Kevyt kasvojenkohotus? Olen 40v ja uurteet suunympärillä
on järkyttävät ja kasvot roikkuu. Kun vedän kasvojen ihoa ihan vähän kireämmälle korvien edestä tai takaa ihoa vetämällä, ilme piristyy huomattavasti. Olen alkanut harkita jotain toimenpidettä kasvoille. Mitään isoa faceliftiä en halua, mutta vähän pitäisi ihoa saada kiristettyä, että näyttäisin pirteämmältä. Onko kokemuksia? Mikä toimenpide olisi sopivin ja paljon maksaa?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
kasvojumppa ja hieronta...ja ihan kunnon jumppa ajallisesti. nasojuonteet teippaus yöksi..myös hamsterijuonteet voi teipata. ehdoton on kaulan iholihaksen venytys ja jumppa....oon kohta 60 ja 10v. harrastanut tätä ja tulokset huomaa.Tämä vaatii malttia, eikä tulokset heti näy ..mutta puolivuotta ja kyllä huomaa..
Ihmisillä on varmastikin vanhentunutta tietoa tästä. Ennen ohjeena oli, ettei naamaa saa suunnilleen kuin vain taputella kevyesti, mutta tuo lihasten aktivointi vaatii painamista ja puristamista ja vetämistä. Yllätyin itsekin, miten sain kasvojen alaosan muodon takaisin ihan kaulajumpalla. Mulla on vielä lyhyt kaula ja hormonitoiminnasta johtuvaa turvotusta kaulan ja niskan alueella. Tuo liike saa nesteet liikkeelle ja vähentää turvotuksiakin naamassa jos sellaisia on. Ig:ssä hyviä tilejä ja ohjeita asiasta.
Tuossa iässä kasvojumpat ja -joogat auttavat vielä varmasti, niitähän on netti pullollaan, kun vain jaksaa säännöllisesti tehdä.
kasvojumppa ja hieronta...ja ihan kunnon jumppa ajallisesti. nasojuonteet teippaus yöksi..myös hamsterijuonteet voi teipata. ehdoton on kaulan iholihaksen venytys ja jumppa....oon kohta 60 ja 10v. harrastanut tätä ja tulokset huomaa.Tämä vaatii malttia, eikä tulokset heti näy ..mutta puolivuotta ja kyllä huomaa..