Levi vierasta
Mahtava fiilis kun sain lauantaina Levillä 35 v naimisissa olevalta naiselta. Oli kunnon puutteessa, ihanat paikat.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain hiihtolomalla niin hyvää seksiä vieraalta mieheltä etten ole sellaista kuvitellut olevankaan. Samalla tuli kumotuksi väite, että isovarusteiset miehet ajattelee vain itseään ja leveilee vehkeellään.
Samoin kävi minulle pääsiäisenä ja syksyllä taas uusiksi!
Menitkö itse vierasta miestä iskemään vai mistä vieraaseen sänkyyn päädyit ?
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on pihdannut jo useamman viikon, eikä ole matkan varaamisen jälkeen suostunut muutenkaan mihinkään erikoisempaan seksijuttuun. On nyt lähdössä Leville. Taitaa mennä hakemaan vierasta miestä ja tekemään temppuja joita ei kotona suostu tekemään.
Taitaa olla ihan tuttu mies, jonka kanssa lähtee.
tässä omia kokemuksia leviltä
https://www.lumipallo.fi/pallaksenkeisari/vauhdikas-lasketteluviikonlop…
Levi on loistava paikka. Ja naiset jotka sinne lähtevät ovat usein avoimia. Itsellä naiset pyörinyt haarukassa 38v - 58v ja siellä kun kukaan ei tunne, niin voi olla kuin "tyttöystävän" kanssa koko viikon. Mökissä miehillä voi olla kaikilla naiset. Löydetty Leviltä tai sovittu sama viikko etukäteen. Sanomattakin selvää että kaikki on varattuja. Miehet ja naiset. Seksi on ollut lähes poikkeuksetta hyvää ja naiset kokeilunhaluisia. Levi nuorentaa. Ja olen muutaman kanssa tehnyt reissun Levin jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Levi on suosittu keväthangilla ja ihmiset juhlatuulella. Aikamoista biletystä afterissa ja illalla ravintoloissa. Varatut naiset ovat olleet yllättävän vapautuneita ja valmiita jatkoille jopa suoraan rinteestä.
Mistähän tuo johtuu että varatut naiset levillä juuri lähtee vieraiden matkaan ja kuullut että antavat myös paljaalla usein
Vierailija kirjoitti:
Levi on loistava paikka. Ja naiset jotka sinne lähtevät ovat usein avoimia. Itsellä naiset pyörinyt haarukassa 38v - 58v ja siellä kun kukaan ei tunne, niin voi olla kuin "tyttöystävän" kanssa koko viikon. Mökissä miehillä voi olla kaikilla naiset. Löydetty Leviltä tai sovittu sama viikko etukäteen. Sanomattakin selvää että kaikki on varattuja. Miehet ja naiset. Seksi on ollut lähes poikkeuksetta hyvää ja naiset kokeilunhaluisia. Levi nuorentaa. Ja olen muutaman kanssa tehnyt reissun Levin jälkeenkin.
Levi on loistavan ylihintainen ja kallis paikka käydä laskemassa. Ihan toinen hintalappu käydä monessa muussa paikassa
Kyl mää oon enemmän saanut Ylläksellä.
antavatko vielä paljaalla vieraalle ? mistähän se johtuu että levillä haarat lipsahtaa kiellettyyn hedelmään mutta ei muualla baareissa kyllä ?