää pois takalistostanne. On vuosi 2019!
Eiks se mee ruskeeks kakkosella käynnin jälkeen? :D Ainakin hajut siihen narun pätkään jää :D
Tuntuu kiihottavalta päällä. Ihkasen nautinnosta aina kun kävelen, niin naru kaihertaa silloin mukavasti paikkoja. Ihk!
Käytin nuorena ja sain virtsatulehduksia. Hyi. Mukavat on sellaiset saumattomat ja vaatteet istui kyllä. Nykyään käytän lahkeellisia
Mä en kans ymmärrä kun pukkarissa oli se sitten sali tai työpaikka kaikilla on. Itse en ole koskaan löytänyt mukavia. Ja mielestäni persus stringeissä näyttää vain brasiliaisella pyllyllä hyvältä, perussuomalaista takamusta epäimartelee. :( en ole koskaan nähnyt hyvää stringipyllyä.
Lisäksi se että se hilaa siellä vaossa tuntuu ihan siltä että en ihmettele miksi valtaosalla naisista on vti koko ajan. Yäk.
Mä en ole koskaan nähnyt kenenkään housuissa alushousujen saumoja, omissanikaan. Millaisia housuja käytätte? Mulla on nimittäin farkkuja, trikoita ja ratsastushousuja eikä ikinä oo näkynyt mitään saumoja läpi?
Vierailija kirjoitti:
Eiks se mee ruskeeks kakkosella käynnin jälkeen? :D Ainakin hajut siihen narun pätkään jää :D
No mutta p*skanhajuinen naru on pientä siihen verrattuna, että pikkuhousujen rajat eivät näy...
Oikeasti, luulevatko stringien käyttäjät, että muut ovat jatkuvasti kiinnostuneita heidän perseistään?
Vierailija kirjoitti:
Mä en kans ymmärrä kun pukkarissa oli se sitten sali tai työpaikka kaikilla on. Itse en ole koskaan löytänyt mukavia. Ja mielestäni persus stringeissä näyttää vain brasiliaisella pyllyllä hyvältä, perussuomalaista takamusta epäimartelee. :( en ole koskaan nähnyt hyvää stringipyllyä.
Lisäksi se että se hilaa siellä vaossa tuntuu ihan siltä että en ihmettele miksi valtaosalla naisista on vti koko ajan. Yäk.
Mää oon päässyt näkeen yhden ainokaisen hyvän stringipyllyn. :) Tyttöystäväni on geenipoolissa onnekas ja kerää rasvaa takapuolen alueelle. Sen lisäksi on harrastanut useasti viikossa twerktanssia kolmen vuoden ajan ja lisäksi tehnyt tanssin oheislajina kehittyäkseen paremmaksi myös lihaskuntoa takapuoleen/jalkoihin ihan kiitettävästi. Hänen takamuksellaan stringit on ok.
Normaalit alushousut hikoiluttavat pyllyvakoa. Vehje aina huonosti ja kävellessä voi hinkata jalkaa vasten, pieni seisokki voi tulla.
Stringit jalassa ei hinkkaa vaan pysyy ylöspäin ja vahinko seisokkeja ei tule.
Myös kangas kaistale pyllyvaossa auttaa ilman kiertoon. Ei hikoa eikä hierrä.
M36
Minä en käytä edes muita alkkareita kuin stringejä. En tykää siitä, miltä normaalialkkarit tuntuvat pakaran päällä tai näyttävät housujen läpi.
Varmasti tosi mahtavaa kun on pyykkikori täynnä paskalta haisevia stringinaruja.
Stringit, pahimmat paskabakteerien nostajat sieltä persreiästä suoraan pilluun!! Ettekö tyhmät tajua, se on suora reitti tulehduksille, kun sitä narua pitkin kaikki paskabakteerit kulkee suorinta reittiä toosaan.
Lukekaa netistä, löytyy kyllä tietoa.
Jos kaikki miehet yhtäkkiä olisivat sokeita, niin stringejä ei käyttäisi kukaan. Myöskään kumitissejä ei laitattaisi kukaan. Eikä kukaan tekisi enää huulistaan kumihuulia.
Sovitaanko, että joidenkin mielestä stringit on ovat mukavat ja joidenkin mielestä eivät. Itse tykkään käyttää tiukkojen farkkujen kanssa, koska silloin ei näy rajoja eivätkä ne rullaudu epämukavasti. Hameiden kanssa sitten
voi käyttää hieman isompia alushousuja.