Kuinka monen mies odottaa lapsenlapsia?
Lapsemme ovat vasta teini-ikäisiä, mutta mieheni unelmoi jo lastenlapsista (aikaisintaan 10 v päästä). Kaikki tavarat, hiekkalaatikot, polkupyörät, syöttötuolit yms. pitäisi säästää koska lastenlapset. Ei mies lapsille mitään puhu tästä, mutta minulle.
Minäkin toivon lastenlapsia, mutta en ole yhtään varma tuleeko niitä (no kuka olisikaan). Tyttö kovaan ääneen julistaa että ei halua ikinä lapsia ja poika on nörtti. Ja siis yläasteikäisistä vasta kyse.
Puhuuko jonkun muun mies jatkuvasti lastenlapsista?
Kommentit (8)
Ei puhu jatkuvasti, mutta on sivuttu aihetta ja molemmista olisi kiva kun niitä joskus tulisi.
Tosin lapsemme tekevät aikanaan ne päätökset ihan itse. Vanhempi on nyt ilmoittanut ettei tee koskaan lapsia. Nuorempi voisi ennemminkin tehdä, mutta hän on panseksuaali ja mikäli tuleva kumppani on samaa sukupuolta, voi olla että jää tekemättä. Tosin eihän se välttämättä asiaa estä.
Meillä niitä voisi olla jo, mutta yhteinen lapsemme vasta opiskelee eikä vielä edes seurustele. Vanhempi, minun, on valmistunut, etsii alansa työtä ja tekee lapset todennäköisesti myöhään jos koskaan.
Tavaraa emme ole säästäneet vaan antaneet suvussa tarvitseville eteenpäin. Varastot on pieniä ja ollaan muutettu usein.
Etenkin mies toivoo lapsenlapsia, mutta hyväksynee senkin, jos niitä ei ilmesty.
Menimme nuorina yhteen emmekä ole vielä asuneet kahdestaan. Lapsia on ollut meillä ja suvussa koko ajan. Odotamme lähitulevaisuudessa koittavia omia ja yhteisiä vapaita vuosia. Niiden jatkoksi lapsenlapset sopisivatkin luontevasti.
Mun mies. Jo vuosia on ihaillut kaikkia pieniä taapertajia kun on jossain nähnyt. Ensin ei meinannut tulla lapsenlapsia millään ja nyt niitä on jo 3 (1-4v). Isoisän lemmikkejä:D Ja lapset tietty ihan hulluina isoisäänsä.
Aika harva mies odottaa lasta, ja vielä harvempi lastenlasta. Jälkimmäinen on biologisesti mahdotonta naisillekin jos ei lääketiede vähän auta.
Niin meilläkin. Vaan toisin kävi. Lapset kohta keski-ikäisiä eikä yhtään lasten lasta.
Mun mies sanoo että ei varmaan ehdi nähdä lapsenlapsiaan, toivon että ehtii, koska mies kaipaa sitä aikaa kun lapset oli pieniä ja teki hänen kanssaan kaikenlaista esim. ulkoili.
Meillä odottaa ja taitaa toivoa että tulisi poika. Omat lapsemme kun on kaikki tyttöjä.
Meillä puhuu välillä, vaikka hän hyvin tietää, ettei meistä tule isovanhempia.