Levi vierasta
Mahtava fiilis kun sain lauantaina Levillä 35 v naimisissa olevalta naiselta. Oli kunnon puutteessa, ihanat paikat.
Kommentit (88)
Huhtikuun alku lähenee ja vaimo on kaverin kanssa jo suunnitellut ohjelmaa. Pelottavan vauhdikas ohjelma, eikä mulle varmaan koko suunnitelmaa edes näytä. Onko silloin Levillä vielä paljon porukkaa?
Oliko nainen 35-vuotias vai oliko ollut naimisissa 35 vuotta?
Ap, jos panemistaitosi ovat samaa luokkaa kuin kirjoitustaitosi, niin nainen tuskin oli yöstä yhtä innoissaan.
Työmatkalta Rovaniemellä vaimo soitti illalla hotellihuoneestaan ja kertoi samassa hotellissa yöpyvän sikäläisen yliopiston jatko-opiskelijan iskeneen häneen silmänsä ja ehdottaneen lähempää tutustumista. Meillä on vaimon kanssa sopimus, että mitään ei tehdä salassa toisiltamme, ja niinpä hän pyysi lupaa. Ilman muuta sanoin, luotan hänen makuunsa, ja kerro pojalle terveisiä minultakin. Jos poika on oikein mukava ja intohimoinen, jatkoin, voit itse päättää haluatko palkita hänet luonnonmukaisella. Vaimo lupasi harkita asiaa niin pitkälle kuin vielä pystyy harkitsemaan.
Leenan kanssa ollaan jo treffit sovittu kiimaviikoilla. . Molemmat ollaan parisuhteessa. Vaimo tietää mut Leenan mies ei.
No onkos niitä puutteessa olevia naisia siirtynyt jo pitämään hauskaa leville, ja jos on niin missä baarissa viihdytte mieluiten?
Vierailija kirjoitti:
Sielä on useampaa mammaa tullut lykittyä. Jokunen on vissiin tainnut tulla siitettyäkin.. Ei paikallisen kuppilan nimi turhaan ole hullu poro. Ruskakaudella on yleensä paras sato
Onko mammat yleensä itse aloitteellisia siellä vai ujosteleeko ja antaako helposti?? olen itse vajaa 30v hoikka mies ja haluaisin 40-50v vanhempaa mammaa eikä haittaa vaikka varattukkin kun se kiihottaa vaan lisää
Vierailija kirjoitti:
Levi ja Levin taika.
Ei naisen tarvitse aina olla karannut ja yksin juhlimassa.
Olin 42v rouva silloin,muutama vuosi sitten.
Mieheni kiusasi minua ,että vieras mies nai minut ensi yönä.
Sen verran meni ajatukset pieleen erä saimme jatkoille kolme nuorta
miestä. Mietin mitä siitä nyt tulee mutta ihan uskomaton yö siitä tuli.
Naurettiin leikittiin,välillä sanottiin ja jatkettiin leikkimistä.
Ja mikä levillä alkoi se levillä jatkui.
Miten nuo miehet päätyivät mukaan pyysitkö itse?? panivatko vuoron perään vai yhtaikaa ja millaista menoa oli?? laukesivatko nopeaa himokkaan vanhemman naisen käsittelyssä??
Olimme työporukan kanssa Lapissa viikon verran ja kyllähä se meno mökeissä oli melko raisua. Alkoholi virtaa vapaasti ja osa porukasta hölmöilee täysillä. Samat ihmiset siellä harrastaa syrjähyppyjä kuin missä tahansa muuallakin missä se on mahdollista - Sulkavan souduissa, pikkujouluissa, seminaarimatkoilla, tyhy-päivän jatkoilla jne.
Mahtava viikonloppu Levillä.... Nyt on täysin tyhjä olo ja pientä rapulan poikasta myös. Kiitoksia Marille, oli tosi mahtava viikonloppu!
P.s Naiset Kehä kolmosen sisällä osaavat hommansa.
Sinkkumies
Kyllä Levillä saa naisilta pesää. Nuoremmat naiset tykkää kun tarjoaa muutaman drinkin ja vie sitten mökille.
Siellä antaa pikkulutkille semmoista kunnon kyrpähoitoa ja he tekevät temppuja mitä kotona eivät tee ollenkaan.
Vikinä vaan kuuluu kun ottaa hiuksista kiinni ja antaa piiskaa perseelle!
Tykkäävät olla välillä kunnon panopuuna.
Vaimon kaveri on käyny Levin vapussa ainaki kolme kertaa. Naimissa oleva rouva on. Kertonu avoimesti mun vaimolle kaikki mitä siellä on tehty, ja siellä kyllä lakanat laulaa melkolailla! Jos oma vaimo sinne lähtis, niin en uskois yhtään tarinaa siitä ettei oo pettäny :D
Ja ei siinä, ite en tuomitse muuta kuin valehtelun.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon kaveri on käyny Levin vapussa ainaki kolme kertaa. Naimissa oleva rouva on. Kertonu avoimesti mun vaimolle kaikki mitä siellä on tehty, ja siellä kyllä lakanat laulaa melkolailla! Jos oma vaimo sinne lähtis, niin en uskois yhtään tarinaa siitä ettei oo pettäny :D
Ja ei siinä, ite en tuomitse muuta kuin valehtelun.
Mun vaimo on käynyt naimisissa olevien naisystäviensä kanssa muutaman kerran myös Levillä ja kyllä siellä on jalat avattu vieraalle joka kerta.
Sain hiihtolomalla niin hyvää seksiä vieraalta mieheltä etten ole sellaista kuvitellut olevankaan. Samalla tuli kumotuksi väite, että isovarusteiset miehet ajattelee vain itseään ja leveilee vehkeellään.
Reilun viikon päästä vaimo on lähdössä Leville työkaverin kanssa. Saa nähdä lasketteleeko ollenkaan vai onko vain afterissa ja juhlimassa?
Vaimo on pihdannut jo useamman viikon, eikä ole matkan varaamisen jälkeen suostunut muutenkaan mihinkään erikoisempaan seksijuttuun. On nyt lähdössä Leville. Taitaa mennä hakemaan vierasta miestä ja tekemään temppuja joita ei kotona suostu tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Sain hiihtolomalla niin hyvää seksiä vieraalta mieheltä etten ole sellaista kuvitellut olevankaan. Samalla tuli kumotuksi väite, että isovarusteiset miehet ajattelee vain itseään ja leveilee vehkeellään.
Samoin kävi minulle pääsiäisenä ja syksyllä taas uusiksi!
Lappiakin koskevat tietosuojalait, eikä nuita turvakamerakuvia aleta kenenkään panemisten takia katselemaan.