Poliisi julkaisi kuvan Bussipysäkkipuukottajasta. Oletko nähnyt tätä Anttia? On vaarallinen.
Kommentit (56)
Tiettyjä piirejä tääkään ei yhtään kiinnosta, kun tekijä on Antti ja uhri mm.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Minua kiinnostaa vaikka olen persu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt sitten on vaarallinen rikollinen ja se edelleen tuntemattomilla teillä oleva lapsiraiskaaja ei ole?
Jaa, sunko mielestä ei vaarallinen kun puuko ttaa henkihieveriin satunnaisia kadunkulkijoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka niin? Minua kiinnostaa vaikka olen persu.
No tää teko ei näy yhtään tietyillä keskustelupalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt sitten on vaarallinen rikollinen ja se edelleen tuntemattomilla teillä oleva lapsiraiskaaja ei ole?
Jaa, sunko mielestä ei vaarallinen kun puuko ttaa henkihieveriin satunnaisia kadunkulkijoita?
Et lukenut kommenttiani ajatuksella. Poliisin mukaan tämä on tosiaan vaarallinen, mutta esimerkiksi se koulutieraiskaaja ei ole. Miksiköhän? Olen kyllä sitä mieltä, että molemmat ovat todella vaarallisia.
M.Anne kirjoitti:
HOI Onks hää meikäläisii?
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ai onko niillä siitä kuva jota julkaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, tää on sitä parempaa väkivaltaa.
T: Isämmaallinen
Täälläkin öyhötettiin varmana tietona että tekijä on ma muu. Kuten nyt öyhötetään raikkau sista.
Olikohan katsonut vaalivideota...
Hypoteettisesti ottaen. Jos piilottelisi anttia kodissaan syyllistyisikö rikokseen?
Entä se bussia ajava Antti, eikös se ole vaarallinen koko Suomen kansalle?
Vierailija kirjoitti:
Hypoteettisesti ottaen. Jos piilottelisi anttia kodissaan syyllistyisikö rikokseen?
Kyllä
Joko Hallapivvu on ylistänyt tätä tekoa blogissaan ?
Perusjonnen näköinen, ei se vaarallisuus yleensä ulospäin näy.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin öyhötettiin varmana tietona että tekijä on ma muu. Kuten nyt öyhötetään raikkau sista.
Älä viitsi. Ihan samalla tavalla öyhötetään ulkomaalaisten tekemistä rikoksista että se olisi voinut yhtä hyvin olla kanta.suomalainen. Tässä rikoksessa asia sattui olemaan niin, vaikka suhteutettujen tilastojen mukaan se ei ollutkaan todennäköisempää.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään jos asuu peräkammarissa eikä lue lehtiä tai katso kuvia
ja jos antti sanoo että hän on alaikäinen ja homo kristitty minkä
takia häntä vainotaan.
Sipilä ainakin uskoisi anttia.
Puukottiko muslimia? Näyttää tekijältä, löytyy adidastakin päältä. Komea nuori mies.