Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kevyt kasvojenkohotus? Olen 40v ja uurteet suunympärillä

Vierailija
04.04.2019 |

on järkyttävät ja kasvot roikkuu. Kun vedän kasvojen ihoa ihan vähän kireämmälle korvien edestä tai takaa ihoa vetämällä, ilme piristyy huomattavasti. Olen alkanut harkita jotain toimenpidettä kasvoille. Mitään isoa faceliftiä en halua, mutta vähän pitäisi ihoa saada kiristettyä, että näyttäisin pirteämmältä. Onko kokemuksia? Mikä toimenpide olisi sopivin ja paljon maksaa?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta leveää teippiä

Teippaa heltat korvien taa piiloon

halpaa

Vierailija
22/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei oo sikarikas..niin ei kantsi antaa vähiä rahoja kirurgille.

mee kreikkaan ja tinderi päälle

munaa oikeelta ja vasemmalta

sperma nuorentaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxilla saa hyvin kohotettua. Olen tosin vasta 32 eikä ryppyjä ole, mutta botox on käytössä ettei niitä myöskään  pääse syntymään. 

Vierailija
24/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuule se eksän uusi nuorikko aikanansa rupsahtaa ihan yhtä lailla. Anna olla. Jos mies on pas*a, ei sen takia naisen pidä veitsen alle mennä.

Vierailija
25/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvata parta suun ympärille niin rypyt menee piiloon. Ja jos parta harmaantuu, niin sen voi hennavärillä simppelisti värjätä.

Vierailija
26/33 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botoxilla saa hyvin kohotettua. Olen tosin vasta 32 eikä ryppyjä ole, mutta botox on käytössä ettei niitä myöskään  pääse syntymään. 

Ja mitä luulet kuinka sun naama roikkuu kymmenen vuoden päästä, kun pistokset surkastuttavat lihakset?

Vierailija
27/33 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä luulet kuinka sun naama roikkuu kymmenen vuoden päästä, kun pistokset surkastuttavat lihakset?

Roikkuuko jennifer lopezin naama?

Vierailija
28/33 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

höpöhöpö

Vierailija
29/33 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistoshoidot auttaa ja nelikymppinen ei vielä edes tarvitse kasvojenkohotusta, odota kun olet viiskymppinen, sitten naama on kuin buldogilla.

Eipä ole kaikilla 50v buldogin naamaa, koska riippuu kasvonpiirteistä ja elintavoista. Itseäni luullaan 10v nuoremmaks:))

Vierailija
30/33 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mesolangat ja botox apuun, täyteaineita tarvittaessa myös. Laitehoidot myös kiinteyttää ihoa.

Vierailija
31/33 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mesolangoista ei ainakaan mulla ole mitään iloa. Kallista oli ja ihan turhaa.

Vierailija
32/33 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

3D-mesolangat ja marionettijuonteisiin täyteainetta. Nuorenin tuolla vuosia.

Vierailija
33/33 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. Näyttelijäthän käyttää niitä lanka ja teippisysteemejä, joilla tehdään tilapäinen kasvojenkohotus, kuten allaolevalla videolla. Tilaat paketin niitä teippejä ja teippaat kasvot siihen muotoon, jonka haluat. Helppoa ja edullista. Jos pidät siitä kovasti, menet teipit naamassa plastikkakirurgille ja pyydät että fiksaa kasvot pysyvästi siihen muotoon.

How to get FREE Plastic Surgery - Instant Face Lift Tape Tutorial - HRUSH