Kysymys petetyille naisille: Suhtaudutko jo ihan positiivisesti siihen sutturaan joka vei miehesi?
Kommentit (12)
Minua petettiin hyvän ystäväni kanssa, joten kyllä, molemmat pettivät. Suhtaudun ko. naiseen neutraalisti. En ole nähnyt vuosikausiin, eikä kiinnosta. Jos kuitenkin tapaisimme sattumalta, kohteliain häntä ihan tavallisesti. Kyseisestä tapahtumasta on niin kauan, ettei sillä ole mitään väliä enää. Enkä edes ole ko. miehenkään kanssa ollut 10 vuoteen yhdessä.
Miksi minun pitäisi häneen suhtautua jotenkin?
Ei ole sen toisen naisen syy, En suhtaudu häneen mitenkään negatiivisesti. Ex ei ollut mikään nukke, jonka voi vaan viedä vaan ihan omin jaloin käveli omasta tahdosta.
Miehen tapa päättää suhde oli tyly. Alkuun oli vaikeaa, kun näki Sokoksen muovipusseja. Nyt yli 10 vuotta hänen itsemurhansa jälkeen olo on tältä osin helpottanut. Muovipussitkaan eivät enää näytä samalta kuin silloin.
Olen iloinen, että ex löysi uuden onnen. Toivon, että hän saisi uuden suhteen myötä rauhan.
Kamala ajatus, että pitäisi ”vangita” ihminen epätyydyttävään suhteeseen.
Kun mies pettää naista, nainen syyttää toista naista.
Kun nainen pettää miestä, mies syyttää omaa naistaan.
En. Olen vahingoniloinen. Toinen nainen hankkiutui raskaaksi, ja avomies päätti olla lapselleen isä ja perustaa perheen toisen naisen kanssa. Ennen kuin lapsi oli kuukauden ikäinen, toinen nainen oli uudelleen raskaana. Kolme vuotta myöhemmin toinen nainen otti lapset ja jätti miehen ja hyppäsi uuden kelkkaan.
Olen vahingoniloinen sekä entiselle avomiehelleni, joka nyt on nelikymppinen kaljupäinen vatsakas sinkku, ja myös sille toiselle naiselle, jonka uusi onni ei kestänyt paria vuotta kauempaa. Sielläpä se siilitukkavalas nyt ihmettelee miehetöntä yh-elämäänsä.
En suhtaudu mitenkään, on minulle ventovieras.
Jos sellainen olisi, niin hyvähän se olisi ollut että olisi vienyt vätyksen pois. Jos mies on vietävissä, joutaa mennä.
Vierailija kirjoitti:
Kun mies pettää naista, nainen syyttää toista naista.
Kun nainen pettää miestä, mies syyttää omaa naistaan.
Ja sulla ei ole minkäänlaista naista, ja hyvä niin. Hinuri.
Ei toista naista ole mitään syytä vihata.
Syy on sen, joka avioliitossaan pettää.
Hänen valintansa.