Kevyt kasvojenkohotus? Olen 40v ja uurteet suunympärillä
on järkyttävät ja kasvot roikkuu. Kun vedän kasvojen ihoa ihan vähän kireämmälle korvien edestä tai takaa ihoa vetämällä, ilme piristyy huomattavasti. Olen alkanut harkita jotain toimenpidettä kasvoille. Mitään isoa faceliftiä en halua, mutta vähän pitäisi ihoa saada kiristettyä, että näyttäisin pirteämmältä. Onko kokemuksia? Mikä toimenpide olisi sopivin ja paljon maksaa?
Kommentit (33)
jos ei oo sikarikas..niin ei kantsi antaa vähiä rahoja kirurgille.
mee kreikkaan ja tinderi päälle
munaa oikeelta ja vasemmalta
sperma nuorentaa
Botoxilla saa hyvin kohotettua. Olen tosin vasta 32 eikä ryppyjä ole, mutta botox on käytössä ettei niitä myöskään pääse syntymään.
Kyllä kuule se eksän uusi nuorikko aikanansa rupsahtaa ihan yhtä lailla. Anna olla. Jos mies on pas*a, ei sen takia naisen pidä veitsen alle mennä.
Kasvata parta suun ympärille niin rypyt menee piiloon. Ja jos parta harmaantuu, niin sen voi hennavärillä simppelisti värjätä.
Vierailija kirjoitti:
Botoxilla saa hyvin kohotettua. Olen tosin vasta 32 eikä ryppyjä ole, mutta botox on käytössä ettei niitä myöskään pääse syntymään.
Ja mitä luulet kuinka sun naama roikkuu kymmenen vuoden päästä, kun pistokset surkastuttavat lihakset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä luulet kuinka sun naama roikkuu kymmenen vuoden päästä, kun pistokset surkastuttavat lihakset?
Roikkuuko jennifer lopezin naama?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
höpöhöpö
Vierailija kirjoitti:
Pistoshoidot auttaa ja nelikymppinen ei vielä edes tarvitse kasvojenkohotusta, odota kun olet viiskymppinen, sitten naama on kuin buldogilla.
Eipä ole kaikilla 50v buldogin naamaa, koska riippuu kasvonpiirteistä ja elintavoista. Itseäni luullaan 10v nuoremmaks:))
Mesolangat ja botox apuun, täyteaineita tarvittaessa myös. Laitehoidot myös kiinteyttää ihoa.
Mesolangoista ei ainakaan mulla ole mitään iloa. Kallista oli ja ihan turhaa.
3D-mesolangat ja marionettijuonteisiin täyteainetta. Nuorenin tuolla vuosia.
Mm. Näyttelijäthän käyttää niitä lanka ja teippisysteemejä, joilla tehdään tilapäinen kasvojenkohotus, kuten allaolevalla videolla. Tilaat paketin niitä teippejä ja teippaat kasvot siihen muotoon, jonka haluat. Helppoa ja edullista. Jos pidät siitä kovasti, menet teipit naamassa plastikkakirurgille ja pyydät että fiksaa kasvot pysyvästi siihen muotoon.
How to get FREE Plastic Surgery - Instant Face Lift Tape Tutorial - HRUSH
Osta leveää teippiä
Teippaa heltat korvien taa piiloon
halpaa